Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
tinkerbell1
Kvinna ·
23 jun, 2011
sandjja
Kvinna ·
23 jun, 2011
Shiiit vad tiden går snabbt, på måndag är det äntligen min tur.. och jag är inte nervös alls.. tror inte att jag fattat det riktigt än att det verkligen ska ske... Wooohoo glädjerus. :D
Anonym användare
23 jun, 2011
Tacktack!! :) Jag tror jag älskar dom redan!!!! Strutiga, blåslagna o hårda som de är ännu! ;)
Okej, så brösten gör värr ont än låren...? Med drän och allt? Men, du måste verkligen vila ordentligt för din kropp har ju trippelt upp med att läka, så att säga! :)
Hihi, nej, mina barn är 18 och 16, så min dotter (18-åringen) har tagit hand om mig! ;) Så det går riktigt bra här. Tror dock smärtan är liiite värr än igår, hoppas detta var smärttoppen... :)
Fick syn på att du nu äntligen fått dina nya bröst! Vad kul för dig,det ser jättebra o jämnt ut! Nu ska dom "bara" ploppa ut så blir det toppen om nån vecka=) STORT grattis! kram
Åh, men tack Tinkerbell!! Vad gullig du är! :)) Japp, nu väntar man på ploppet!! Och att smärtan ger med sig något, annars frid o fröjd! :) Hur mår du??
Anonym användare
23 jun, 2011
Tacktack!! :) Jag tror jag älskar dom redan!!!! Strutiga, blåslagna o hårda som de är ännu! ;)
Okej, så brösten gör värr ont än låren...? Med drän och allt? Men, du måste verkligen vila ordentligt för din kropp har ju trippelt upp med att läka, så att säga! :)
Hihi, nej, mina barn är 18 och 16, så min dotter (18-åringen) har tagit hand om mig! ;) Så det går riktigt bra här. Tror dock smärtan är liiite värr än igår, hoppas detta var smärttoppen... :)
Fick syn på att du nu äntligen fått dina nya bröst! Vad kul för dig,det ser jättebra o jämnt ut! Nu ska dom "bara" ploppa ut så blir det toppen om nån vecka=) STORT grattis! kram