Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Hulda
Kvinna ·
08 sep, 2011
Anonym användare
08 sep, 2011
Anonym användare
08 sep, 2011
Evita
Kvinna ·
09 sep, 2011
Kul att höra, jag ska på konsultation den 13 oktober hos Peter Cosmo på Citadellkliniken. Op är prel.bokad den 21 november. Storlek och implantat är inte bestämt än, det måste växa fram via konsultation. Ska bli sååå underbart att fylla ut en vanlig BH!
Anonym användare
11 sep, 2011
Minja
Kvinna ·
11 sep, 2011
Jag ska opereras den 9:onde hos Peter Cosmo på Citadellkliniken. Ska lägga in 380mp och 440 hp. 🙂
Anonym användare
12 sep, 2011
Hulda
Kvinna ·
13 sep, 2011
Minja:Vad kul, vi ska opereras på samma dag. Kan vara roligt att få följas åt lite extra då :) Spänannde. Ca 8 vckor kvar nu ;)
Idae: Jag har ej haft min konsultation men pratar med Örjan som ska operera mig via telefon och vi har bestämt (preliminärt) 225cc mp framför på mig då jag vill ha ett par naturliga, inte för stora bröst som passar min kropp. Kul med någon annan som går i samma tankar gällande storlek.
Minja
Kvinna ·
14 sep, 2011
Hulda: Ja, kan bli kul att följa med ett par framförboobs! :) Vi får ha en liten tävling om vem som läker först! ;) Haha!
Anonym användare
14 sep, 2011
Hulda
Kvinna ·
15 sep, 2011
Minja: Haha, ja eller hur?! :) Spännande. Är du nervös?
Minja
Kvinna ·
15 sep, 2011
Hulda: Nej jag är inte det minsta nervös faktiskt! Däremot går jag runt och fnittrar i dom mest märkliga situationer när jag tänker på vad som komma skall! x)
Åh vad jag längtar efter att få detta gjort!! ^^ Bara 55 dagar kvar nu! :P
Är du nervös då?
Hulda
Kvinna ·
16 sep, 2011
Minja: Lite för hur resultatet blir, men mest ser jag fram emot det :) Vill få det gjort, så många år som jag längtat efter det här :P
Anonym användare
17 sep, 2011
Ni får berätta sen för oss hur det gick för oss :)
emmavictoria
Kvinna ·
20 sep, 2011
Jag ska opereras den 16/11 i år hos proforma utav Örjan gribbe!
Ser fram emot att få fina tuttar igen! :)
Anonym användare
20 sep, 2011
Jag ska oxå opas i november :) utav Örjan. Åh vad jag önskar att tiden går fortare!!!!
Anonym användare
20 sep, 2011
Vad kul :) Tiden springer snabbt i väg. Ni får berätta era op berättelser sen :)
emmavictoria
Kvinna ·
20 sep, 2011
ssw - Åh vad kul! Vilket datum har du fått hos Örjan? :)
Det kommer jag absolut att göra, ser fram emot november och vintern mer och mer än vad jag trodde jag skulle göra!!
Anonym användare
20 sep, 2011
haha ellerhur. första gången man ser fram emot november. Jag ska opas den 29/11, skulle oxå vart där den 16 men fick lov att flytta fram då dagen inte passade! vad kul det ska bli :)
emmavictoria
Kvinna ·
20 sep, 2011
Ja, känner också så! :)
Okej, vad synd att du inte hade samma dag samtidigt som det fortfarande är kul att du ska få nya tuttar :)!