Lilla Anna 78
Kvinna ·
22 maj, 2011
Julitråden 2011
BröstförstoringNågon mer som ska opereras i juli?
Kram!
Sortera efter
Anonym användare
14 jun, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
14 jun, 2011
Jag kanske gör fel, men jag har litat på Örjans expertis! Han förklarade för mig att med min kroppsbyggnad bör jag sätta bakom muskeln, och ha textuerade inlägg. Ok sa jag! Jag har läst om olika komplikationer så som rippling och db men jag går på hans råd.
Min största rädsla är narkosen, e rädd att jag aldrig ska vakna upp mer, försöker bearbeta det så mkt jag bara kan inför operationen!!!
Nu när man bestämt sig och har ett datum är bröst allt jag ser!! Jag kollar typ in alla tjejer på stan, haha hoppas ingen tror man är ett freak, och allt jag ser i spegeln när jag titta rpå mig själv är verkligen bara en platt bröstkorg.
Juli11
Man ·
14 jun, 2011
Han har ju säkert rätt men han verkar ju också ha en förkärlek för bakomplacering. Så vitt jag vet så har de som velat ha framför fått säga det själva och inte blivit rekommenderade det.
Jag ser ju dina mått men hur skulle du säga att din kroppsbyggnad är. Är du bredaxlad, smal över rygg, någon egen vävnad osv?
Försöker se vad han skulle säga om mitt utgångsläge. Troligen bakom ;-)
Mrsnash
Kvinna ·
14 jun, 2011
Jag har ammat två barn och hade 75B innan, nu har jag två tomma påsar, vet inte hur mkt egen vävnad jag har men idag fyller jag inte ut en BH från HM med B-kupa på långa vägar! Jag är rätt bred runt om bröstkorgen men är tunn över bröstkorgen, man ser rätt tydligt mina nyckelben tex. JAg ska vara modig nog att publicera en "före" bild snart tänkte jag *:-)
Juli11
Man ·
14 jun, 2011
Då låter du lite lik mig. Jag kan iofs i vissa BH-ar fylla ut. På ngt vis känns det som om jag har breda bröst och när de hamnar i push up eller balconette ser det uppifrån helt ok ut. Ja, ut med en bild nu. ;-)
Juli11
Man ·
15 jun, 2011
Visst kan man skylla på amningshjärna lääänge va? Jag har ju fått för mig att jag ska OP:as 18 juli men igår när jag kollade i min almanacka så står det 19 juli. Måste nog ringa och dubbelkolla men nu känner jag mig rätt säker på att det är 19 för jag vill minnas att vi pratade om en tisdag.
Trött man blir på sig själv ibland ;-)
Mrsnash
Kvinna ·
16 jun, 2011
Ha ha, ja kanske bäst att dubbelkolla det där så du inte missar din dag :-)
Funderar fortfarande på före-bilderna..... I helgen ska jag göra ristestet som man ser många skriva om, blir väl inte exakt lika men man kan ju iaf pröva!
therese182
Kvinna ·
16 jun, 2011
humm... gjorde ett ristest innan konsult. När jag sen på konsultationen (över tele) berättar om stl. säger han att det kan nog bli lite stort, bättre med lite naturlig look....
JAG VILL JU HA STORA TUTTAR!!!!
Det blir slagsmål den 27/7 när vi ska ta det slutgiltiga beslutet!!! ✉️
Mrsnash
Kvinna ·
18 jun, 2011
Therese - hur stor vill du ha då?!
Kan vi inte göra en lista på datum så vi vet när alla ska operera sig?! Jag börjar så kan ni väl fylla på så kan väl du Anna som startade tråden lägga in listan sen i trådstarten!
JULI
11 juli - Mrs Nash
Juli11
Man ·
18 jun, 2011
JULI
11 juli - Mrs Nash
19 juli- Puppan
Luna_
Kvinna ·
18 jun, 2011
JULI
11 juli - Mrs Nash
18 juli - Luna_
19 juli- Puppan
therese182
Kvinna ·
18 jun, 2011
helt säker är jag inte men mer än en kupstl iaf! 😉
JULI
11 juli - Mrs Nash
18 juli - Luna_
19 juli- Puppan
27 juli therese182
Mrsnash
Kvinna ·
18 jun, 2011
Therese - men har du redan stora bröst eller varför reagerade kirurgen så på ditt val?!
Juli11
Man ·
18 jun, 2011
Nyfiken som jag är så undrar jag om vi inte även bakom våra namn kan lägga framför/bakom samt cc. Så slipper man spana in allas signaturer hela tiden. Själv vet jag inte :-)
Mrsnash
Kvinna ·
18 jun, 2011
Bra idé puppan! Men är vi bara fyra personer som pratar i denna tråd?! Trodde vi var flera!
JULI
11 juli - Mrs Nash, bakom 375/400 cc
18 juli - Luna_
19 juli- Puppan
27 juli therese182
therese182
Kvinna ·
18 jun, 2011
Therese - men har du redan stora bröst eller varför reagerade kirurgen så på ditt val?!
Nej, verkligen inte, urammade a-b-kupor...
Han ville bara att jag skulle tänka mig för innan jag la in för mycket antar jag... En fyllig D-kupa hade jag tänkt mig.. eller...mja man blir ju lite kokko av att bara gå o vänta,
Sen vill jag lägga framför, o me tomma skinnpåsar kan man ju inte mosa in hur mycket som hellst om man inte vill att inlägget ska synnas....
"STORhetsvansinne" kanske....hahaha 😛
therese182
Kvinna ·
18 jun, 2011
JULI
18 juli - Luna_
19 juli- Puppan
27 juli therese182 framför, sen vet ja inte..
Anonym användare
18 jun, 2011
JULI
7 juli - Syren, bakom mellan 400-500cc. inte bestämt mig än
18 juli - Luna_
19 juli- Puppan
Luna_
Kvinna ·
18 jun, 2011
JULI
18 juli - Luna_, framför 450cc
19 juli- Puppan
Anonym användare
18 jun, 2011
JULI
6 juli Coldspell, framför, får veta storlek samma dag som operationen är...
18 juli - Luna_, framför 450cc
19 juli- Puppan
Jag har fått svar på mina mail väldigt snabbt. Däremot så sa han även till mig att frågor osv tar vi på konsultationen. Men ja jag håller med om dom där frågorna borde han kunna svara på redan innan.
Jag frågade också om släta framför via mail. Och svaret jag fick vara att han egentligen aldrig använder sig av släta implantat överhuvudtaget, men om man verkligen vill ha det så kan han beställa hem.
Jag ska iaf ha släta framför, så det går. :)
Han ringde mig faktiskt idag, så nu känns det bättre, men eftersom jag har det utgångsläge som jag har så kommer jag inte kunna välja släta framför, eftersom man då måste bestämma sig innan vilken storlek man skall beställa...och det är ju ganska svårt att exakt veta eftersom att jag har två olika stora, så för mig får det nog bli texturerade, jag hoppas bara jag klarar mig utan någon värre rippling då...