Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Proformatuttar profilbild

Proformatuttar

Kvinna ·

09 feb, 2015

Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?

Bröstförstoring

Oroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf! 

Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️

Hur har era resultat blivit?

153

Sortera efter

silicea

Kvinna ·

11 feb, 2015

Varför tar du inte bara samma stl och framför? Du behöver inte öka i stl för att få bort db om du byter placering! Då får du mindre risk för häng också än om du har 300 g extra tyngd.

Vill du ha 800 så visst, go for it! Men innbilla dig inte att det kommer se naturligt ut, finns inte på kartan att 800 cc kan passera för annat än silikon om det inte är så att du är väldigt överviktig. Vill du ha extra stora bröst tycker jag det är helt okej att du tar så stora, det är ju upp till var och en vad vi tycker är snyggt! Inget fel i det alls. Du måste bara vara medveten om att de kommer se fake ut och att risken för komplikationer ökar med så stora implantat. Är det något du kan leva med för att få det som i dina ögon är idealbrösten? Kör på i så fall. :)

Storleksidealet här på pof är väldigt skevt och det får man tänka på när man läser denna typen av trådar, tror många har glömt vad som faktisk är en normal stl pga att vi är så vana att se stora eller jättestora perfekta bröst....

Gilla

silicea

Kvinna ·

11 feb, 2015

Ser inga bilder tyvärr...

Gilla

Proformatuttar

Kvinna ·

11 feb, 2015

Tack för ditt svar!

Ja, jag vet, men vill ha lite större. 😇Och något mindre än 200 kommer väl knappast göra någon märkbar skillnad, tänker jag. Velar ju mellan 200 mer, eller 250 mer. Det är endast putet som skiljer dem åt, då ena är hög profil, och andra ultra hög...

Jag har jämt vadderad push-up bh, vilket jag trivs med, victorias secrets, som inte ens finns i min storlek, men bhar i min faktiska storlek går ju knappt att hitta med inlägg över huvudtaget, så därför skulle jag vilja ha bröst, som ser ut som när jag har VS-bh, när jag har en tunn bh! Jag tycker dessutom inte att mina nuvarandre har så fin form, tror att det skulle bli bättre av större!

Du verkar ha en sund uppfattning om vad som ör stort och ej, jag har lagt upp bilder på en tillfällig blogg, då jag inte lyckas med att ladda upp några här, du får gärna gå in och kolla och säga vad du tycker! På de bilderna har jag 2,5dl ris i en tunn bh. Det skulle alltså motsvara 750/800cc i mina bröst. (olika stora!)

www.pofpofpof.blogg.se

användarnamn:pof

lösenord:pof

Gilla

Proformatuttar

Kvinna ·

11 feb, 2015

BILDERNA FINNS NU I DENNA BLOGG!

www.pofpofpof.blogg.se

användarnamn: pof

lösenord: pof

Gilla

Proformatuttar

Kvinna ·

14 feb, 2015

Nya bilder:http://pofpofpof.blogg.se

pof är både användarnamnet och lösenordet!

Med nästan helkropp! Supertacksam för alla åsikter jag bara kan få! Om vad som passar mig bättre. Mitt nuvarande eller 800cc.

Dessa bilder är alltså både utan ngt och med 2,5 dl ris och "farmorsbhn".

Gilla

Ophelia

Kvinna ·

14 feb, 2015

Verkar som mamiras lämnat tråden och hela forumet... Jag tyckte inte det var några påhopp så fattar inte. Eller så är vi alla som inte delar åsikt blockerade :-D.! Tråkigt hur som...
Gilla

Anonym användare

Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer

Anonym användare

Anonym användare

Rosett

Kvinna ·

14 feb, 2015

Finns nog andra anledningar till det. Påhopp lr inte så vare inte så trevligt, men jag tror inte hon verkade ta det så negativt. Men vad vet jag. Blocka folk kan man väl inte ens här? Trisst iaf att hon försvann.. Va en trevlig tjej
Gilla

