Anonym användare
07 sep, 2011
Novembertråden 2011
BröstförstoringKunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.
Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)
Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.
Sortera efter
Anonym användare
20 sep, 2011
emmavictoria
Kvinna ·
20 sep, 2011
Ja, det måste du verkligen göra! :) Ska bli spännande att se när det är klart.
Anonym användare
20 sep, 2011
emmavictoria: Vilken storlek har du nu, och vad vill du ha sen? Har du funderat hur mycket du vill lägga in? :)
Jatropha
Kvinna ·
23 sep, 2011
En till som anslutit sig till november-klubben. :) Bokade min tid idag, 9/11 för mig med, hos Per Windh på Art Clinic i Jönköping. Har varit helt glad och studsig och nervös samtidigt hela dagen, hur ska man då vara när det gått en månad och börjar närma sig på riktigt? Ojoj...
Nu väntar jag bara på att få hem alla papper och den första räkningen i brevlådan, då kommer det nog börja kännas mer på riktigt.
Hulda
Kvinna ·
23 sep, 2011
Jatropha: Välkommen till oss novembrisar ;)
Vi ska opereras på samma dag. Jag tycker tiden går så sakta men sista 2 veckorna är nog värst :P
Anonym användare
04 okt, 2011
Då börjar det dra ihop sig tjejer. Är ni laddade? :)
emmavictoria
Kvinna ·
04 okt, 2011
Riktigt laddad!!! Jag har 6 veckor kvar nu, hur länge har ni andra kvar? :)
honelin
Kvinna ·
04 okt, 2011
En till i klubben:) November vecka 45 eller 47 inte fått exakt dag ännu.
Opas på Hermelinen Luleå av Olafur Jacobsson, ska lägga 375 hp framför muskeln.
Jag fick min konsultationstid redan i somras men har varit nu i september, tyckte det gick snabbt trots att det kändes som en evighet men nu är jag rädd för att det ska gå alldeles för snabbt till op. Det är mkt som händer runt omkring i mitt liv nu och jag stressar om mycke men det ska nog gå bra. Längtar som bara den :)
miss tanja
Kvinna ·
04 okt, 2011
Vad rooooligt allihopa! :D
Själv har jag tid för o.p i nov på Citadell.. Dock inte bestämt storlek än :/
Hulda
Kvinna ·
04 okt, 2011
Taggad till tusen.. Weehoo! :)
Anonym användare
04 okt, 2011
Här är en tíll som ska opa sig i november, den 30! =)
Det blir 370cc, anatomiska bakom muskelnhos Per Windh på Art Clinic.
I can't wait!!
Jatropha
Kvinna ·
04 okt, 2011
Roligt, jag ska också få anatomiska av Per i november, fast mina blir framför. :)
Nionde smäller det för mig, så till helgen är det bara en månad kvar...
Anonym användare
05 okt, 2011
Alltså, jag vet inte vad jag känner inför de anatomiska inläggen längre! Jag är så rädd för att de ska rotera.. Pratade ni något om det på konsultationen?
Nu har jag ju skrivit på kontraktet och betalat bokningsavgiften, kan man fortfarande ändra sig angående implantatet? Vill jag ha de runda i stället?! Gaaahh!
Anonym användare
05 okt, 2011
För min del så är det ca 5 veckor kvar. Det går snabbt nu!
Är lite orolig över bristningar och den där omtalande smärtan. Men vill man vara fin får man lida pin :)
MEN vi kom fram till slut till att ta 380 cc mellan. Skillanden på det jag valde först 345 cc och på 380cc är ju bredden. Nu är jag liiite orolig för att det kanske blir för brett. Jag vill ju inte ha tutten ute i armhålan direkt ;) Men vi mätte och detta var på håret i denna profil som kunde ha. Hm, får kanske höra med läkaren och se vad hon säger om det..
Jatropha
Kvinna ·
05 okt, 2011
Alltså, jag vet inte vad jag känner inför de anatomiska inläggen längre! Jag är så rädd för att de ska rotera.. Pratade ni något om det på konsultationen?
Nu har jag ju skrivit på kontraktet och betalat bokningsavgiften, kan man fortfarande ändra sig angående implantatet? Vill jag ha de runda i stället?! Gaaahh!
Jag pratade med honom om just rotation, eftersom det är ett skäl till att jag var tveksam till anatomiska, även om jag varit intresserad av deras möjligheter länge. Han sa att det var ett problem som var vanligare förr, att tekniken för att utforma fickorna är bättre nu och att han inte tyckte att det var nåt man behövde oroa sig för. För egen del utgår jag från att det är möjligt att det kan hända, som allt annat, men det lugnade mig en del - jag trodde det var mycket vanligare. Och efter vad jag läst här är Per nåt av en auktoritet på just anatomiska inlägg, så jag känner att man nog kan tro på vad han säger i den frågan.
honelin
Kvinna ·
05 okt, 2011
Sockergurkan
Jag köpte weledas havandeskapsolja som ska förebygga mot bristningar. Vet ju inte om det funkar men det är ju alltid värt ett försök, flera här på forumet som rekomenderat den.
Vet inte hur stor betydelse det har när man börjar använda den men ju tidigare desto bättre skulle jag tro.
Finnas att köpa på ex Åhlens och Kicks ifall du är intrsserad :)
Anonym användare
06 okt, 2011
Jag pratade med honom om just rotation, eftersom det är ett skäl till att jag var tveksam till anatomiska, även om jag varit intresserad av deras möjligheter länge. Han sa att det var ett problem som var vanligare förr, att tekniken för att utforma fickorna är bättre nu och att han inte tyckte att det var nåt man behövde oroa sig för. För egen del utgår jag från att det är möjligt att det kan hända, som allt annat, men det lugnade mig en del - jag trodde det var mycket vanligare. Och efter vad jag läst här är Per nåt av en auktoritet på just anatomiska inlägg, så jag känner att man nog kan tro på vad han säger i den frågan.
Tack för dem orden, nu känner jag mig lugnare! =)
Saraaa
Kvinna ·
06 okt, 2011
bewi
Kvinna ·
06 okt, 2011
Anonym användare
06 okt, 2011
Jag har väntat i över 4 år på min op, så det är minst sagt svårt attförstå att det äntligen är dags!
Kan lixom inte se det framför mig, en kropp utan hängiga bröst och degig mage.
ja tråkigt :/ men jätte kul att det ska bli av! måste lägga upp bilder sen när det är klart :)