Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Himmel profilbild

Himmel

Kvinna ·

19 apr, 2012

Någon som är ca174 cm och väger runt 68 kg?

Bröstförstoring

Hur mycket har ni lagt in?

75

Sortera efter

pre-tty

Kvinna ·

19 apr, 2012

Inte exakt som du, 170-172 cm och väger 70 kg. La första gången in 450 M+ och bytte idag till 650 HP :)
Gilla

ida2

Kvinna ·

19 apr, 2012

lite mindre än 1.74 men ja la in 350 de ser inte stort ut skulle kunnat gå upp lite mer
Gilla

ida2

Kvinna ·

19 apr, 2012

Dom som e så långa ska nog inte ta mindre än 400 tror jag för de ser nog ut att va lika stort som 250 ser ut på nån som e kort.men de beror ju på hur stor förändring man e ute efter:)ja gick upp lite minerna än en kup storlek på 200 cc ,dom flesta går dock upp 100-150 men ja tror mina hade varit fina och inte sett för små ut om ja varit 5 cm kortare ,däremot så kan dom förändras senare ,bara haft dom 3 veckor men ett tips ta inte för litet de misstaget gjorde ja två gånger och de kan bli dyrt i längden plus att de e inte världens roligaste att hålla på att göra om heller men nu ska ja försöka att inte tycka dom ja har nu e för små:)
Gilla

anna92

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag är 173cm/58kg och jag ska laga in 395 ultra high profile (nagor), Jag ville gå upp lite, men doktorn sa 395 är det bästa för mig eftersom jag har så lite egen vävnad :/ men jag ska opas imorgon och bara hoppas att jag ska bli nöjd :)

Gilla

Anonym användare

20 apr, 2012

Och jag är 177 och väger 65 oc ska lägga in 475.
Gilla

sourcherry

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag tror att allt från 400 - 550 kan bli fint på dig :) vad är du ute efter?
Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

sourcherry skrev:
Jag tror att allt från 400 - 550 kan bli fint på dig :) vad är du ute efter?
Ja det är ju så himla svårt. Jag vill att dom ska se normalstora ut till min kropp. Får inte se ut som att jag bär runt på två sprickfärdiga meloner. Men när man betalar och genomgår en sån här operation vill man absolut inte heller ta för små! Inte läge att bli missnöjd!
Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

anna92 skrev:

Jag är 173cm/58kg och jag ska laga in 395 ultra high profile (nagor), Jag ville gå upp lite, men doktorn sa 395 är det bästa för mig eftersom jag har så lite egen vävnad :/ men jag ska opas imorgon och bara hoppas att jag ska bli nöjd :)

Okej. Lycka till och hoppas du blir nöjd!
Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

Stin-A skrev:
Och jag är 177 och väger 65 oc ska lägga in 475.
Hej! Hur kom du fram till den storleken och hur vill du att ditt resulatat ska bli storleksmässigt?
Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

idae_ skrev:
Dom som e så långa ska nog inte ta mindre än 400 tror jag för de ser nog ut att va lika stort som 250 ser ut på nån som e kort.men de beror ju på hur stor förändring man e ute efter:)ja gick upp lite minerna än en kup storlek på 200 cc ,dom flesta går dock upp 100-150 men ja tror mina hade varit fina och inte sett för små ut om ja varit 5 cm kortare ,däremot så kan dom förändras senare ,bara haft dom 3 veckor men ett tips ta inte för litet de misstaget gjorde ja två gånger och de kan bli dyrt i längden plus att de e inte världens roligaste att hålla på att göra om heller men nu ska ja försöka att inte tycka dom ja har nu e för små:)
Hej! Precid lika orolig som jag var i början att det skulle bli för stort är jag nu fast är istället rädd att det ska bli för litet. Snacka om storleksnoja!
Gilla

mräv

Kvinna ·

20 apr, 2012

jag är 177 väger 66 kg. Ska lägga in 350 HP på onsdag. Många här säger att jag borde lägga in lite mer. Jag är så jäkla kluven. Jag är jätte nöjd när jag gör ristestet med 350...tycker nästan dom ser lite för stora ut tom. Men det där är ju en ren smaksak. Har bild i mitt galleri på ristestet. Lycka till!

Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

pre-tty skrev:
Inte exakt som du, 170-172 cm och väger 70 kg. La första gången in 450 M+ och bytte idag till 650 HP :)
Okej, då antar jag du kände att dina blev lite för små? :) Lycka till!
Gilla

Himmel

Kvinna ·

20 apr, 2012

mräv skrev:

jag är 177 väger 66 kg. Ska lägga in 350 HP på onsdag. Många här säger att jag borde lägga in lite mer. Jag är så jäkla kluven. Jag är jätte nöjd när jag gör ristestet med 350...tycker nästan dom ser lite för stora ut tom. Men det där är ju en ren smaksak. Har bild i mitt galleri på ristestet. Lycka till!

Hej! Det ser absolut bra ut på bilden. Men visst är det svårt! Jag vill inte lägga in för lite samtidigt som att jag inte vill lägga in för mycket. Du och jag ser ganska lika ut storleksmässigt i kroppen. Du har lite mer bröst men du har ju ammat det har inte jag.. Jag skulle nog kanske också gå upp lite till i storlek om jag vore du. men jag är ingen expert då jag inte ens har gjort min egen op ännu.
Gilla

mräv

Kvinna ·

20 apr, 2012

jag ska opereras nu på onsdag som sagt och implantaten är ingen lagervara där. Det jag har beställt det är det som kommer finnas vid operationstillfället... så jag känner mig lite lätt stressad. Tänk om jag känner på onsdag att det är fel.. :( Jag är inte ute efter stora bröst, hellre lite mindre än lite för stora. Formen däremot är viktig. Men jag har inte bästa utgångsläget så jag kommer inte få några drömtuttar antagligen.
Gilla

Natural

Kvinna ·

20 apr, 2012

jag är 178 cm lång och väger 70 kg. hade inga bröst innan men la precis in 300 cc. är jättenöjd än så länge. så är du bara ute efter normalstora bröst så behöver inte 300 va för lite! :)

Gilla

tezzan

Kvinna ·

20 apr, 2012

Jag är 172cm & väger ca 58 kg & la in 390cc, men känner att jag kunnat ta lite till, jag tror att på långa så behövs lite mera cc, håller med idae_ ta heller lite mera🙂

Gilla

mräv

Kvinna ·

20 apr, 2012

Natural, hade varit kul att se bilder. :)Vad har du för profil och märke på implantatet. Vet du vad du hade för brödtbredd? Härligt att du är nöjd! :)
Gilla

mräv

Kvinna ·

20 apr, 2012

Himmel ser att du ska opereras hos Lossing! :) Trodde inte han jobbade längre? Har ni kommit fram till bakom muskeln för att du inte har ngn vävnad?
Gilla

Anonym användare

20 apr, 2012

Jag är 177 i väger 69 kg så vi är ju rätt jämna i strlk. Jag lade in 550. Jag upplever de inte som meloner o absolut inte som jag bara är ett par gående bröst. När jag har "vanliga" kläder så märks det inte att jag gjort dem enligt många. Träffat totalt fem av mina nära vänner i veckan som jag inte sagt nått till o ingen såg nått. En av tjejerna uttryckte bara att jag blivit smal o ser snygg ut (gått ner 30graviditetskilon under ett år också) men också att jag såg ovanligt snygg ut i formen :) Då avslöja jag det! Tror att då brösten går ut lite mot armarna så får man mer tinglasform än jag haft innan som påverkar intrycket. Sen kan jag förstås klä fram dem om jag vill. Men kontentan - mitt tips - 500-550 för att det ska se bra ut på dig som är sÅ lång. Kolla mina bilder -finns före/efter o helfigur!
Gilla

Casiopeia

Kvinna ·

20 apr, 2012

174cm och vägde 68 vid min första op. väger numera 69-70. men då har jag 1 kg implantat också.

Så mer överensstämmande vad gäller måtten än så kan jag nog inte komma ;) . Jo just det, vi e lika gamla kan jag ju tillägga. Jag har dock ammat några barn. Det vet jag inte om du gjort.

Vid första op hade jag 375cc mellanprofil perthese. bytte vid min 3e op till Mentor 500cc plusprofil coh2.

jag tycker dom är för stora för mig och skall nu gå ner åter igen till 375cc.

finns bilder i min profil.

Jag hade 70A-(liten b) innan, finns förebild också i profilen.

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem