Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

07 sep, 2011

Novembertråden 2011

Bröstförstoring

Kunde inte hitta någon sådan tråd så tänkte att man kunde starta upp en.

Är det någon som ska opa sig under november? Var, hos vem och hur mycket ska du lägga in? :)

Själv är det den 10/11 som gäller för min del hos Helena Svensdottir på Citadellkliniken med 345 cc mellanprofil.

249

Sortera efter

Anonym användare

29 nov, 2011

Nu e de snart min tur. Bara två timmar kvar. Känner mig inte alls nervös... än, kommer väl sen. Är dock jätte hungrig o törstig :/

Gilla

Anonym användare

29 nov, 2011

I mrgon är det dags för mig! Ska strax hoppa in i duschen för första omgången med descutan.

Gilla

Anonym användare

30 nov, 2011

Nu är jag på väg till kliniken, börjar bli sjukt nervös!
Gilla

Saraaa

Kvinna ·

30 nov, 2011

Lycka till aguila!!!:) de kommer gå bra! Försök slappna av:)
Gilla

Mallan88

Kvinna ·

30 nov, 2011

Jag op den 25e november. La in 280cc. Är väldigt smal så tror det blir bra. Men funderar redan på om dom är för små. Opererade mig i Hässleholm
Gilla

Anonym användare

30 nov, 2011

Nu har jag fått komma hem. Allt har gått bra, över förväntan. Cosmo tyckte ja hade valt en jättebra storlek o han har hög förväntningar om att slutresultatet kommer bli super :D

Har knappt ont o kan göra rätt mycke själv. Måste nästan påminna mig själv om att ta de lugnt :P

Gilla

Mallan88

Kvinna ·

30 nov, 2011

Ja ta de lugnt!:) ja trodde de va lugn andra dagen. Hade inte alls ont så ja började vika tvätt och plocka undan. Sen låg jag och hade ont hela tredje dagen:(
Gilla

Anonym användare

30 nov, 2011

Vaknade för typ 1 timme sedan och allt har gått bra. Känner inte av brösten någon nämnvärt, men magen däremot gör ont.
Gilla

Jatropha

Kvinna ·

30 nov, 2011

Roligt att det gått bra för alla! :)

Själv firar jag tre veckor idag. La upp både lite nya före-bilder och några från idag som sambon tagit, så att de går att jämföra. Jösses. Jag har redan svårt att fatta att det är jag på förebilderna! Även om brösten är långt ifrån färdiga så börjar de redan se mycket bättre ut, och jag tycker att de passar perfekt in med min kropp, precis som jag hoppades att de skulle bli. Ser fram emot de kommande månaderna och att de utvecklas ännu mer!

Har dock en hel del ont i dem nu när jag börjat jobba, den där stickande/brännande/svidande smärtan av nerver som växer tillbaka. Man får vara glad för vad det tyder på varje gång man tappar nåt på golvet och vill gråta för att man vet hur ont det kommer göra att böja sig ner... :P

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem