Anonym användare
23 apr, 2011
Junitråden 2011
BröstförstoringNu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)
Vart och när ska du opa dig? :D
Sortera efter
Flowerbomb
Kvinna ·
26 apr, 2011
Störreboobs
Kvinna ·
26 apr, 2011
Konsultation hos Örjan på proforma imorgon :O :D Och operation den 14 juni om det känns bra med Örjan:)
Anonym användare
27 apr, 2011
Jag hag op tid den 13 juni på citadell med Johan Nordquist! :)
Anonym användare
27 apr, 2011
op mig den 29 juni...ser ut som attjag blir sist ;) av Tve mårtensson..känns tryggt med han :) jag velar mellan 345-375 cc mp
tjo
Kvinna ·
27 apr, 2011
Hej allihop!
Jag har fått en ny tid nu, det fanns ett återbud den 23 maj, så den tog jag direkt!🙂
Däremot fanns det ingen tid hos Calle att komma på en till konsultation... Jag som ville prova ut huruvida 500 cc eller 450 ultra high (eller vad det nu hette) skulle se ut. Har ju en del att fylla ut, jag måste ha i rejält med put för att inte få stora hängpukor!
Så.. jag antar att jag är ute ur juni-tråden. Yippi! ;P
Lycka till allihopa!
Marie90
Kvinna ·
27 apr, 2011
Flowerbomb: Jag håller med dig i precis det du säger och jag resonerar likadant:) Jaa den känslan när man kan ha en snyggt linne och faktiskt känna att det finns något där under, åh jag längtar!! Jag blir sjuukt nervös när jag tänker på det ibland! Aaa tiden kommer gå snabbt! Som sagt sjukt kul att vi ska göra samma dag. Det känns tryggare att ha ont tillsammans med någon haha!
Felicia
Kvinna ·
27 apr, 2011
Tänkte bara fråga en fråga till alla i forumet!
: Hur fick ni ihop pengarna till hela operationen? (jobb,sparat,lånat eller något annat)
Flowerbomb
Kvinna ·
27 apr, 2011
Marie90: Härligt :)
Jo det ska bli skönt att kunna ha kläder utan bh och ändå ha former ;)
Ja precis då har vi lite sällskap, hehe.
Vart bor du någonstans?
Anonym användare
27 apr, 2011
Flisan: Oj, känns det inte jobbigt att ha varit på konsultation så långt innan din OP? :O
Jooo, men eller hur!!!! Men, det var att få säkerställa opdatum så det kan passa in i början på min semester! :) (Blir dock inte mycket till midsommarfirande... ;)
Marie90
Kvinna ·
27 apr, 2011
Felicia: Jag har sparat ihop mina pengar:)
Flowerbomb: Jag bor i Sthlm, vart bor du?
Flowerbomb
Kvinna ·
27 apr, 2011
Marie90: Härligt, bor också i Stockholm :)
Felicia: Jag har också sparat :)
_Petra_
Kvinna ·
27 apr, 2011
Jag har op-tid 7e juni hos Örjan Gribbe på Proforma! LÄNGTAR IHJÄL MIG!
Ang. pengabiten så har jag jobbat och sparat, jobbat och sparat... det tog ett tag, haha :)
Anonym användare
27 apr, 2011
Tänkte bara fråga en fråga till alla i forumet!
: Hur fick ni ihop pengarna till hela operationen? (jobb,sparat,lånat eller något annat)
Jag har jobbat och sparat🙂
Nymfetamine
Kvinna ·
02 maj, 2011
Jag ska operera mig den 29:e juni på citadellkliniken i landskrona av Jörg Bohn :)
Ser verkligen fram emot det!! Kan knappt vänta, önskar tiden kunde gå lite fortare ;)
Tinglan
Kvinna ·
02 maj, 2011
Jag är också JUNI !
Den 8:e blir det min tur hos Peter Cosmo på Citadell, ett litet lyft och förstoring. Tänker mig 350-425cc något. :-)
en andra konsultation den 19e maj för att bestämma storlek.
Tänk att det nu blev vår tur att få en tråd!
Ting
Anonym användare
03 maj, 2011
Även jag har sparat ihop mina pengar! :) Men skulle definitivt tagit lån om det hade behövts!
Störreboobs
Kvinna ·
03 maj, 2011
Jag kommer ta det rätefria lånet från medical finance:)
Nymfetamine
Kvinna ·
05 maj, 2011
jag har sparat ihop hälften av priset och tänker ta lån på resten :) har sökt till medical finance, hoppas på godkänt där!
Anonym användare
05 maj, 2011
men det är bara ränte fritt 1 år va?
Anonym användare
05 maj, 2011
nymfetamine jag ska också op den 29 juni...trodde jag var ensam att göra det så sent så kul :) kanske vi ses :)
Marie90: Ja precis :) , jag har endast berättat det för min mamma, syster och två vänner. Just för att det inte är någonting som jag vill skryta om direkt, jag vill inte att alla ska veta att jag op mig.
Jag med och det ska bli så härligt att äntligen kunna fylla ut en bikini ... bland annat ! :)
Ojoj, tiden går nog fort ändå även fast det känns långt ifrån just nu :D en och en halv månad låter längre än vad det är tycker jag!