kjamjojon
Kvinna ·
04 feb, 2014
Någon som ska operera sig hös Örjan gibbe 11/3 ?
BröstförstoringNågon mer än jag som ska göra en bröst operation den 11/3 hos Örjan gibbe ? Jag ska Göra ett storleks byta . Har i dag 350 cc mp vi pratade om att byta till 450 cc hp men funderat på 500 cc hp. Lite osäker på vad jag ska välja .
Sortera efter
kjamjojon
Kvinna ·
10 mar, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
11 mar, 2014
Bobbadoo
Kvinna ·
11 mar, 2014
Grattis till dina nya vänner, ska till Örjan nästa onsdag, har planerat in 450cc men börjar fundera på om jag ska ta större, örjan sa att det skulle fungera också. Har läst nu att det inte gör så stor skillnad.
Har du ont?
kjamjojon
Kvinna ·
11 mar, 2014
Grattis till dina nya vänner, ska till Örjan nästa onsdag, har planerat in 450cc men börjar fundera på om jag ska ta större, örjan sa att det skulle fungera också. Har läst nu att det inte gör så stor skillnad.
Har du ont?
Greenlady
Kvinna ·
11 mar, 2014
Stålkvinnan
Kvinna ·
11 mar, 2014
Bobbadoo
Kvinna ·
11 mar, 2014
Greenlady, måste vara en skön känsla att ha gjort det och vara nöjd, vilken tid hade du OP på dagen?
Greenlady
Kvinna ·
11 mar, 2014
Bobbadoo
Kvinna ·
11 mar, 2014
Ok, jag hoppas det finns tid efter lunch då jag skulle behöva jobba lite på morgonen, låter helt tokigt men har räknat ut att jag hinner. :) sen blir det dusch och taxi, tur jag bor i närområde.
Greenlady
Kvinna ·
11 mar, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
12 mar, 2014
Greenlady
Kvinna ·
12 mar, 2014
RN93
Kvinna ·
22 sep, 2016
Ellie1
Kvinna ·
22 sep, 2016
Jag tycker det är svårt att hitta bilder på bröst Örjan har gjort, är ny medlem här också så jag kan inte se bilder ännu. Har dock fått uppfattningen om att Örjan gör brösten mer "porriga" än naturliga, om ni förstår vad jag menar. Stämmer det?
Jag har inte fått den uppfattningen :)
Tror mycket handlar om hur ens utgångsläge är samt hur ens bröstkorg är formad dessutom. När du väl blir silvermedlem här kan du söka på Örjan Gribbe under bilder och få upp många bilder. Många lägger ju upp i början efter sin operation, inte sen när brösten fått sin slutgiltiga form så svårt kanske att avgöra hur det faktiskt blir i slutändan :)
Jag har opererats av Örjan men tycker inte jag har "porriga" bröst, tycker dom ser rätt naturliga ut fast fylligare, fastare och större än innan min operation :)
När jag berättade för tjejerna på jobbet tex trodde dom att det var mina äkta bröst när dom sett i urringning osv :)
Däremot fyllde inte mina implantat ut min hud tillräckligt så jag fick göra ett lyft 7 månader senare och nu är jag mer nöjd. Men ibland önskar man att man hade större och mer "bolliga" bröst, men å andra sidan, då ser man ju rätt lätt att det inte är ens äkta bröst och det vet jag inte heller om jag skulle vilja ha faktiskt :)