Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mamiilicious profilbild

Mamiilicious

Kvinna ·

06 aug, 2011

Oktobertråden 2011

Bröstförstoring

Är det några här som ska operera sig i oktober? Vart, när och vad ska ni göra?

129

Sortera efter

Anonym användare

02 okt, 2011

Jaha okej, jo jag vet var du menar.. Jag har bott i Kjula förut, bor nu i nyfors, precis vid tågstationen :)
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Therese92: jaha okej va trevligt. Vi är typ i Eskilstuna nästan varje helg :). Men har skrivit mitt nr nu på pm. Men när åker du ifrån Eskilstuna till kliniken?
Gilla

Anonym användare

02 okt, 2011

Jaha okej :) jag kanske åker upp kvällen innan o sover hos en släkting, annars åker jag nog runt 8 tiden på morgonen. Okej då ska jag kolla :)
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Therese92: okej, har du mkt släktingar i Sthlm?
Gilla

Pixel

Kvinna ·

02 okt, 2011

Fan vad nervös jag har börjat bli nu! Börjar tidigt imorgon men kan omöjligen somna! Känns som att jag inte kommer lyckas sova något alls fram till operationen på onsdag! Kommer ju vara ett nervvrak imorgon på jobbet ju och jag som ska ha en skitlång dag med flera st viktiga möten! Ingen mer än jag som håller på att bli tokig av nervositet och förväntan?
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Pixel: jag håller helt med dig. Jobbar ju också imorgon och har jätte svårt och somna. Killen tycker ju att jag har blivit skum och sa att jag skulle lugna ner mig, och att op skulle inte vara förrns på onsdag :).
Gilla

Pixel

Kvinna ·

02 okt, 2011

Svårt att lugna ner sig ju när det är i övermorgon liksom! Här har man väntat och längtat och drömt om det i 11år och heöt plötsligt är det i övermorgon! Fullständigt omöjligt att vara lugn då, hur gärna jag än hade velat vara det!
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

Jag bor också i etuna och har legat däckad ed feber sen i onsdags, nu vet ja inte om ja har feber för känner mig ganska frisk men är förkyld så ringa kliniken idag då jag ska opas på ons :/ misstänker att jag inte kommer att få göra det :/ det är så synd för det handlar om 10.000kr om jag får boka om min tid :( det är nämligen så att min kirurg håller kurser ibland för andra och genom att de ska omma ENDAST på onsdag så gäller priset bara då, att man ställde upp att 2läkarstudenter fick se på när man opades fick man 10.000 i rabatt. FAN!!!!!!! Jag ska ringa kliniken idag men prata med dom eftersom jag börjar bli helt frisk. Legat i soffan i 5 dagar nu för att bara bli frisk. Bläääää vågar knappt ringa för är så rädd att få skjuta upp min op och betala 10.000 kr till :( jajamen men så blev det drömmen möts av en mardröm :(
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

Okej min iPad stava lite som den ville. Hoppas ni förstod iaf.
Gilla

great

Kvinna ·

03 okt, 2011

Pixel: Jag förstår vad du menar. Skulle gärna ta mig ett par lugnande om jag fick det, haha. Usch. Implantatfrågan är det värsta för mig. Det andra kan jag inte påverka. Blir gaaaaaaaaaalen!!

Vattenmelon 87: Oj då! Hoppas att telefonsamtalet går bra och de tycker att du har blivit frisk nog!

Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

Ringde nyss kliniken och de ska inte vara någon fara men skulle ringa imorgon iaf... Jag kommer ta tåget kl 08.07 på onsdag morgon och är såååå glad. Snälla kropp kämpa snuvan nu i 2 dagar!!
Gilla

Malin88

Kvinna ·

03 okt, 2011

Vattenmelon: vad skööönt det löste sig!:) då är det inte långt kvar nu :)
Gilla

hallondeg

Kvinna ·

03 okt, 2011

I morgon är dfet 2 veckor tills jag ska opereras, ska byta ut mina implantat, 245 anatomiska till 385 runda! jag hoppas det blir ett bra val, känner mig helt bortkommen när det gäller stl å form mm.
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

Tack Malin men som sagt jag vågar verkligen inte hoppas på något förren jag är där och de lyssnat på mina lungor. Allt känns bara så sjukt absurt just nu!! Kalla fötter har jag, vill jag det här frågar jag mig. Ganska roligt ändå eftersom att jag velat det i 11 år så varför tvekar jag nu? Jag tror att det är för att jag är så rädd för att inte vakna upp ur narkosen... :/ peppar peppar ta i trä! Är de som skrämmer mig... Men men, nu ska jag åligga här i soffan och ta det lugnt!!
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

Jag har ju också op på onsdag, men kan säga att jag känner mig konstigt nog inte ett dugg nervös eller uppstressad. Kanske känns för overkligt för mig, att jag inte riktigt själv fattar att det kommer att hända.

Mamiilicious: Ja hela min släkt bor i sthlm, är därifrån från början.

Vattenmelon87: Jaha bor du också i eskilstuna :) Förstår att du blir nervös över allt det där. Men försök att inte tänka för mycket o skrämma upp dig själv. Allt blir nog bra ska du se :)

Gilla

hallondeg

Kvinna ·

03 okt, 2011

Jag va i samma sits som du på min förra operation, men jag ringde och frågade och det va ingen fara alls!
Gilla

hallondeg

Kvinna ·

03 okt, 2011

Nemen oj då! lite ny här och hade tydligen inte koll på fur denna tråden funkade. Svarade på en som undrade om man kunde ha mens när man op sig, men det va tänk att svaret inte skulle hamna sist...:/
Gilla

Anonym användare

03 okt, 2011

jag ringde min klinik nu och jag får OPAS :D WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOo

är fortfarande MEGArädd för narkosen :/

men FAN vad SKÖNT att jag får opas!!! tjänar jag in 10.000kr HALLELULJA! :D

kl 9 går tåget mot Sthlm. woopwoiop

Gilla

great

Kvinna ·

03 okt, 2011

Vad kul Vattenmelon87!! Vilken tur! :) Var inte så rädd för narkosen, du är alltid övervakad när du är under narkos. Jag är mest rädd för slutresultatet... mardrömmar om hemsk rippling... :(

Gilla

Miss V

Kvinna ·

03 okt, 2011

Ja du övervakas av proffs så var bara lugn! Lucka till och dkriv och berätta så snabbt du orkar!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem