Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lilla Anna 78 profilbild

Lilla Anna 78

Kvinna ·

22 maj, 2011

Julitråden 2011

Bröstförstoring

Någon mer som ska opereras i juli? 

Kram!

383

Sortera efter

Juli11

Man ·

18 jun, 2011

Mrs Nash- vi är nog fler men det kanske bara är vi 4 som inte har ngt liv 😉

Gilla

toveliten

Kvinna ·

19 jun, 2011

JULI 6 juli Coldspell, framför, får veta storlek samma dag som operationen är... 7 juli - Syren, bakom mellan 400-500cc. inte bestämt mig än 11 juli - Mrs Nash, bakom 375/400 cc 18 juli - Luna_, framför 450cc 19 juli - Puppan 27 juli therese182 framför, sen vet ja inte.. 27 juli - toveliten, bakom, 375cc :)
Gilla

therese182

Kvinna ·

19 jun, 2011

Puppan skrev:

HAhahaha!

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

19 jun, 2011

JULI

6 juli Coldspell, framför, får veta storlek samma dag som operationen är...

6 juli- Lilla Anna 78, 300cc bakom.

7 juli - Syren, bakom mellan 400-500cc. inte bestämt mig än
11 juli - Mrs Nash, bakom 375/400 cc
18 juli - Luna_, framför 450cc
19 juli - Puppan
27 juli therese182 framför, sen vet ja inte..
27 juli - toveliten, bakom, 375cc :)

Gilla

Mrsnash

Kvinna ·

26 jun, 2011

Puppan skrev:

Hahaha, ja så är det nog!!

Jag kan inte fatta att det är två veckor kvar till min operation!!!! Hur känner ni andra er?

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

26 jun, 2011

Jag börjar att bli lite nervös, men är mer förväntansfull :o) Längtar...

Gilla

therese182

Kvinna ·

26 jun, 2011

Lilla Anna 78 skrev:

Jag börjar att bli lite nervös, men är mer förväntansfull :o) Längtar...

Jag oxo kan inte fatta att det "bara" är en månad till OP.

Har väntat så många år!!!

Gilla

Anonym användare

26 jun, 2011

19 juli på Proforma m. Gribbe

Gilla

Juli11

Man ·

26 jun, 2011

Jag drömde om en operation härom natten. Fick åka in akut för att jag svalt?? en nagelsax som kom ut genom huden. När jag väl var på sjukhuset oroade jag mig om min bröstoperation och de sa att jag skulle göra den där. Men Proforma då? Undrade jag. De hade två implantat att välja mellan... och sen vaknade jag. Weirdo! 😀 Så nog börjar man fundera mer och mer.

Jag berättade för min pappa idag (har dragit mig för det. Jag vet, jag är 34 år men vissa saker är fortfarande jobbiga) och han sa typ "Jaha, varför då?" Jag förklarade och han sa att han inte hade några direkta synpunkter.. jaha, det var det liksom :-D

Gilla

Anonym användare

26 jun, 2011

Puppan! Vi är op-dags tvillingar :)

Gilla

Anonym användare

27 jun, 2011

6 juli Coldspell, framför, får veta storlek samma dag som operationen är...

6 juli- Lilla Anna 78, 300cc bakom.

7 juli - Syren, bakom mellan 400-500cc. inte bestämt mig än
11 juli - Mrs Nash, bakom 375/400 cc
18 juli - Luna_, framför 450cc
19 juli - Puppan
27 juli therese182 framför, sen vet ja inte..
27 juli - toveliten, bakom, 375cc :)

27 Juli- Prinsessan1990, bakom, 350cc

Gilla

Mrsnash

Kvinna ·

28 jun, 2011

JAg veeet! Jag har känt samma inför min pappa, har faktiskt fortfarande inte berättat..... Konstigt att man känner så! Lite som när man tjuvrökte när man var ung...... :-)

Gilla

toveliten

Kvinna ·

28 jun, 2011

Jag har inte heller berättat för pappa... Måste man det? Jag vill verkligen inte! Tycker det är pinsamt och jättejobbig att prata om känslor och sånt här med honom... Hur säger man det till honom?
Gilla

Juli11

Man ·

28 jun, 2011

MorgaineSthlm- Är vi? trevligt! :-) Har du varit på konsultation än?

MrsNash- Eller hur?

toveliten- klart man inte måste 😉 Jag kände ändå att jag ville det. 

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

29 jun, 2011

Jag tog mod till mig och berättade för mina arbetskollegor. Det bästa jag gjort på länge dom var positiva och vi snackade bröst hela morgonen. Det slutade med att jag blev övertalad att göra risteset :o) Reaktionen var shit du kommer att bli så snygg :o) Jag älskar mina kollegor och vi kan prata om allt, men det var ändå pirrigt att berätta....

Gilla

toveliten

Kvinna ·

29 jun, 2011

Jag har också berättat för några av mina kollegor den här veckan och fick samma reaktion jag med! :D det var SÅ underbart! Jag har även fått positiva reaktioner från vänner. Min pojkvän börjar väl vänja sig vid tanken, nr ha säger att jag verkligen inte behöver göra det (men det är ju inte för hans skull jag gör det!). Problemet är nu familj... Mamma vet att jag vill göra det, inte att jag ska. I min familj är det rätt svårt att prata om såna här saker... Vi låtsas mest att allt är bra... Men jag måste väl berätta för dem rätt snart, det är bara en månad kvar... Och som jag längtar!
Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

29 jun, 2011

toveliten: Jag har inte heller vågat berätta för min mamma och systrar ;o) Men det var otroligt skönt att få positiv respons från mina kollegor. Och det kändes fantastiskt att kunna prata om det :o)

Gilla

toveliten

Kvinna ·

29 jun, 2011

Du får höra av dig när du berättat för dem oc säga hur det gick och hur du sa det :)
Gilla

Juli11

Man ·

29 jun, 2011

Lilla Anna- Vilka härliga kollegor du har! Jag tror iofs inte att mina skulle säga så mkt men jag kommer inte berätta. De får tro att mina bröst blivit så under mammaledigheten och ammandet ;-)

Gilla

Anonym användare

29 jun, 2011

6 juli på proforma ;)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem