Proformatuttar
Kvinna ·
09 feb, 2015
Någon annan, relativt smal, som lagt in runt 800cc?
BröstförstoringOroar mig för hur mitt resultat kommer bli! Vill ha stora bröst men inte vara uppenbart opererad! Inte med kläderna på, iaf!
Är lång och bredaxlad och tror att jag skulle bära upp det bra! Med ristestet är den enorm skillnad från bh till bh, men med en "farmorsbh" är det typ en visuell d-kupa typ? Medan det med tunn push-up såg porr-stort ut, vilket jag inte vill ha! ❤️
Hur har era resultat blivit?
Sortera efter
Anonym användare
Den här kommentaren har dolts eftersom den inte földe forumets riktlinjer
Mandelblom
Kvinna ·
15 feb, 2015
Rosett
Kvinna ·
15 feb, 2015
Anonym användare
15 feb, 2015
Alla tycker olika och att folk har rätt till sin egen åsikt. Ni som har 800 cc och skriver i tråden, ja ni kan säkert klä ner dem så att de inte syns att de är opererade men i t.ex. bikini har jag väldigt svårt att se att det inte skulle se opererat ut om man ser till er längd och vikt.
Sen tycker jag det är jäkligt elakt av dig truedolly att skriva att folk är storleksblinda bara för de har 800 cc, alla har ju olika smak och tycke men en behöver inte vara storleksblind för den sakens skull. TS frågade efter folks åsikter och de fick hon, sen att det urartade totalt är en helt annan femma. Helt ärligt så skiter jag i hur mycket cc folk har, huvudsaken är att en själv tycker det är snyggt för det är ju de som är det viktiga🙂
Ophelia
Kvinna ·
15 feb, 2015
9April
Man ·
15 feb, 2015
Proformatuttar
Kvinna ·
15 feb, 2015
Det här med huruvida en viss storlek uppleva som "fake" eller ej verkar vara ett infekterat ämne, oavsett vilken sida man står på :P
Det var någon som frågade varför man vill göra stora bröst, om man ändå ska gå runt och försöka dölja dem..
Jag kan ju inte svara för någon annan, men oavsett om jag är naken, eller har kläder på, så upplever jag mina bröst som lite för små ibland. Jag önskar att de var lite större, och med större inlägg ökar ju risken självklart för att de ska få ett mer onaturligt utseende, då stora sillisar, och stora naturliga, skiljer sig åt en hel del. Det har jag egentligen ingenting emot, när jag ska vara naken med min pojkvän osv, utan kan väl tänka mig att det kan bara lite "kul" att ha "porriga sillistuttar" i sänghalmen, och när jag ska ha bikini önskar jag också mig lite rundare tuttar, men när jag ska vara på jobbet/skolan/med familjen, så känner jag inte att jag vill att mina tuttar ska vara det första man tänker på när man ser mig, jag är inte en tjej som gillar mycket uppmärksamhet, och har ingen lust att behöva förklara mig, eller få frågor, eller få konstiga/elaka/uppskattande blickar från folk jag inte ber om uppmärksamheten av! Jag har hittils ej varit öppen med min bröstoperation (500/550cc), och vill påstå att jag nog kan passera för att ha naturliga bröst, även om vissa har frågat! Jag går dock ofta runt med vadderade BHar för att fylla upp det jag saknar, och tror att med lite till i tuttarna kommer jag nog få precis det resultat jag vill ha, sedan har jag ingen aning om ifall jag kommer kunna dölja dem med kläder, men jag hoppas verkligen det.. Åtminstone såpass att de inte ser extreeeemt stora ut. Stora tuttar kommer jag ju ha. det kommer man ju inte ifrån :P
Önskar verkligen att jag var smal och framför allt, tunn! Så att jag inte hade behövt så stora implantat för att få "looken" jag vill ha! Min bröstkorg och mina axlar äter upp väldigt mycket volym!
