Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 apr, 2011

Junitråden 2011

Bröstförstoring

Nu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)

Vart och när ska du opa dig? :D

244

Sortera efter

Flowerbomb

Kvinna ·

26 apr, 2011

Marie90: Ja precis :) , jag har endast berättat det för min mamma, syster och två vänner. Just för att det inte är någonting som jag vill skryta om direkt, jag vill inte att alla ska veta att jag op mig.

Jag med och det ska bli så härligt att äntligen kunna fylla ut en bikini ... bland annat ! :)

Ojoj, tiden går nog fort ändå även fast det känns långt ifrån just nu :D en och en halv månad låter längre än vad det är tycker jag!

Gilla

Störreboobs

Kvinna ·

26 apr, 2011

Konsultation hos Örjan på proforma imorgon :O :D Och operation den 14 juni om det känns bra med Örjan:)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Jag hag op tid den 13 juni på citadell med Johan Nordquist! :)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

op mig den 29 juni...ser ut som attjag blir sist ;) av Tve mårtensson..känns tryggt med han :) jag velar mellan 345-375 cc mp

Gilla

tjo

Kvinna ·

27 apr, 2011

Hej allihop!

Jag har fått en ny tid nu, det fanns ett återbud den 23 maj, så den tog jag direkt!🙂 

Däremot fanns det ingen tid hos Calle att komma på en till konsultation... Jag som ville prova ut huruvida 500 cc eller 450 ultra high (eller vad det nu hette) skulle se ut. Har ju en del att fylla ut, jag måste ha i rejält med put för att inte få stora hängpukor!

Så.. jag antar att jag är ute ur juni-tråden. Yippi! ;P

Lycka till allihopa!

Gilla

Marie90

Kvinna ·

27 apr, 2011

Flowerbomb: Jag håller med dig i precis det du säger och jag resonerar likadant:) Jaa den känslan när man kan ha en snyggt linne och faktiskt känna att det finns något där under, åh jag längtar!! Jag blir sjuukt nervös när jag tänker på det ibland! Aaa tiden kommer gå snabbt! Som sagt sjukt kul att vi ska göra samma dag. Det känns tryggare att ha ont tillsammans med någon haha!

Gilla

Felicia

Kvinna ·

27 apr, 2011

Tänkte bara fråga en fråga till alla i forumet!
: Hur fick ni ihop pengarna till hela operationen? (jobb,sparat,lånat eller något annat)

Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

27 apr, 2011

Marie90: Härligt :)

Jo det ska bli skönt att kunna ha kläder utan bh och ändå ha former ;)

Ja precis då har vi lite sällskap, hehe.

Vart bor du någonstans?

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Dancehall skrev:

Flisan: Oj, känns det inte jobbigt att ha varit på konsultation så långt innan din OP? :O

Jooo, men eller hur!!!! Men, det var att få säkerställa opdatum så det kan passa in i början på min semester! :) (Blir dock inte mycket till midsommarfirande... ;)

Gilla

Marie90

Kvinna ·

27 apr, 2011

Felicia: Jag har sparat ihop mina pengar:)

Flowerbomb: Jag bor i Sthlm, vart bor du?

Gilla

Flowerbomb

Kvinna ·

27 apr, 2011

Marie90: Härligt, bor också i Stockholm :)

Felicia: Jag har också sparat :)

Gilla

_Petra_

Kvinna ·

27 apr, 2011

Jag har op-tid 7e juni hos Örjan Gribbe på Proforma! LÄNGTAR IHJÄL MIG!

Ang. pengabiten så har jag jobbat och sparat, jobbat och sparat... det tog ett tag, haha :)

Gilla

Anonym användare

27 apr, 2011

Felicia skrev:

Tänkte bara fråga en fråga till alla i forumet!
: Hur fick ni ihop pengarna till hela operationen? (jobb,sparat,lånat eller något annat)

Jag har jobbat och sparat🙂

Gilla

Nymfetamine

Kvinna ·

02 maj, 2011

Jag ska operera mig den 29:e juni på citadellkliniken i landskrona av Jörg Bohn :)

Ser verkligen fram emot det!! Kan knappt vänta, önskar tiden kunde gå lite fortare ;)

Gilla

Tinglan

Kvinna ·

02 maj, 2011

Jag är också JUNI !

Den 8:e blir det min tur hos Peter Cosmo på Citadell, ett litet lyft och förstoring. Tänker mig 350-425cc något. :-)

en andra konsultation den 19e maj för att bestämma storlek.

Tänk att det nu blev vår tur att få en tråd!

Ting

Gilla

Anonym användare

03 maj, 2011

Även jag har sparat ihop mina pengar! :) Men skulle definitivt tagit lån om det hade behövts!

Gilla

Störreboobs

Kvinna ·

03 maj, 2011

Jag kommer ta det rätefria lånet från medical finance:)

Gilla

Nymfetamine

Kvinna ·

05 maj, 2011

jag har sparat ihop hälften av priset och tänker ta lån på resten :) har sökt till medical finance, hoppas på godkänt där!

Gilla

Anonym användare

05 maj, 2011

men det är bara ränte fritt 1 år va?

Gilla

Anonym användare

05 maj, 2011

nymfetamine jag ska också op den 29 juni...trodde jag var ensam att göra det så sent så kul :) kanske vi ses :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem