Himmel
Kvinna ·
19 apr, 2012
Någon som är ca174 cm och väger runt 68 kg?
BröstförstoringHur mycket har ni lagt in?
Sortera efter
joni01
Kvinna ·
27 apr, 2012
Anonym användare
27 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
27 apr, 2012
joni
nu finns bilder uppe på mig. Jag tycker de är stora men allt är ju relativt. Det som är stort för mig är kanske "litet" för ngn annan. Jag är iaf jättenöjd än så länge :)
joni01
Kvinna ·
27 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
27 apr, 2012
joni..nej tyvärr har jag inte några andra bilder upplagda än här. Om du själv lägger upp en sk silverbild så kan du bli silvermedlem lite snabbare om jag har förstått det rätt.
Himmel
Kvinna ·
27 apr, 2012
Essy
Kvinna ·
28 apr, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
28 apr, 2012
Essy
Kvinna ·
30 apr, 2012
Jag valde att lägga dom bakom då jag tycker att det är finare :) Tränar en del och vill inte att dom ska studsa runt, eller vad man ska säga.
Ja..men framförallt för att jag tycker att det är snyggare :)
Oh så bra, det är så härligt att vara i ett forum med massa tjejer som har opererat sig och har lite koll på vad som verkar vara bra på olika tjejer.
Jag längtar massvis! 34 dagar kvar nu. Ska bli så skönt att jag äntligen kommer att ha bröstvårtorna i samma höjd, att dom inte kommer att hänga och att jag får en storlek som jag trivs med. Provade massor med storlekar inne på kliniken, den sista storleken jag fick prova var så som jag såg mig själv inne i huvudet. Jag tittade mig i spegeln och bara DOM HÄR SKA JAG HA! :D 57 papp senare och jag har köpt mig ett par rattar! :P
Vilket var ganska tur eftersom hon sa att jag inte kommer att få in mera än just dom 550 cc jag valde :P
via_dolorosa
Kvinna ·
01 maj, 2012
Om du inte vill att brösten ska studsa run ska du ju inte välja bakom... Alltså muskeln kommer inte hålla fast dem så hårt att de kommer sitta fast. Mina bakom och framför bröst studsar runt exakt lika mycket, skillnaden é att de inte studsar runt mé min muskelpåverkan 😉 Så om du inte vill ha studsande bröst bör du välja mycket minde volym än 550cc eller ingen förstoring alls, men en mycketbra sport topp kommer behövas, trust mé... I vissa fall krävs dubbla...
citadellboobisar
Kvinna ·
01 maj, 2012
en bra sportbh typ shock absorber run, en sådan jag har och när jag löper så rör sig inte brösten ett smack, de sitter stenhårt på plats, det e en bh jag kan rekommendera vid sport. ;D
och jag har 800 g, så 550 cc kan du säkert ha utan några problem med studsande bröst, köp dig bara en bra sportbh som håller allt på plats, så går det jätte bra.
Visst en del får muskelproblem, men jag har inga problem med min muskel när jag springer.
Essy
Kvinna ·
01 maj, 2012
Ja en bra sportbh kommer jag verkligen att införskaffa mig :)
joni01
Kvinna ·
12 maj, 2012
Nu har jag varit på min andra konsultation efter att ha ristestat och skickat bilder på "vill-ha"-tuttar ;-)
Igår fick jag prova lite större implantat. Även anatomiska. Tror dock att jag vill ha runda ändå. MEN han sa åt mig att prova en 550 HP i bhn för att se hur det såg ut och SÅ stort blir det ju inte med tanke på min kroppsform. Han sa iof att så stora ska du inte ha men att han skulle mäta igen. Han kom fram till att jag ska ha ca 475HP för att uppnå det jag vill ha. Han kunde lägga in 500 om jag ville och MAX 550 om jag verkligen ville ha STORA..
Det var ju lixom lite skillnad mot de 300/325 M+ vi tittade på vid första konsultationen. ;-)
Och jag har ju trots allt lite egen vävnad. Skulle tippa på 200CC kanske lite mer.
SÅ vad göra? Ska jag ta 475HP och satsa på att det blir fint? :-P
Himmel
Kvinna ·
13 maj, 2012
Nu har jag varit på min andra konsultation efter att ha ristestat och skickat bilder på "vill-ha"-tuttar ;-)
Igår fick jag prova lite större implantat. Även anatomiska. Tror dock att jag vill ha runda ändå. MEN han sa åt mig att prova en 550 HP i bhn för att se hur det såg ut och SÅ stort blir det ju inte med tanke på min kroppsform. Han sa iof att så stora ska du inte ha men att han skulle mäta igen. Han kom fram till att jag ska ha ca 475HP för att uppnå det jag vill ha. Han kunde lägga in 500 om jag ville och MAX 550 om jag verkligen ville ha STORA..
Det var ju lixom lite skillnad mot de 300/325 M+ vi tittade på vid första konsultationen. ;-)
Och jag har ju trots allt lite egen vävnad. Skulle tippa på 200CC kanske lite mer.
SÅ vad göra? Ska jag ta 475HP och satsa på att det blir fint? :-P
kvinna84
Kvinna ·
17 maj, 2012
Jag är 176 och väger ca. 68 och ska lägga in 350.