Rosett

Kvinna ·

14 feb, 2015

Håller med dig jen6, jag har kunnat dölja mina från dag1 när de var svullna och satt under hakan. Till ts, jag tycker det passar dig när du lagt i mer - men samtidigt skulle inte jag personligen våga lägga så mycket framför. Kanske inte är nått problem egentligen, jag är inte så påläst om framförplaceringar mer än att jag vart rekommenderad att absolut inte ha framför pg vikten.
Gilla

Ophelia

Kvinna ·

14 feb, 2015

Nu vill jag inte trampa på någons tår. Är bara en ärlig fråga. En tanke som slog mig bara. Varför vill man klä ned sina bröst så de inte ser opererade ut då operationen från början var att göra dem större, mer eller mindre. Är det för att ni inte tycker det passar eller vill att det ska synas att ni har implantat i vissa vardagliga situationer? För har ni fått önskat resultat borde ni ju vara i sjunde himlen och inte ha något emot att de ser stora ut. Nu kanske jag ska vara tyst som inte " tävlar i samma viktklass " :-P, men tyckte det var en intressant frågeställning. För mig får folk göra precis vad de vill med sina bröst, jag dömer ingen utom mig själv. Så ta det bara som en allmän fråga. Är lite försiktig nu, vill inte ha några konflikter och osämja med tråkiga ord.
Gilla

Rosett

Kvinna ·

14 feb, 2015

Jag syftade mest på att de inte är så gigantiskt jätteenorma så att det vore en omöjlighet. Mina e som sagt bara 18 dagar och fortfarande strutiga å Svullna och då jag går med uppklippta kupor i tortyren så är jag inte för tillfället jättetaggad på att gå i tajta tröjor.. Har faktiskt inte lyckats få på mig nån ännu med mina stela armar.
Gilla

Anonym användare

Truedolly

Kvinna ·

14 feb, 2015

jen6 skrev:
Truedolly skrev:
Jag har ett annat perspektiv på vad "inte uppenbart opererad" betyder. 800cc är enorma implantat och kan aldrig passera som o-opererade bröst. Rosett och Marmaris ni har inte stora bröst utan gigantiska och det ser verkligen opererat ut. Brösten är fina och det är OK om det är det resultatet ni är ute efter, men för alla andra som inte är storleksblinda är det solklart att det är enorma opererade bröst. Inget illa ment - vill inte vara taskig, men ni är definitivt storleksblinda tjejer. Proformatuttar du ville inte se uppenbart opererad ut och jag tror du fått svar på frågan.
Är du på riktigt, vad fan vet du om stora bröst om du själv inte har några ????? Jag har stora till min kropp, men man kan lätt klä ner dem och passera som icke opererad. Knip igen om du inte har mer på fötterna för dina idiotiska uttalanden
jen6: Vi befinner oss inte på samma nivå på något sätt. Suck...jag tänker inte sänka mig till din. Slut på kommentar.
Gilla

Marina

Kvinna ·

15 feb, 2015

Rosett skrev:
Skönt att vi har ett annat perspektiv än dig. Bara för att olika individer har olika syn på vad de anser litet/stort/enormt så betyder det inte att man är storleksblind. Mina är stora, javisst. Men inte jätteenorma. För dig kanske, men inte för mig. Och det beror på att vi ALLA har olika uppfattningar. Gött att du talar om resten också som jag redan vet :) Men kom inte och peka storleksblind på mig när du inte vet vemfan du talar till och vad jag har för syn på saken.

Vi svär inte åt den som sakligt talar om sin ståndpunkt. Speciellt när man själv vet lika lite vem man talar till- det är liksom poängen här, vi är anonyma, och man ska få säga vad man tycker. Utan att vara ovänlig. Det är ett effektivt sätt att trissa upp en dålig stämning, mer effektivt än att få olika åsikter serverade.

Gilla

Marina

Kvinna ·

15 feb, 2015

jen6 skrev:
Truedolly skrev:
Jag har ett annat perspektiv på vad "inte uppenbart opererad" betyder. 800cc är enorma implantat och kan aldrig passera som o-opererade bröst. Rosett och Marmaris ni har inte stora bröst utan gigantiska och det ser verkligen opererat ut. Brösten är fina och det är OK om det är det resultatet ni är ute efter, men för alla andra som inte är storleksblinda är det solklart att det är enorma opererade bröst. Inget illa ment - vill inte vara taskig, men ni är definitivt storleksblinda tjejer. Proformatuttar du ville inte se uppenbart opererad ut och jag tror du fått svar på frågan.
Är du på riktigt, vad fan vet du om stora bröst om du själv inte har några ????? Jag har stora till min kropp, men man kan lätt klä ner dem och passera som icke opererad. Knip igen om du inte har mer på fötterna för dina idiotiska uttalanden

Oacceptabel ton!

Hon vet kanske minst lika mycket om hur TS kommer att uppfattas av icke-opererade som den som lever med 800cc sedan en längre tid. Och det är relevant för tråden. Varför skulle hennes uppfattning vara idiotisk, bara för att du är nöjd med din storlek? Oavsett vad du tycker, får du hålla en vänligare attityd. Och jag tycker det är viktigt att POF inte blir klubben där det är det enda riktiga att säga "störst är bäst", för det är inte så för alla.

Jag är personligen helt övertygad om att du blir "avslöjad" oavsett hur du klär dig, om nån i omgivningen nu överhuvudtaget har den typen av tankar. Du vore ett undantag om så inte vore fallet. Jag har dock inte sett dig helklädd och kan inte vara 100% säker. Men det gäller ju allt och alla som diskuteras här inne. Och om det vore skäl nog för att alla ska vara tysta om vad de tror, så skulle ju poängen med ett anonymt forum försvinna. Men att inte svära åt folk och raljera är ett minimikrav. Det kräver ingen säkerhet i sak av något slag heller.

Gilla

Ophelia

Kvinna ·

15 feb, 2015

Bra att du tog upp detta. Har varit lite rädd för att säga vad jag tycker utan att bli påhoppad verbalt. Alla har rätt till sin åsikt, det måste alla acceptera, även om de inte delar åsikten. Men ändå visa varandra respekt genom god ton. För är det inte så när man vet med sig att ens argumentet fallit ofta tar till grovt språk som ett sista försvar eller i vardagen, där nävarna ofta tas till i situationer där man upplever att någon kränkt ens person/ åsikt/beslut ( upplevd eller verklig). Det finns så mycket elände som pågår just nu ändå . Låt oss hålla sams här i alla fall.
Gilla

Rosett

Kvinna ·

15 feb, 2015

Jag skriver alltid med svärord då det e så jag uttrycker mig. Men behöver ju faktiskt inte göra det då många inte gör det å uppfattar det negativt, det är sant. Tycker fortfarande det e märkligt att det e helt fel att försvara sig när man själv känner sig otrevligt påhoppad, och ja så känner jag oavsett vad du eller du eller du tycker. Strunt i det, om det inte är anledning nog att få säga ifrån så är inte det här ett forum för mig. Tack.
Gilla

Pygme

Kvinna ·

15 feb, 2015

Det är väl bara så enkelt att man får säga vad man vill, men man svär inte eller går till personangrepp. Man kan ju lägga fram sin åsikt på annat sätt. Jag fick veta i en tråd att jag hade nåt fel i huvudet (pga min åsikt), men det betyder ju inte att jag måste svara likadant. Klart man har rätt att försvara sig, men man kan tänka på hur man gör det.. Annars spårar det bara ur när folk har olika åsikter, och det vill vi ju att folk ska få ha här, annars är det ju ganska poänglöst med ett forum.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem