Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 apr, 2011

Junitråden 2011

Bröstförstoring

Nu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)

Vart och när ska du opa dig? :D

244

Sortera efter

Anonym användare

23 apr, 2011

Själv ska jag på konsultation 16 maj, och opas den 7 juni av Örjan Gribbe på Proforma.

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Åhh men wow, tänk att nu finns det en tråd för oss juniops! :) Bra initiativ!!

Jag ska opa mig på Citadell av dr Johan Nordquist den 20 juni, blir nog Perthese 350cc MX. Var på konsultation redan 29 mars! :)

Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

23 apr, 2011

Jag ska opa mig den 9 Juni på Proforma Clinic utav Örjan Gribbe ;) Lääängtar!

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Flisan: Oj, känns det inte jobbigt att ha varit på konsultation så långt innan din OP? :O

Flowerbomb: Åh vad kul, då ska vi till samma kirurg ju. Hur var din konsultation?

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Jag ska op:a mig hos Tuve på Citadellkliniken i Landskrona den 1 juni. Ska lägga in 300Cc.

Spännande....

Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

23 apr, 2011

Dancehall skrev:

Flisan: Oj, känns det inte jobbigt att ha varit på konsultation så långt innan din OP? :O

Flowerbomb: Åh vad kul, då ska vi till samma kirurg ju. Hur var din konsultation?

Jag var på konsultation den 21 april, dvs i torsdags. Jag var väldigt nervös, vet inte riktigt varför egentligen.

Men det gick hur bra som helst, lugn och säker känns han. Dock så varade inte konsultationen mer än ca 50 min.

Det blir i alla fall 350 cc MP bakom placering för min del :)

Hur va din konsultation och hur länge var du där?

Gilla

CMMA

Kvinna ·

23 apr, 2011

Konsultation 13 juni på Proforma hos Örjan Gribbe. Operation prel. Bokad den 28 juni. Äntligeen!! :D
Gilla

guttan08

Kvinna ·

23 apr, 2011

10 juni är det dax för mig...  hos Gunnar Kratz 👍 Blir bröstlyft och nya inlägg 550 cc... a kupa från början, sen blir det full bukplastik åååå vad jag längtar 😀

Gilla

vanessa82

Kvinna ·

23 apr, 2011

Den 8 juni,citadellklinken  av johan nordqvist =).......som man längtar

Gilla

AngelicaP

Kvinna ·

23 apr, 2011

Roligt med flera som ska göra sin BO i juni! Jag ska på konsultation den 30 maj hos Örjan Gribbe på Proforma och har tid för operation den 28 juni. Känns overkligt, har aldrig blivit sövd och opererad tidigare så man vet inte rikigt vad som väntar en.

Det som oroar mig mest är hur återhämtningstiden kommer att bli. Vissa tycks hoppa upp ur sängen samma dagen de operardes medans andra är sängliggande i flera dagar. Då jag har barn hoppas jag verkligen att jag blir en av de som återhämtar mig snabbt. 

Gilla

Marie90

Kvinna ·

23 apr, 2011

Jag ska opas 9 juni, Proforma av Örjan!:) Hoppas på att tiden kommer gå fort!!

Gilla

Greta

Kvinna ·

23 apr, 2011

13:e juni hos Eija i Ockelbo, har varit på en konsultation och ska på min andra nu på onsdag den 27:e.
Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Min konsultation är den 28april (nästa vecka- jippi) och min op är den 7 juni hos Tuve Mårtensson på citadellkliniken🙂

Gilla

Anonym användare

23 apr, 2011

Jag ska på konsultation 11 maj och sen op 13 juni hos tuve på citadell. ooops otur att ta den 13e? de e ju en måndag och inte en fredag iallafall.. jag har minst framförhållning av alla, har inte bestämt storlek eller nånting! men de ordnar sig när det e dax! ;)
Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

26 apr, 2011

Marie90 skrev:

Jag ska opas 9 juni, Proforma av Örjan!:) Hoppas på att tiden kommer gå fort!!

Samma dag som mig, då lär vi synas :)

Hur mycket ska du lägga in och vilken profil?

Gilla

tjo

Kvinna ·

26 apr, 2011

Jag hade konsultationen den 21/4 och fick op bokad den 20 juni, Calle/Proforma, men ska försöka få en tid nu i maj istället. Vill inte opa mig så tätt inpå midsommar..😕

Så förhoppningsvis har jag nya tuttar väääldigt snart! 🙂 önsketänkande!

Gilla

Anonym användare

26 apr, 2011

Vad kul att det är så många som ska opas i juni! :D

Gilla

Marie90

Kvinna ·

26 apr, 2011

Flowerbomb: Va spännande! Sjukt kul med sällskap från forumet! :D

Jag var hos Örjan och då bestämde vi 325 cc mp men ska tillbaka igen och testa 350 high profile haha. Känner att jag måste gå igenom igen. Själv då? Hur mycket ska du göra? :D Hur känns det?

Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

26 apr, 2011

Marie90: Ja verkligen :)

Vi bestämde 350 cc mp :D

Det känns väldigt pirrigt och så är jag lite orolig att folk ska döma mig... Men vafan då får dom väl göra det ;)

Hur känns det själv? :)

Gilla

Marie90

Kvinna ·

26 apr, 2011

Flowerbomb: yey då får vi antagligen lika stora;) haha.  Ja jag håller med om det. Jag har bara nämt detta för två vänner och min mamma, har inte sagt det till någon annan av mina vänner. Ena anledningen för att jag inte tycker dom har med det att göra och jag vill skippa snacket/bli dömd. Men jag börjar bli mer och mer nervös för varje dag som går! Såg precis att det är 6v och 1 dag kvar!!!

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem