Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Lilla Anna 78 profilbild

Lilla Anna 78

Kvinna ·

22 maj, 2011

Julitråden 2011

Bröstförstoring

Någon mer som ska opereras i juli? 

Kram!

383

Sortera efter

Anonym användare

03 jul, 2011

Du måste lägga till dig själv ;-), så citatsvara och skriv in dig bland alla andra :-)
Gilla

Anonym användare

03 jul, 2011

Coldspell. Jag färgade håret rött i dag haha så du lär nog se mig;)
Gilla

Anonym användare

03 jul, 2011

Pyret77 skrev:
Coldspell. Jag färgade håret rött i dag haha så du lär nog se mig;)
Haha, ännu mindre risk att jag missar dig ;-) dock börjar jag få lite kalla fötter nu när det skrivs så mycket negativt om Örjan här på forumet! Om han vill lägga bakom på mig så ska jag fan ha skriftligt på att han fixar till det ifall det blir db eller muskelpåv. Han fÅr bli hur irriterad han vill, men nån slags försäkring vill jag ha. Men nu är det ju försent att dra sig ur...vad får du förresten betala för din op? min blir svindyr då han tar 12.000 extra för att plocka ur ETT gammalt implantat...snordyrt med tanke på att han ändå måste snitta där. 12.000 för några minuters extra arbete :-(
Gilla

Mrsnash

Kvinna ·

03 jul, 2011

Ja jag är också lite paff efter att ha läst all negativt om Örjan sista tiden....har känt mig rätt trygg i att alla skrivit att de är så nöjda. Verkar vara flera som fått db sista tiden, jag personligen blir lite orolig själv då man ammat barn och har två tomma bröst i nuläget. Pallar INTE med en massa komplikationer!

Gilla

Anonym användare

03 jul, 2011

61000
Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

04 jul, 2011

Lite nyfiken :o) Vad kostar er operation?

Gilla

toveliten

Kvinna ·

04 jul, 2011

37000 kostar min på Proforma, bara vanlig bröstförstoring + kapselförsäkring.
Gilla

Anonym användare

04 jul, 2011

Jag får betala 73000 för lyft, förstoring, kapselförsäkring och ta bort ett gammalt implantat som gått sönder...så jag hoppas verkligen att det blir bra...
Gilla

Anonym användare

04 jul, 2011

Mrsnash skrev:

Ja jag är också lite paff efter att ha läst all negativt om Örjan sista tiden....har känt mig rätt trygg i att alla skrivit att de är så nöjda. Verkar vara flera som fått db sista tiden, jag personligen blir lite orolig själv då man ammat barn och har två tomma bröst i nuläget. Pallar INTE med en massa komplikationer!

Ja precis, jag kommer lyssna på hans argument om placering och om han verkligen i sten menar att jag ska ha bakom så ska jag ha skriftligt på att han fixar eventuella komplikationer, annars blir det framför för mig. För mest troligt klarar jag av lite tippning och om brösten blir lite hängiga sen. Jag menar...allt är ju bättre än det jag har nu och det jag har levt tidigare med :-)
Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

04 jul, 2011

44000 betalar jag för en vanlig förstorning.
Gilla

Anonym användare

04 jul, 2011

Meh, iphonen skriver som den vill! Rippling menar jag!
Gilla

Jennyanderzzon

Kvinna ·

04 jul, 2011

6 juli Coldspell, framför, får veta storlek samma dag som operationen är...
6 juli- Lilla Anna 78, 300cc bakom.
6 juli - annnat, 350 cc bakom,
7 juli - Syren, bakom mellan 400-500cc. inte bestämt mig än
11 juli - Mrs Nash, bakom 375/400 cc
18 juli - Luna_, framför 450cc
18Juli JennyAnderzzon bakom 300/350cc
19 juli - MorgaineSthlm 375cc förmodligen framför

19 juli - Puppan
20 juli- Tindra 650cc framför :)
27 juli - toveliten, bakom, 375cc :)
27 Juli- Prinsessan1990, bakom, 350cc

Gilla

Tindra

Kvinna ·

04 jul, 2011

Lilla Anna 78 skrev:

Lite nyfiken :o) Vad kostar er operation?

25000:- implantatbyte 

Gilla

Anonym användare

05 jul, 2011

Jaha, imorgon smäller det! Pyret är du nervös? :-)
Gilla

Juli11

Man ·

05 jul, 2011

Nu har jag ju inte varit på konsultation ännu men op kostar 37000 inkl kapselförsäkring. 3000 extra om jag nu väljer coh 2
Gilla

toveliten

Kvinna ·

05 jul, 2011

Lycka till Coldspell, lilla anna och annnat imorgon!! Hör av er om hur det gått sen när ni orkar!
Gilla

Juli11

Man ·

05 jul, 2011

Ja, lycka till alla som ska OP:as imorgon!

Gilla

Anonym användare

06 jul, 2011

Vad snälla ni är! Tack! Ja, så snart man orkar så hör jag av mig. Just nu ligger jag här och funderar på varför jag gör det här igen...men sen inser jag ju att jag måste :-)
Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

06 jul, 2011

Idag är det min tur :o)

Gilla

Lilla Anna 78

Kvinna ·

06 jul, 2011

Klockan 7.30 ska jag vara på Carlanderska.....

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem