Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kjamjojon profilbild

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Någon som ska operera sig hös Örjan gibbe 11/3 ?

Bröstförstoring

Någon mer än jag som ska göra en bröst operation den 11/3 hos Örjan gibbe ? Jag ska Göra ett storleks byta . Har i dag 350 cc mp vi pratade om att byta till 450 cc hp men funderat på 500 cc hp. Lite osäker på vad jag ska välja .

94

Sortera efter

sandstrm

Kvinna ·

04 feb, 2014

Ska göra ett implantatbyte till större hos Örjan, dock redan nästa torsdag! Sjukt nervöst!

Gilla

mik82

Kvinna ·

04 feb, 2014

Jag ska opereras av örjan, dock i slutet på mars
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Spännande . Jag ska också göra implatbyte . Men osäker på storlek . Vad har du valt för storlek ??
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Mik82 Örjan är jätte bra :) så du hat gjort ett bra val . Hur mycket ska du lägg i ??
Gilla

mik82

Kvinna ·

04 feb, 2014

kjamjojon skrev:
Mik82 Örjan är jätte bra :) så du hat gjort ett bra val . Hur mycket ska du lägg i ??
Ja jag har bara hört gott om honom ;) Jag vet inte riktigt än hur mkt då jag ska på konsultationen på måndag men det jag har i huvudet nu innan jag "provat, känt och klämt" är 450-500 cc i hög profil. Men det kan ju säkert ändras när han får se hur jag ser ut och vilka förutsättningar jag har :)
Gilla

Sia89

Kvinna ·

04 feb, 2014

Hej! Har operation den 25/2 hos Örjan. Har hört att han ska vara väldigt bra. Velar också över storleksvalet, det är en djungel verkligen:s
Gilla

Leoparden

Kvinna ·

04 feb, 2014

Jag ska til honom nu på torsdag :)))
Gilla

Sia89

Kvinna ·

04 feb, 2014

Är det någon som ska göra moderate profile plus?:o
Gilla

Tuttbruden

Kvinna ·

04 feb, 2014

Jag ska opas av honom den 13/2 =) var på konsultation igår och är jätte pirrig men han verkar ha koll =)

Sia89: är det mellan profil? eller finns det ett läge mellan högprofil och mellan?

Gilla

Sia89

Kvinna ·

04 feb, 2014

Haha, vet faktiskt inte, hoppades att någon här skulle ha mer koll. Tror det är mitt i mellan, mellan profil & hög profil?! Om jag inte har fattat helt fel:)
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Sia89 skrev:
Hej! Har operation den 25/2 hos Örjan. Har hört att han ska vara väldigt bra. Velar också över storleksvalet, det är en djungel verkligen:s
Han gör jätte fina ärr . Dom syns knappt inte . Ja de är en djungel med dom olika storlekarna :(
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

sandstrm skrev:

Ska göra ett implantatbyte till större hos Örjan, dock redan nästa torsdag! Sjukt nervöst!

Kommer nog gå bra . Hur mycket går du upp ? Jag är så osäker
Gilla

Sia89

Kvinna ·

04 feb, 2014

kjamjojon skrev:
Sia89 skrev:
Han gör jätte fina ärr . Dom syns knappt inte . Ja de är en djungel med dom olika storlekarna :(
Ja visst, har två vänner som har gjort hos honom, de har verkligen jätte fina ärr & bröst med för den delen:) Känns som ett bra val:)
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Sia89 skrev:
kjamjojon skrev:
Sia89 skrev:
Ja visst, har två vänner som har gjort hos honom, de har verkligen jätte fina ärr & bröst med för den delen:) Känns som ett bra val:)
Du kommer bli super nöjd :-)
Gilla

sandstrm

Kvinna ·

05 feb, 2014

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

Är inne på 650cc, kanske 700cc.. Har inte riktigt bestämt mig än... Så sjukt svårt!

Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

05 feb, 2014

sandstrm skrev:

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

Är inne på 650cc, kanske 700cc.. Har inte riktigt bestämt mig än... Så sjukt svårt!

Sjukt svårt . Men man ska väl gÅ upp minst 150 cc för Att se någon skillnad ?
Gilla

sandstrm

Kvinna ·

05 feb, 2014

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

Jo jag tror väl det, jag har 400cc nu så vet ju att det kommer bli större :) är mer nervös denna gången faktiskt! Vill inte välja för litet men samtidigt inte för stort, vore så tråkigt att ångra sig igen!

Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

05 feb, 2014

sandstrm skrev:

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

kjamjojon skrev:
sandstrm skrev:

Jo jag tror väl det, jag har 400cc nu så vet ju att det kommer bli större :) är mer nervös denna gången faktiskt! Vill inte välja för litet men samtidigt inte för stort, vore så tråkigt att ångra sig igen!

Jo jag vet . Jag har samma problem . Men 650 cc är ju ganska stor skillnad . Jag har 350 cc mellan profil och funderar pÅ 500 cc hög profil . Men vet inte om de kommer bli för lite . Men kan inte ha bredare :( än 500 de är nog på gränsen
Gilla

Greenlady

Kvinna ·

17 feb, 2014

Lägger mig också på Operationsbordet den 11/3 och låter örjan fixa lite magi!👍

Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

17 feb, 2014

Greenlady skrev:

Lägger mig också på Operationsbordet den 11/3 och låter örjan fixa lite magi!👍

Nej va spännande :) jag längtar så sjukt mkt . Hur mycket ska du lägga i ?
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem