Lilla Anna 78
Kvinna ·
22 maj, 2011
Julitråden 2011
BröstförstoringNågon mer som ska opereras i juli?
Kram!
Sortera efter
Lilla Anna 78
Kvinna ·
10 jul, 2011
Juli11
Man ·
10 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
10 jul, 2011
Lilla Anna - usch det lät tufft. Skönt att du få i dig lite mat nu iaf, tror det är rätt viktigt för att man ska må bättre....
Nu hoppar jag in i duschen då tjejer! Har fotat de små trötta liven nu, så sen kommer före och efterbilder! Wish me luck!
Lilla Anna 78
Kvinna ·
11 jul, 2011
Mrsnasch: Lycka till :o)
Lilla Anna 78
Kvinna ·
11 jul, 2011
Godmorgon!
Om två timmar ska jag åka till Carlanderska och ta bort mitt bandage :o)
Juli11
Man ·
11 jul, 2011
Lilla Anna 78
Kvinna ·
12 jul, 2011
Nu finns det en liten bild på mina sex dagar gamla 260cc :o) På min profilsida.
Juli11
Man ·
12 jul, 2011
Lilla Anna 78
Kvinna ·
12 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
12 jul, 2011
Hello girls! Im back and alive! Och med bröst! Känns helt surrealistiskt att de faktiskt sitter där nu! Gårdagen gick jättebra, fick opereras redan vid 9 tiden på morgonen vilket kändes skönt, så man slapp vänta. Värken igår var inte som jag föreställt mig alls, kände knappt av brösten men däremot ett enormt tryck över bröstet, kändes som man blviit överkörd av en lastbil :-) Däremot var jag sjukt trött och sov till och från hela dagen. Nu är jag hemma och känner mig helt okej, är otroligt stel och orörlig och det ömmar från såren lite grann, men trycket har redan släppt och jag har goda förhoppningar om livet :-) Har tagit av BH:n idag och kikat och jag tror att slutresultatetet kommr lbi finfint!
Juli11
Man ·
12 jul, 2011
Anonym användare
12 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
12 jul, 2011
Puppan - nej trycket måste nog upplevas för att förstå, men tänk så här sen när du vaknar och mest troligtvis känner av ett visst tryck, att när det tar emot att andas, ta en liten paus och sen andas lite till, på så sätt sträcker du ut bröstkorgen lite!
Jag var oxå där 7.45 och var nr två som blev op:at denna dag, jag la in 375 resp 400 delvis bakom muskeln. Jag är oxå lite nervös för db, men örjan sa iaf att han gjort allt han kunnat för att undvika det, så nu är det bara att vänta och hoppas!
Coldspell - tack! Hur går det för dig?
Mrsnash
Kvinna ·
12 jul, 2011
Puppan - nej trycket måste nog upplevas för att förstå, men tänk så här sen när du vaknar och mest troligtvis känner av ett visst tryck, att när det tar emot att andas, ta en liten paus och sen andas lite till, på så sätt sträcker du ut bröstkorgen lite!
Jag var oxå där 7.45 och var nr två som blev op:at denna dag, jag la in 375 resp 400 delvis bakom muskeln. Jag är oxå lite nervös för db, men örjan sa iaf att han gjort allt han kunnat för att undvika det, så nu är det bara att vänta och hoppas!
Mrsnash
Kvinna ·
12 jul, 2011
Juli11
Man ·
12 jul, 2011
Luna_
Kvinna ·
12 jul, 2011
Juli11
Man ·
12 jul, 2011
Mrsnash
Kvinna ·
13 jul, 2011
Luna - då kanske vi sågs i korridoren, vi som op:ats dagen innan gick ju ut när dagens op:personer kom! Duktigt av dig att använda datorn samma dag, jag hade tänkt det med men orkade verkligen inte det! Sov mest!
Jag är så fruktansvärt trött hela tiden! Vill bara sova sova sova! Idag kommer mina barn hem så det är dags att vakna till lite här nu...Trycket är så gott som borta och det som känns är mer när man legat still ett tag och sen ska röra sig, man blir fort stel. Imorse tog jag en dusch med lite assistans, det var grymt härligt!
Juli11
Man ·
14 jul, 2011
Mrsnasch: Jag mår bättre och bättre, dom två första dygnen var inte roliga :o(
Mådde dessutom dåligt av alla tabletter har inte kunnat äta förrän i dag. Har bandage på mig som jag ska ta bort i morgon, så jag har inte fått se resultatet än. Har en bild på min sida med det fina bandaget ;o)