Himmel
Kvinna ·
19 apr, 2012
Någon som är ca174 cm och väger runt 68 kg?
BröstförstoringHur mycket har ni lagt in?
Sortera efter
Mamma
Kvinna ·
21 apr, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
22 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
22 apr, 2012
jag har kikat på Juli11:s bilder men man ser inte hennes "smala" bröst framifrån så det är svårt att se. Jag diskuterade mellanprofilen med min kirurg, men eftersom jag har lite häng så skulle det inte bli speciellt bra på mig. Min enda utväg är alltså att gå upp i cc för att få bredare profil. Gaaaaah!👎
mräv
Kvinna ·
23 apr, 2012
nu har jag fått mätt min bröstbredd på riktigt och den är 12,5 cm. Implantatet är 11,7 så jag känner mig inte orolig längre. Nu ser jag fram emot onsdag! :)
Anonym användare
23 apr, 2012
Himmel
Kvinna ·
23 apr, 2012
Jag valde Clas Pga av hans erfarenhet av bröstförstoringar och rekonstruktioner. Jag litar på honom till 100%. Han lägger bakom.
Känner flera som har op där och alla är nöjda.
via_dolorosa
Kvinna ·
23 apr, 2012
Jag valde Clas Pga av hans erfarenhet av bröstförstoringar och rekonstruktioner. Jag litar på honom till 100%. Han lägger bakom.
Känner flera som har op där och alla är nöjda.
Himmel
Kvinna ·
24 apr, 2012
Känner flera som harop där och alla är nöjda.
Jag är medveten om det. Det är riskfyllt att göra en bröstoperation vare sig det ärframför eller bakomplacering.
Jag hoppas jag är en av de som får en lyckad operation och läkning 🙂
BJ2012
Kvinna ·
24 apr, 2012
Jag är 170 cm och väger typ 64. Har lagt in 375 bakom muskeln och det är snygg och ser jättenaturligt ut MEN jösses vad man ändrar sin referensbild. När jag nu haft dem i 8 månader vill jag göra om. Vill ha större bröst så nu går jag också i valet och kvalet hur mycket större. Siktar i dagsläget på 500 cc men vill inte behäva ångra mig igen. Man kan inte lyssna nog mycket på alla som fått göra om och göra om - mycket vill ha mer så var inte FÖR rädd.
Att ta med en referensbild tror jag är väldigt klokt. Lycka till
Himmel
Kvinna ·
24 apr, 2012
Jag är 170 cm och väger typ 64. Har lagt in 375 bakom muskeln och det är snygg och ser jättenaturligt ut MEN jösses vad man ändrar sin referensbild. När jag nu haft dem i 8 månader vill jag göra om. Vill ha större bröst så nu går jag också i valet och kvalet hur mycket större. Siktar i dagsläget på 500 cc men vill inte behäva ångra mig igen. Man kan inte lyssna nog mycket på alla som fått göra om och göra om - mycket vill ha mer så var inte FÖR rädd.
Att ta med en referensbild tror jag är väldigt klokt. Lycka till
via_dolorosa
Kvinna ·
24 apr, 2012
Himmel
Kvinna ·
25 apr, 2012
Hej!
Nej jag kommer ta det som känns bäst när jag testar. Jag vill som sagt inte ha för stora. men det är ett tag sen jag var på konsultationen och jag minns knappt hur storleken kändes. Så det är inte omöjligt att beslutet blir detsamma som sist 🙂
Det känns ändå bra att få prova igen för att känna efter ytterligare en gång.
Jag längtar till min op dag. Det känns som det tagit en evighet dit sen jag bokade tiden. Det går ju inte en enda dag utan att man funderar kring det. 😇
Anonym användare
25 apr, 2012
Angelica
Kvinna ·
26 apr, 2012
173 ca 65 kg och har 800cc HP mentors..
Stora men klär min kropp bra tycker jag. Finns bilder på min profil.
joni01
Kvinna ·
26 apr, 2012
Himmel
Kvinna ·
26 apr, 2012
Himmel
Kvinna ·
26 apr, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 apr, 2012
via_dolorosa
Kvinna ·
26 apr, 2012
mräv
Kvinna ·
27 apr, 2012
Visar 41 till 60 av total 75 objekt
Det här var en spännande tråd då många är ungefär min längd och runt min vikt..
Jag förstår dig mräv ang. implantats valet, det måste vara jätte svårt.
När jag gjorde ristestet med "350" såg det i mina ögon normal stort ut och fullt mycket bättre än det jag har nu.. men tror ändå att om jag skulle göra en op i framtiden att det kan luta åt att jag tar 400-450 eftersom det sägs att 50 cc brukar "försvinna" när man lägger det bakom muskeln.
Soffansso har också sagt något som jag verkligen har i åtanke och det är även att bredden kan ha stor betydelse, jag skulle absolut vilja att dom är fylliga åt sidorna så länge min bröstbredd tillåter det..
Jag har som sagt inte gjort någon op men går i samma tankar och funderingar som du och hoppas att du kan dela med dig av resultatet när du väl bestämmt dig och fått drömtuttarna :)
Försöker ännu få kläm på implantats djungeln och valet kring märkecc projektion mm..
Lycka till! Det blir nog bra till slut ska du se!
Kram