Tj123
Kvinna ·
04 mar, 2013
Någon mer som opereras 14/3 på Proforma
BröstförstoringSom rubriken lyder, är det någon mer än jag som ska göra en bröstförstoring 14/3 på Proforma? Har någon koll på om man måste sova kvar eller kan välja att åka hem senare på dagen?
Sortera efter
4an
Kvinna ·
03 maj, 2013
jag började med cykling på gymmet och ben övningar efter drygt 4v.
Gilla
4an
Kvinna ·
03 maj, 2013
fast man ska ju lyssna på doktorn. det är dumdristigt att chansa när det handlar om nån vecka. man har ju betalt sjukt mkt pengar så igentligen borde man ju kunna bita ihop dom veckor det är träningsförbud. men de e sjukt jobbigt.
Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
03 maj, 2013
Tack för era svar. Jag blev bara så snurrig efter Örjans mailsvar. På återbesöket sa han träning efter fem veckor och nu ett oklart sex veckor. Men tolkar det som att jag kan köra spinning efter fem och det jag skrev i mailet efter sex. Vill ju inte höra nåt dumt för dom du skrev 4an, det är ju en del pengar man betalat.
Gilla
booblady
Kvinna ·
07 maj, 2013
ne, ta de lugnt tycker ja! :) ja körde spinning efter 6 veckor, eftersom ja hade känningar i ena bröstet efter fem veckor när ja gjorde lätta lyft..
nu känns de dock som att de "läkt klart", man blir lurad liksom! :) de har de ju inte, så får ta de försiktigt.
ja upplever oxå en viss höjdskillnad på mina hörrni! höger bröst sitter längre upp o vänster har mer underpool liksom. så hoppas det högra sjunker lite o även när svullnaden lägger sig att den får mer underpool liksom :)
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
12 maj, 2013
Men guuuud vad jag har missat här!
Grattis grattis grattis! Så avundsjuk :)
Hoppas era boobs mår bra!! Mina är lite sega på att hänga till sig men de kommer väl :)
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
22 maj, 2013
Tjejer!! Jag har fått dubbeltuttar!!!
:(
Gilla
limpan93
Kvinna ·
23 maj, 2013
Åh nej, när upptäckte du det? Är det mycket? :(
Har du mailat Örjan?
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
23 maj, 2013
Tj123: Jag åkte hem 3 timmar efter op, man måste inte stanna kvar om dom anser att man e pigg nog att åka hem :)
Gilla
Tj123
Kvinna ·
28 maj, 2013
Nej är det sant!? :( Har du talat med Örjan? Vad säger han isf?
Hållet mina tummar för att det blir bättre!
Gilla
maaetilda
Kvinna ·
28 maj, 2013
Hoppas det blir bättre!! Vad säger Örjan om det?
Gilla
booblady
Kvinna ·
30 maj, 2013
Åh Ljubi! :( berätta så fort du vet nåt mer så att säga! :(
Gilla
malla
Kvinna ·
06 sep, 2013
Hej tjejer! Hur mår ni? Snart gått 6 månader sen vi opades! Sjukt vad tiden går fort!
Hur ser era ärr ut? Mina syns ganska mkt o är fortfarande röda :/
Gilla
limpan93
Kvinna ·
11 sep, 2013
Mina ärr ser riktigt fina ut och är precis i linje med där bröstet slutar eller hur jag nu ska förklara, så det syns knappt! :D
Har dock lite konstig känsel på höger bröst men det är väl något man får leva med när allt annat är bra!
Gilla
malla
Kvinna ·
12 sep, 2013
Åh vd härligt för dig! Mina syns som sagt en hel del och skrev till Örjan men han sa att det kan ta 1-2 år innan de bleknar :O är vel olika också från person till person hur snabbt det läker..
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
13 sep, 2013
Hejsan :) mina ärr är fina men vänster bröst ömmar samtidigt som jag knappt har någon känsel, den bråkar lite :/
Återbesök den 20 september :)
Gilla
Ljubi
Kvinna ·
13 sep, 2013
Vänster har även inte hängt till sig ordentligt
Gilla
Tj123
Kvinna ·
08 okt, 2013
Mina bröst fortsatte att läka kanon. Mina ärr syns knappt och ligger bra till och känseln i vänster bröst kommer sakta men säkert tillbaka. Dom är stora nu! Är så gott som höggravid med dryga 50 dagar till beräknat förlossningsdatum. Längtar tills jag blir smal igen och brösten går ner lite, hade storlek 70E/F efter op. Nu behöver jag 75G. Och större ska dom bli innan dom går tillbaka lite. Jag är väldigt nöjd i nuläget och även om dom tappar formen lite efter graviditeten så kommer det alltid vara bättre än innan. Planen var ju att få barn någon gång och det går alltid att fixa till när jag är klar med barn om det skulle vara så. Huvudsaken är att jag har ett par bröst nu!
Hoppas era fortsätter att läka som dom ska och att ni blir lika nöjda som jag är!
Gilla