Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
kjamjojon profilbild

kjamjojon

Kvinna ·

04 feb, 2014

Någon som ska operera sig hös Örjan gibbe 11/3 ?

Bröstförstoring

Någon mer än jag som ska göra en bröst operation den 11/3 hos Örjan gibbe ? Jag ska Göra ett storleks byta . Har i dag 350 cc mp vi pratade om att byta till 450 cc hp men funderat på 500 cc hp. Lite osäker på vad jag ska välja .

94

Sortera efter

kjamjojon

Kvinna ·

10 mar, 2014

Stålkvinnan skrev:
Förresten,hur mycket får du betala för ditt byte? Mvh
Tack lycka till du också 29:000:-
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

11 mar, 2014

Nu är jag färdig op gick jätte bra . Blev 450 cc istället för 500cc lyssnade på min läkare . Hoppas de blir bra
Gilla

Bobbadoo

Kvinna ·

11 mar, 2014

Grattis till dina nya vänner, ska till Örjan nästa onsdag, har planerat in 450cc men börjar fundera på om jag ska ta större, örjan sa att det skulle fungera också.  Har läst nu att det inte gör så stor skillnad.

Har du ont?

Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

11 mar, 2014

Bobbadoo skrev:

Grattis till dina nya vänner, ska till Örjan nästa onsdag, har planerat in 450cc men börjar fundera på om jag ska ta större, örjan sa att det skulle fungera också.  Har läst nu att det inte gör så stor skillnad.

Har du ont?

Nej de gör inte stor skillnad . Jag tänkte först 500 men Örjan tyckte att de skulle bli för tajt . Så följde hans rekommendation och tog 450 . Nej har inte så ont . Jag har ju gjort de här förtur . Lite ont i ärren . Men ska nog gå bra :-) lycka till
Gilla

Greenlady

Kvinna ·

11 mar, 2014

En till här som är färdig och känner sig jätte nöjd, följde också Läkarens rek så fick gå upp till 450cc. Har nästan inge ont alls, bara öm och rätt stel. Så kör övningar förfullt varje timme;) Jätte mysig personal :)
Gilla

Stålkvinnan

Kvinna ·

11 mar, 2014

Skönt att höra. Grattis till er! Väntar spänt på bilder!
Gilla

Bobbadoo

Kvinna ·

11 mar, 2014

Greenlady, måste vara en skön känsla att ha gjort det och vara nöjd, vilken tid hade du OP på dagen?

Gilla

Greenlady

Kvinna ·

11 mar, 2014

Det känns jätte bra, jag fick välja mellan morgon eller lunch tid så jag tog tiden vid lunch, sen tog det ett tag innan jag hamnade op bordet:) men det händer nått hela tiden så det blir inte så mycket väntar, utan sköterskor kirurg å narkos kommer in en efter en å pratar med en:)
Gilla

Bobbadoo

Kvinna ·

11 mar, 2014

Ok, jag hoppas det finns tid efter lunch då jag skulle behöva jobba lite på morgonen, låter helt tokigt men har räknat ut att jag hinner. :) sen blir det dusch och taxi, tur jag bor i närområde.

Gilla

Greenlady

Kvinna ·

11 mar, 2014

Det fixar du säkert;) lika bra att vara upptagen så hinner du inte bli nervös! Jag hade också ett fullt schema så jag han inte ena fundera på själva op. Bor du när så går det fort att komma in med taxi så det fixar du :)
Gilla

kjamjojon

Kvinna ·

12 mar, 2014

Greenlady skrev:
En till här som är färdig och känner sig jätte nöjd, följde också Läkarens rek så fick gå upp till 450cc. Har nästan inge ont alls, bara öm och rätt stel. Så kör övningar förfullt varje timme;) Jätte mysig personal :)
Okej skulle inte du ha mera än 450 först ? Jag är också super nöjd . Kunde åkt hem igår . Men kändes skönt och vara kvar . Jag var den första igår som Gjorde operationen så nät dom sa du är först ut . Blev man lite nervös . Har du ont ? Jag har knappt inte ont alls . Känner mig lite trött nu
Gilla

Greenlady

Kvinna ·

12 mar, 2014

Nej, jag skulle igentligen lägga in 400cc mp plus. Och jag var sist ut på operation;) Kan inte mer än hålla , nästan ingen smärta alls bara lite stel i vissa vinklar så hittills Känns allt kanon:)
Gilla

RN93

Kvinna ·

22 sep, 2016

Jag tycker det är svårt att hitta bilder på bröst Örjan har gjort, är ny medlem här också så jag kan inte se bilder ännu. Har dock fått uppfattningen om att Örjan gör brösten mer "porriga" än naturliga, om ni förstår vad jag menar. Stämmer det?
Gilla

Ellie1

Kvinna ·

22 sep, 2016

RN93 skrev:

Jag tycker det är svårt att hitta bilder på bröst Örjan har gjort, är ny medlem här också så jag kan inte se bilder ännu. Har dock fått uppfattningen om att Örjan gör brösten mer "porriga" än naturliga, om ni förstår vad jag menar. Stämmer det?

Jag har inte fått den uppfattningen :)
Tror mycket handlar om hur ens utgångsläge är samt hur ens bröstkorg är formad dessutom. När du väl blir silvermedlem här kan du söka på Örjan Gribbe under bilder och få upp många bilder. Många lägger ju upp i början efter sin operation, inte sen när brösten fått sin slutgiltiga form så svårt kanske att avgöra hur det faktiskt blir i slutändan :)

Jag har opererats av Örjan men tycker inte jag har "porriga" bröst, tycker dom ser rätt naturliga ut fast fylligare, fastare och större än innan min operation :)
När jag berättade för tjejerna på jobbet tex trodde dom att det var mina äkta bröst när dom sett i urringning osv :)

Däremot fyllde inte mina implantat ut min hud tillräckligt så jag fick göra ett lyft 7 månader senare och nu är jag mer nöjd. Men ibland önskar man att man hade större och mer "bolliga" bröst, men å andra sidan, då ser man ju rätt lätt att det inte är ens äkta bröst och det vet jag inte heller om jag skulle vilja ha faktiskt :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem