kjamjojon
Kvinna ·
04 feb, 2014
Någon som ska operera sig hös Örjan gibbe 11/3 ?
BröstförstoringNågon mer än jag som ska göra en bröst operation den 11/3 hos Örjan gibbe ? Jag ska Göra ett storleks byta . Har i dag 350 cc mp vi pratade om att byta till 450 cc hp men funderat på 500 cc hp. Lite osäker på vad jag ska välja .
Sortera efter
BoobsFeb14
Kvinna ·
17 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
Greenlady
Kvinna ·
18 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
sthlm92
Kvinna ·
18 feb, 2014
Örjan är grym! :)
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
Örjan är grym! :)
vist är han :)
Greenlady
Kvinna ·
18 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
jag vill ha lite mer lyft uppåt , så tror hp kommer bli bra. Bara fråga vilken storlek. Man blir helt surrig när ma börjar kolla runt här. och man tyckr de ser inte så stort ut. Så är skitsvårt . Men är en så häftig känsla och vakna och känna på sina nya bröst
Okej men ja tycker mp har fin form. ja vet ju inte hur mycket du har i dag ? jag har 350 cc mp nu och hade inge bröst alls innan och ja har mellan b och c kupa. Beror lite på vart man köper bh.
Jag tror du ska gå upp lite om du velar mella två storlekar. Örjan vet vad ha prata om, tror helt klart du kan lita på han. Bättre med lite större än för lite. Med mp så kommer dom känns ganska narturliga .
du kan säkert kolla på om olika stolekarna igen på op dag om du är jätte osäker:)
Pinkladie
Kvinna ·
18 feb, 2014
Jag ska göra en bröstförstoring hos Örjan fast den 4 mars, hur tänker du kring att lägga implantatet bakom?
Jag betalade precis in pengarna så nu är det verkligen på riktigt! Är sjukt förväntansfull!!! Vill att den 3 ska vara imorgon ;)
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
Jag ska göra en bröstförstoring hos Örjan fast den4 mars, hurtänker du kring attlägga implantatet bakom?
Jag betalade precis in pengarna så nu är det verkligen på riktigt! Är sjukt förväntansfull!!! Vill att den 3 ska vara imorgon ;)
När jag la bakom var de mest för att ja ska kunna amma sen när jag väl får barn. Oj va spännade, ska betala in mitt nästa vecka hade ja tänk :)Längtar så . Du kommr bli så nöjd.
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
jag vill ha lite mer lyft uppåt , så tror hp kommer bli bra. Bara fråga vilken storlek. Man blir helt surrig när ma börjar kolla runt här. och man tyckr de ser inte så stort ut. Så är skitsvårt . Men är en så häftig känsla och vakna och känna på sina nya bröst
Okej men ja tycker mp har fin form. ja vet ju inte hur mycket du har i dag ? jag har 350 cc mp nu och hade inge bröst alls innan och ja har mellan b och c kupa. Beror lite på vart man köper bh.
Jag tror du ska gå upp lite om du velar mella två storlekar. Örjan vet vad ha prata om, tror helt klart du kan lita på han. Bättre med lite större än för lite. Med mp så kommer dom känns ganska narturliga .
du kan säkert kolla på om olika stolekarna igen på op dag om du är jätte osäker:)
du landar kanske på en d kupa om du inte har något i dag med 400cc ?
Greenlady
Kvinna ·
18 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
så sjukt härligt, och är så underbar personal. Jag hoppas jag får dela rum med någon denna gång, ¨så man kan små prata lite :) om sina nya bröst.
Okej. med då tror ja helt klart att du kan gå upp. Ja och de är inte så jätte kul och lägga ut massa nya pengar på op 2 . Kostar ju ändå 29:000.Men känns som de nog är värt de ändå :)
Jag tror att ja vill ha ett större resulta, men sen är ja lite rädd att de ska bli för tajt mitten, eftersom jag har gansk tajt i dag. Men kanske inte gör så mkt. Men kör på 450 :) Du kanske tillomed skulle kunna ha större?
älskar känslan när man vaknar. Längtar så. Bara 3veckor kvar
Stålkvinnan
Kvinna ·
18 feb, 2014
Pinkladie
Kvinna ·
18 feb, 2014
Jag tänker också så, men ändå känns det läskigt att skära i en muskel... Men man ska ju ha sina bästisar hela livet så det är väl värt längre läktid! Har däremot bara 4 dagar på mig att bli kry för sen väntar jobbet hehe.
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014
Jag tänker också så, men ändå känns det läskigt att skära i en muskel... Men man ska ju ha sina bästisar hela livet så det är väl värt längre läktid! Har däremot bara 4 dagar på mig att bli kry för sen väntar jobbet hehe.
Greenlady
Kvinna ·
18 feb, 2014
Greenlady
Kvinna ·
18 feb, 2014
kjamjojon
Kvinna ·
18 feb, 2014