starlet
Kvinna ·
16 feb, 2015
Det slår mig att det här forumet kanske inte är rätt plats att fråga hur det ser ut med stora bröst... Alltså TS vill ju ha råd men jag antar att det är mer hur de kommer att uppfattas i samhället som är det viktiga. Och här har alla opererade bröst så vi tänker nog lite annorlunda än resten. För här finns det alltid nån som har större och det kan bli lite av en hets där man försöker trycka in mer o mer, men jag antar att du inte umgås bara med pof-medlemmar på fritiden så det är dem du komer relatera til...
mvh/ska gå upp till 650 om en vecka
Pygme
Kvinna ·
16 feb, 2015
Nä men nu blir jag lite less alltså.. Bara för att man är 40+ och har små implantat så betyder ju det inte att man är emot yngre, storbystade tjejer! Jag har aldrig nånsin varit negativ till stora implantat, tycker att var och en får välja själva, men för den sakens skull så kan jag väl ändå avgöra vad JAG tycker ser naturligt ut och inte (min åsikt!) Det är dock inte samma sak som att jag tycker det är fel eller fult....
Känner mig inte särskilt gammal och bitter faktiskt.
Och den där ryggdunkarklubben för 40+..? Mina åsikter är inte kopplade till vare sig min ålder eller storleken på mina bröst, har aldrig varit.. Det är ju inte som att man håller med nån bara för att de är lika gamla och har samma stl i bh! Det är ju bara löjligt..
Anonym användare
Anonym användare
Anonym användare
16 feb, 2015
Kanske dags för Marina att låsa denna tråden? Då det uppenbarligen spårat ut med personliga påhopp osv som bara försämrar stämningen här på POF. Sen jen6, ingen här har gett sig på storbystade tjejer? TS frågade om folks åsikter och det fick hon. Alla har rätten till sin personliga åsikt och att ha den utan att bli påhoppad och bli kallad antingen "gamla och bittra" eller "storleksblinda". Alla verkar ju iaf vara överrens om att 800 cc är stora implantat. Sen har alla här olika åsikter om hur mycket man kan dölja dem och när/hur de kan passera som o-opererade bröst.
Skulle vara väldigt roligt om man kunde ha dessa diskussioner utan att folk tar åt sig och det första de gör är att gå till attack. Om du/ni känner er kränkta eller personligt påhoppade pga. något som någon här skriver så säg det utan att sjunka er till en sån bajskastarnivå för det blir inget annat än skit om man jämt ska börja med personliga påhopp så fort man känner sig kränkt eller blir ledsen av något som någon skriver. Det funkar absolut inte att göra så i verkliga livet och inte på forum heller. Det är faktiskt personer som sitter bakom skärmarna som ni skriver till, med riktiga känslor, men folk verkar glömma bort sånt.
9April
Man ·
16 feb, 2015
Marina
Kvinna ·
16 feb, 2015
Mycket bra initiativ av Jen att ta en påklädd bild, även om jag håller med 9April att mer perspektiv och rätt-upp-och-ner hållning vore till bättre hjälp för bedömningen. Det vore suvränt om fler ville göra så, istället för att regarea ilsket när de blir "anklagade" för storleksblindhet - det är ju nämligen konstruktivt.
Om man kan ta en representativ bild som visar hur det faktiskt ser ut i normalfall, och inte göra dem så små det är möjligt för att "vinna diskussionen", alt ta en serie som visar "nerklädda" resp framhävda, så kan ju sen var och en bedöma om de håller med eller inte angående den upplevda storleken. Utan att det behöver bli otrevligt.
I övrigt tycker jag tråden har spelat ut sin roll och uppmanar till återhållsamhet innan den ges fortsatt liv, framför allt genom fortsatt argumentation.
Ophelia
Kvinna ·
16 feb, 2015
Anonym användare
Proformatuttar
Kvinna ·
16 feb, 2015
Ophelia
Kvinna ·
16 feb, 2015
Anonym användare
Ophelia
Kvinna ·
16 feb, 2015
Förstår inte behovet av att svära och tysta ner folk, jag blir sjukt trött när jag läser sånt.