Lilla Anna 78
Kvinna ·
22 maj, 2011
Julitråden 2011
BröstförstoringNågon mer som ska opereras i juli?
Kram!
Sortera efter
Anonym användare
06 jul, 2011
Anonym användare
06 jul, 2011
Anonym användare
06 jul, 2011
toveliten
Kvinna ·
06 jul, 2011
Juli11
Man ·
06 jul, 2011
annnat- skönt att höra att allt gått bra.
Anonym användare
06 jul, 2011
Juli11
Man ·
06 jul, 2011
Coldspell- Kul att det har gått bra och vad skönt att du än så länge inte har ont.
Jag är lite spänd inför min konsultation imorgon. Ska maila över lite inspirationsbilder till Örjan imorgon bitti så jag är redo :)
Anonym användare
06 jul, 2011
Juli11
Man ·
06 jul, 2011
Coldspell- Det låter bra det. Du verkar ha rätt inställning, man har ju alla ett visst utgångsläge och man kan inte förvänta sig mirakel. Det enda jag är rätt för är att paja dem helt. Får för mig att jag kommer få tokångest efteråt och undra vad fasen jag gjort.
Hur mkt la du in och var? Framför eller bakom? Fortfarande ingen smärta?
Anonym användare
06 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
06 jul, 2011
Coldspell - va skönt att höra att allt gått bra, hoppas du blir nöjd! och va KUNG du e som skriver här inne samma dag som du op:ats, få se om en annan e lika pigg!!!
Jag har nu fått min tid iaf, kl n7.45 ska jag vara på Proforma på måndag!
Anonym användare
06 jul, 2011
Anonym användare
06 jul, 2011
Juli11
Man ·
06 jul, 2011
Coldspell- Superbra att du sluppit ta massa värktabletter än. Ska du träffa Örjan imorgon igen för att gå igenom mer och få höra vad han la in? Jag funderar på ca 300cc men det beror på hur det ser ut på imorgon. Har testat med ristest med 300 och 400 cc. Så kanske däremellan. Jag är ute efter så naturligt som möjligt. Skidbacke. Vill inte ha bolliga bröst. Det ska inte synas utan mera smälta in i kroppen. Jag har faktiskt lagt med en bild på mina egna boobs i inspirationsbilderna. Det var då jag var höggravid förra sommaren och hade rätt schyssta bröst. Så jag vet hur de kan se ut i alla fall.
Jag är nog mer rädd att jag efter någon vecka/några veckor ska få panik och undra vad jag gjort :-D
Anonym användare
06 jul, 2011
Anonym användare
06 jul, 2011
Juli11
Man ·
06 jul, 2011
Coldspell- Absolut! Det är bara det att jag är en rätt planerande människa av naturen och sen vips får jag infall. Som att åka jorden runt, säsongsjobba, bygga hus, köpa ditten eller datten. Det ska helst ha skett igår. Hoppas bara att det inte är ett "infall". Har ju tänkt på det förut men inte som många andra gått och grämt mig sedan jag var jätteung. Första tankarna kom faktiskt efter första barnet och sen nu efter andra. Jag har varit rätt nöjd med mina mindre bröst men nu ser de inte helroliga ut...
Jag tror det är bra att göra som nattsköterskan förespråkar, hon har nog viss erfarenhet.😉
Jag vill helst lägga framför då jag är mer rätt för ev komplikationer med bakombröst än de komplikationer som kan uppstå vid framförplacering. Däremot är jag rätt säker på att Örjan kommer rekommendera bakom...
Anonym användare
07 jul, 2011
Lilla Anna 78
Kvinna ·
07 jul, 2011
Anonym användare
07 jul, 2011