Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

23 apr, 2011

Junitråden 2011

Bröstförstoring

Nu börjar faktiskt juni närma sig, och jag kunde inte hålla mig från att skapa en juni tråd! Det är ju fler och fler som bokar tid i juni :)

Vart och när ska du opa dig? :D

244

Sortera efter

Anonym användare

17 jun, 2011

Nu är jag också hemma å färdigopererad! Glömde hälsa på dig piip, var så sjukt nervös så jag höll på att avlida när jag kom dit på morgonen, kul att höra att allt gick bra! =)

Jag känner mig inte så uppsvälld ännu, men det beror kanske på att jag inte tagit de starka värktabletterna (tradolan eller hur det stavas) örjan sa att jag mådde så bra så alvedon skulle nog räcka =) Är däremot orolig över att huden ska släppa i mitten av brösten, jag som trodde jag hade koll på alla biverkningar också kläckte örjan ur sig imorse -har du märkt om huden släppt något? sen fick jag en rulle att ha mellan tuttarna och kände bara - faaan det hade jag inte tänkt påå, hoppas det funkar! Men annars känns det bra, är hittills jättenöjd med valet av klinik och kirurg

Gilla

piip

Kvinna ·

17 jun, 2011

Grattis Violett!! :) Du hade säkert redan gått till ditt rum när jag åkte för jag kom inte iväg förens kanske halv 10 och då kanske du till och med redan va på Op? Men kul att allt gick så bra!! :)

Gilla

Anonym användare

17 jun, 2011

aha, jag tror jag kom in på operationen där omkring. Så skönt att det är klart! Vad skönt att det gick bra för dig med =)

Har du vågat ta av bhn och tittat på dem ännu? jag försökte idag men det kändes så läskigt så jag panikade och satte dit den innan jag hann kika

Gilla

Anonym användare

17 jun, 2011

Grattis till alla nynyopade!! :) Hoppas läkningen går bra!! Snart är det min tur... på måndag..... herreguuuu så spännande...... :)

Gilla

Anonym användare

18 jun, 2011

Lycka till Flisan! :) Det kommer gå suveränt.

Gilla

Anonym användare

19 jun, 2011

Åh men tack söta du!!! Det hela känns så himla spännande, tänk, mindre än ett dygn kvar nu!! :) Kommer med uppdateringar så fort jag har krafter åter!

Gilla

Anonym användare

21 jun, 2011

Piip; Jag stretchade på samma sätt som du.

flisan; Jag håller tummarna för att din op gått bra!

Gilla

Anonym användare

21 jun, 2011

Tack Snoofie, allt har gått så jättebra hittills!! Kan inte fatta riktigt att det är gjort...? :) Och idag ska jag åka hem. Liite orolig för hemresan dock, 5 tim med tåg.... Men det ska nog gå bra! Får med mig mediciner för illamående och smärta!! Uppdaterar med bilder när jag kommer hem! :)
Gilla

Anonym användare

21 jun, 2011

Yeeey Flisan nu är det gjort! Hur känns det? Lade du bakom eller framför muskeln?

Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Ligger me dropp nu ska in om en timme haha
Gilla

Anonym användare

22 jun, 2011

Dancehall skrev:

Yeeey Flisan nu är det gjort! Hur känns det? Lade du bakom eller framför muskeln?

Jaaa, nu är det gjort!!!!! :) 400cc, bakom, eller halvt bakom muskeln blev det! Känns väldigt bra med själva storleken, så glad att jag inte tog det mindre alternativet! Gör rätt ont fortfarande dock, kanske mer imorgon om smärtpeaken är dag 3? Menmen, det här ska gå, det är det värt!! :) Hur mås det själv nu, så här 2v efter op??

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Jag hade ondast dag 1 och sedan blev det bara bättre. Hoppas det är samma för dig flisan.

Beatric3; Hoppas allt gick bra!

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Jaha, men vad skönt o höra Snoofie!! :) Det låter ju lovande!!

Hur är det med dig då Beatric3? Och smärtan i både ben och bröst??

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Idag gör de ont men trodde värre. Känns som Brösten ska trilla i marken när jag reser mej för o gå på toa. Benen känner jag inte så mkt stel o blöder men e jättenöjd me de lilla jag sett har tajta tajta leggingsliknande trikåer. Passade på o ta 2 födelsemärken oxå. När ska de sluta kännas som om brösten ska trilla ut?? Kramar
Gilla

plastpatte

Kvinna ·

23 jun, 2011

På måndag är det min tur, känns helt overkligt.. lär väl hamna någonstans mellan 250-300.. har lite storleksskillnad sen innan så.  Har inte varit så bestämd med  varken storlek profil eller typ av proteser.. vi får väl se på måndag.. och förresten hade ni med er utskrivna bilder på era "drömbröst" kram

Gilla

Störreboobs

Kvinna ·

23 jun, 2011

Beatric3 skrev:
Idag gör de ont men trodde värre. Känns som Brösten ska trilla i marken när jag reser mej för o gå på toa. Benen känner jag inte så mkt stel o blöder men e jättenöjd me de lilla jag sett har tajta tajta leggingsliknande trikåer. Passade på o ta 2 födelsemärken oxå. När ska de sluta kännas som om brösten ska trilla ut?? Kramar

Åhh de känner jag igen, gjorde grymt ont när man satte sig upp, brösten spände som  fasen och kändes som dom skulle ramla ut :P De satt nog i i ca 5 dagar för mig, men blev mildare o mildare för varje dag som gick :) Idag är det 1 vecka o 2 dagar sen jag opade mig och har inte alls den känslan längre:D

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Oh va skönt o höra vill de ska va över Haha vill man va fin får man lida pin!!
Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Beatric3 skrev:
Oh va skönt o höra vill de ska va över Haha vill man va fin får man lida pin!!

Har preciis samma känsla! Att de ska trilla ner alltså! Men vad skönt att höra att det kanske snart ger med sig!! :) Det ger lite hopp!, visst Beatric3, och du som har smärta i benen också, väldigt tapper måste jag säga! :)

Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Dina bröst e jättefina flisan!!! Gud va nöjd du måste va! Jag har inte vågat kolla så mkt som sagt känns de som de ska trilla ut. Ja benen e mest stela o pumpar lixom har ju tajta legginsaktiga byxor såg Massa blåmärke när jag va på toa men d går bort :P brösten gör mer ont men bättre än va jag förväntat mej. Hur går det för dej du hade väl barn hemma oxå flisan? Eller e jag ute o cyklar...
Gilla

Anonym användare

23 jun, 2011

Beatric3 skrev:
Dina bröst e jättefina flisan!!! Gud va nöjd du måste va! Jag har inte vågat kolla så mkt som sagt känns de som de ska trilla ut. Ja benen e mest stela o pumpar lixom har ju tajta legginsaktiga byxor såg Massa blåmärke när jag va på toa men d går bort :P brösten gör mer ont men bättre än va jag förväntat mej. Hur går det för dej du hade väl barn hemma oxå flisan? Eller e jag ute o cyklar...

Tacktack!! :)  Jag tror jag älskar dom redan!!!! Strutiga, blåslagna o hårda som de är ännu! ;)

Okej, så brösten gör värr ont än låren...? Med drän och allt? Men, du måste verkligen vila ordentligt för din kropp har ju trippelt upp med att läka, så att säga! :)

Hihi, nej, mina barn är 18 och 16, så min dotter (18-åringen) har tagit hand om mig! ;) Så det går riktigt bra här. Tror dock smärtan är liiite värr än igår, hoppas detta var smärttoppen... :)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem