Proformatuttar
Kvinna ·
09 feb, 2015
Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?
BröstförstoringOroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Hur har era resultat blivit?
Sortera efter
silicea
Kvinna ·
11 feb, 2015
silicea
Kvinna ·
11 feb, 2015
Ser inga bilder tyvärr...
Proformatuttar
Kvinna ·
11 feb, 2015
Tack för ditt svar!
Ja, jag vet, men vill ha lite större. 😇Och något mindre än 200 kommer väl knappast göra någon märkbar skillnad, tänker jag. Velar ju mellan 200 mer, eller 250 mer. Det är endast putet som skiljer dem åt, då ena är hög profil, och andra ultra hög...
Jag har jämt vadderad push-up bh, vilket jag trivs med, victorias secrets, som inte ens finns i min storlek, men bhar i min faktiska storlek går ju knappt att hitta med inlägg över huvudtaget, så därför skulle jag vilja ha bröst, som ser ut som när jag har VS-bh, när jag har en tunn bh! Jag tycker dessutom inte att mina nuvarandre har så fin form, tror att det skulle bli bättre av större!
Du verkar ha en sund uppfattning om vad som ör stort och ej, jag har lagt upp bilder på en tillfällig blogg, då jag inte lyckas med att ladda upp några här, du får gärna gå in och kolla och säga vad du tycker! På de bilderna har jag 2,5dl ris i en tunn bh. Det skulle alltså motsvara 750/800cc i mina bröst. (olika stora!)
www.pofpofpof.blogg.se
användarnamn:pof
lösenord:pof
Proformatuttar
Kvinna ·
11 feb, 2015
BILDERNA FINNS NU I DENNA BLOGG!
www.pofpofpof.blogg.se
användarnamn: pof
lösenord: pof
Proformatuttar
Kvinna ·
14 feb, 2015
Nya bilder:http://pofpofpof.blogg.se
pof är både användarnamnet och lösenordet!
Med nästan helkropp! Supertacksam för alla åsikter jag bara kan få! Om vad som passar mig bättre. Mitt nuvarande eller 800cc.
Dessa bilder är alltså både utan ngt och med 2,5 dl ris och "farmorsbhn".
Ophelia
Kvinna ·
14 feb, 2015
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
Anonym användare
Anonym användare
Rosett
Kvinna ·
14 feb, 2015
Rosett
Kvinna ·
14 feb, 2015
Ophelia
Kvinna ·
14 feb, 2015
Rosett
Kvinna ·
14 feb, 2015
Anonym användare
Truedolly
Kvinna ·
14 feb, 2015
Marina
Kvinna ·
15 feb, 2015
Vi svär inte åt den som sakligt talar om sin ståndpunkt. Speciellt när man själv vet lika lite vem man talar till- det är liksom poängen här, vi är anonyma, och man ska få säga vad man tycker. Utan att vara ovänlig. Det är ett effektivt sätt att trissa upp en dålig stämning, mer effektivt än att få olika åsikter serverade.
Marina
Kvinna ·
15 feb, 2015
Oacceptabel ton!
Hon vet kanske minst lika mycket om hur TS kommer att uppfattas av icke-opererade som den som lever med 800cc sedan en längre tid. Och det är relevant för tråden. Varför skulle hennes uppfattning vara idiotisk, bara för att du är nöjd med din storlek? Oavsett vad du tycker, får du hålla en vänligare attityd. Och jag tycker det är viktigt att POF inte blir klubben där det är det enda riktiga att säga "störst är bäst", för det är inte så för alla.
Jag är personligen helt övertygad om att du blir "avslöjad" oavsett hur du klär dig, om nån i omgivningen nu överhuvudtaget har den typen av tankar. Du vore ett undantag om så inte vore fallet. Jag har dock inte sett dig helklädd och kan inte vara 100% säker. Men det gäller ju allt och alla som diskuteras här inne. Och om det vore skäl nog för att alla ska vara tysta om vad de tror, så skulle ju poängen med ett anonymt forum försvinna. Men att inte svära åt folk och raljera är ett minimikrav. Det kräver ingen säkerhet i sak av något slag heller.
Ophelia
Kvinna ·
15 feb, 2015
Rosett
Kvinna ·
15 feb, 2015
Pygme
Kvinna ·
15 feb, 2015
Varför tar du inte bara samma stl och framför? Du behöver inte öka i stl för att få bort db om du byter placering! Då får du mindre risk för häng också än om du har 300 g extra tyngd.
Vill du ha 800 så visst, go for it! Men innbilla dig inte att det kommer se naturligt ut, finns inte på kartan att 800 cc kan passera för annat än silikon om det inte är så att du är väldigt överviktig. Vill du ha extra stora bröst tycker jag det är helt okej att du tar så stora, det är ju upp till var och en vad vi tycker är snyggt! Inget fel i det alls. Du måste bara vara medveten om att de kommer se fake ut och att risken för komplikationer ökar med så stora implantat. Är det något du kan leva med för att få det som i dina ögon är idealbrösten? Kör på i så fall. :)
Storleksidealet här på pof är väldigt skevt och det får man tänka på när man läser denna typen av trådar, tror många har glömt vad som faktisk är en normal stl pga att vi är så vana att se stora eller jättestora perfekta bröst....