Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 apr, 2011

Junitråden 2011

Bröstförstoring

Nu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)

Vart och när ska du opa dig? :D

244

Sortera efter

tinkerbell1

Kvinna ·

23 jun, 2011

flisan skrev:

Beatric3 skrev:
Dina bröst e jättefina flisan!!! Gud va nöjd du måste va! Jag har inte vågat kolla så mkt som sagt känns de som de ska trilla ut. Ja benen e mest stela o pumpar lixom har ju tajta legginsaktiga byxor såg Massa blåmärke när jag va på toa men d går bort :P brösten gör mer ont men bättre än va jag förväntat mej. Hur går det för dej du hade väl barn hemma oxå flisan? Eller e jag ute o cyklar...

Tacktack!! :)  Jag tror jag älskar dom redan!!!! Strutiga, blåslagna o hårda som de är ännu! ;)

Okej, så brösten gör värr ont än låren...? Med drän och allt? Men, du måste verkligen vila ordentligt för din kropp har ju trippelt upp med att läka, så att säga! :)

Hihi, nej, mina barn är 18 och 16, så min dotter (18-åringen) har tagit hand om mig! ;) Så det går riktigt bra här. Tror dock smärtan är liiite värr än igår, hoppas detta var smärttoppen... :)

Fick syn på att du nu äntligen fått dina nya bröst! Vad kul för dig,det ser jättebra o jämnt ut! Nu ska dom "bara" ploppa ut så blir det toppen om nån vecka=)  STORT grattis! kram

Gilla

sandjja

Kvinna ·

23 jun, 2011

Shiiit vad tiden går snabbt, på måndag är det äntligen min tur.. och jag är inte nervös alls.. tror inte att jag fattat det riktigt än att det verkligen ska ske... Wooohoo glädjerus. :D

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

tinkerbell1 skrev:

flisan skrev:

Beatric3 skrev:
Dina bröst e jättefina flisan!!! Gud va nöjd du måste va! Jag har inte vågat kolla så mkt som sagt känns de som de ska trilla ut. Ja benen e mest stela o pumpar lixom har ju tajta legginsaktiga byxor såg Massa blåmärke när jag va på toa men d går bort :P brösten gör mer ont men bättre än va jag förväntat mej. Hur går det för dej du hade väl barn hemma oxå flisan? Eller e jag ute o cyklar...

Tacktack!! :)  Jag tror jag älskar dom redan!!!! Strutiga, blåslagna o hårda som de är ännu! ;)

Okej, så brösten gör värr ont än låren...? Med drän och allt? Men, du måste verkligen vila ordentligt för din kropp har ju trippelt upp med att läka, så att säga! :)

Hihi, nej, mina barn är 18 och 16, så min dotter (18-åringen) har tagit hand om mig! ;) Så det går riktigt bra här. Tror dock smärtan är liiite värr än igår, hoppas detta var smärttoppen... :)

Fick syn på att du nu äntligen fått dina nya bröst! Vad kul för dig,det ser jättebra o jämnt ut! Nu ska dom "bara" ploppa ut så blir det toppen om nån vecka=)  STORT grattis! kram

Åh, men tack Tinkerbell!! Vad gullig du är! :))  Japp, nu väntar man på ploppet!! Och att smärtan ger med sig något, annars frid o fröjd! :) Hur mår du??

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Jag vilar på men har inte dränage eller hur de stavas. Har gördel så o kompressioner där de läcker ut sårvätska som värst. E bara riktigt stel i låren svårt att sitta på toan men brösten e värre men som sagt trodde de skulle göra mer ont. Tur för dej du har passopp hemma haha själv ligger jag i mammas säng hon har fjärrkontrollen så kan höja o sänka huvud o ben underbart! Mitt rum e på andra våningen o ingen toa så håller mej här nere. Ligger du pall i sängen eller har du vatt uppe o rört dej? Jag skulle duscha idag orka ej de sa jag kunde vänta till imor aaaa vågar inte ta av bh'n rädd brösten ska hoppa ur haha!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem