olzon
Kvinna ·
15 feb, 2019
Nordiska Kliniken våren 2019
BröstförstoringHej!
Några fler i detta forum som ska operera sig på Nordiska Kliniken i vår?? :)
Vore kul om vi kunde samlas i denna tråd och diskutera lite om våran kommande operation eller konsultation! Själv ska jag på konsultation på Nordiska hos Mattias, har konsultation om en månad.
Någon som ska till Mattias eller någon annan på Nordiska? 😀
Sortera efter
Jenny_84
Kvinna ·
31 mar, 2019
Lolitamin
Kvinna ·
31 mar, 2019
Hej jag funderar på denna klinik men de är långt att åka för en konsultation men ja gillar resultat av bröst operationerna de gjort och de verkar lyssna på hur man vill ha sina bröst, många pratar gott om kliniken också.
Jenny_84
Kvinna ·
31 mar, 2019
olzon
Kvinna ·
03 apr, 2019
Hej! Hoppar också in här för ska opereras den 1 april av Patrik. Var på konsultation på akademikliniken 2 gånger men kände mig inte helt nöjd med kirurg och deras rekommendation så bokade konsultation hos Patrik och det kändes så mycket bättre. Igår var jag hos Patrik igen för att bli helt säker på storlek vilket jag är nu, typ i alla fall. Är nere på två förslag men det skiljer bara lite i bredd på dem vilket ger 15 cc i skillnad. Alltså inget jag behöver vara orolig för utan jag kan lugnt bestämma det på operationsdagen. Hoppas det är några fler som har tid den 1 april.
Kristina
Kvinna ·
03 apr, 2019
Hej! Hoppar också in här för ska opereras den 1 april av Patrik. Var på konsultation på akademikliniken 2 gånger men kände mig inte helt nöjd med kirurg och deras rekommendation så bokade konsultation hos Patrik och det kändes så mycket bättre. Igår var jag hos Patrik igen för att bli helt säker på storlek vilket jag är nu, typ i alla fall. Är nere på två förslag men det skiljer bara lite i bredd på dem vilket ger 15 cc i skillnad. Alltså inget jag behöver vara orolig för utan jag kan lugnt bestämma det på operationsdagen. Hoppas det är några fler som har tid den 1 april.
Hur blev det med storleken?? Gick det bra på operationen? :D
Apelsin
Kvinna ·
05 apr, 2019
Hej! Operationen i måndags gick väldigt bra och jag har inte speciellt ont. Brösten är hårda och sitter lite högt uppe. Storleken känns bra, bara de sjunker ner och mjuknar. Blev Motiva mini 290 cc. Det känns som det kommer bli bra och så härligt att äntligen ha bröst!
Mattipatti
Kvinna ·
05 apr, 2019
Kristina
Kvinna ·
05 apr, 2019
Hej! Operationen i måndags gick väldigt bra och jag har inte speciellt ont. Brösten är hårda och sitter lite högt uppe. Storleken känns bra, bara de sjunker ner och mjuknar. Blev Motiva mini 290 cc. Det känns som det kommer bli bra och så härligt att äntligen ha bröst!
Hej!
Jag blev opererad den 3/4 av Patrik H. Visst är han proffsig!? Hur upplevde du uppvaket och omhändertagandet där? /A
Apelsin
Kvinna ·
05 apr, 2019
Hej!
Jag blev opererad den 3/4 av Patrik H. Visst är han proffsig!? Hur upplevde du uppvaket och omhändertagandet där? /A
Jag hade knappt ont och kunde klara mig mycket själv vilket gjorde att jag kanske inte hade så höga krav på uppvaket. Däremot hade jag nu när jag tänker efter gärna fått ett lite mer personligt bemötande och få lite mer information. Det var lite mer att när du gått och kissat så får du åka hem. Ingen info om att man borde gå ut och ta promenader eller om man ska göra några stretchövningar. Hade gärna också fått mer information om medicinen och så. Kändes lite som att de inte hade tid och sen när jag mådde så pass bra så la de säkert tiden på de andra. Det finns helt klart förbättringspotential på uppvaket. Men jag är ändå helnöjd på det stora hela! Vad tyckte du?
ramina92
Kvinna ·
05 apr, 2019
Apelsin
Kvinna ·
05 apr, 2019
Igår opererades jag och allt har gått så braa! Mattias och alla är verkligen skitgulliga, jag tycker att jag fick jättebra info på uppvaket. Har lite ont men mår bra annars så :). Vågar knappt titta på brösten haha men längtar tills den dagen jag får se dom IRL!! Är jättenöjd och så glad att jag gick dit :))
lovvan
Kvinna ·
07 apr, 2019
olzon
Kvinna ·
13 apr, 2019
Snart är det dags för mig !:D Några andra som ska opereras här snart? Börjar bli riktigt pirrigt nu, vill bara att operationsdagen ska vara här, årets längsta vecka.
Mattipatti
Kvinna ·
13 apr, 2019
Snart är det dags för mig !:D Några andra som ska opereras här snart? Börjar bli riktigt pirrigt nu, vill bara att operationsdagen ska vara här, årets längsta vecka.
sannisen
Kvinna ·
18 apr, 2019
lovvan
Kvinna ·
19 apr, 2019
Funlight
Kvinna ·
21 apr, 2019
olzon
Kvinna ·
21 apr, 2019
Hur tänker ni ang och köpa till försäkringen på 3 eller 5 år?
Funlight
Kvinna ·
21 apr, 2019
Tycker 5 år. Jag anser att det är värt det och att det är bra att den valmöjligheten finns eftersom inte alla kliniker erbjuder det :) Känns tryggt att veta att man har köpt till 5 år.
mini84
Kvinna ·
24 apr, 2019
Tycker 5 år. Jag anser att det är värt det och att det är bra att den valmöjligheten finns eftersom inte alla kliniker erbjuder det :) Känns tryggt att veta att man har köpt till 5 år.
Ja lite så jag tänker också, som en säkerhet! Men samtidigt känns det som att om någon komplikation skulle hända är det väl vanligast inom det första året?