Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Mamiilicious profilbild

Mamiilicious

Kvinna ·

06 aug, 2011

Oktobertråden 2011

Bröstförstoring

Är det några här som ska operera sig i oktober? Vart, när och vad ska ni göra?

129

Sortera efter

Mamiilicious

Kvinna ·

28 sep, 2011

Åååh allt löste sig, jag ska ändå op den 5 oktober :). Så det är bara en vecka kvar. Guuud va jag längtar och har fjärilar i magen.

Therese92 vilken tid har du fått?

Sen så har jag en fråga. Jag fick min mens igår och hoppas att det slutar innan op. Men gör det något om man har mens under op?

Gilla

great

Kvinna ·

28 sep, 2011

Jag tror att jag läst att det inte ska vara någon fara med mens under op, och fick du det igår så kommer det inte vara riklig om en vecka antagligen ändå, så det ska nog gå alldeles utmärkt! Du kan ju alltid ringa och höra med din klinik :)

Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

28 sep, 2011

great: okej då vet jag, men tänkte av vakta lite och ringa dom, ifall det hinner sluta innan op :).

Gilla

Malin88

Kvinna ·

28 sep, 2011

det är ingen fara att ha mens under op :) kanske lite jobbigare om man ska behöva byta efter op, man är rätt handikappad då :P men jag hade mens under min korr, det gick bra.

Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

28 sep, 2011

malin88: okej då vet jag :). då slipper jag oroa mig över det

Gilla

The__Rose

Kvinna ·

28 sep, 2011

Nu är det snart min tur att opas, 10 oktober på Proforma. Betalade idag in pengarna så nu finns det ingen återvändo :)

Börjar bli rätt nervös redan nu! Sen är jag så sjukt osäker på storleken, har provat 350cc men börjar tro att det blir för stora. Jag känner nog att jag hellre gör dom för små nu, för jag kommer förmodligen behöva göra om dom när jag fött barn och då kan jag göra dom störra då ifall jag vill de.

Gilla

Sannich

Kvinna ·

28 sep, 2011

Zzofia! Jag ska oxå op den 27 oktober på proforma! Av Örjan. Ska lägga in 425 eller 450 har inte bestämt mig än, j ev större,vad tycker ni? Jag vill ha stora bröst men inte för stora så de ser alldeles för fake ut med tanke på att jag är 177 lång och väger 56kg, vad tycker ni, jag e lång och smal, vad ska jag välja?! :) ska lägga bakom bör tilläggas. Jag är ganska liten i bröstkorgen så jag vet inte om jag kan gå upp mer i storlek pga att de sticker ut för mycket på sidorna. Men jag e rädd att de ändå blir för litet med 450 :S
Gilla

Anonym användare

28 sep, 2011

Mamilicious: åååh men va kul då!!! skönt att du slapp vänta :D Jag har kl.10 när ska du vara där?

Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

28 sep, 2011

Therese92: jag skulle vara där kl 8 :)
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

28 sep, 2011

Therese92: jag tror att du sk op efter mig :). Hur mkt ska du lägga och vart ska du lägga den?
Gilla

Melle

Kvinna ·

29 sep, 2011

12 oktober är det min tur på citadell :)

Gilla

kottbitten

Kvinna ·

30 sep, 2011

Var på min konsultation idag hos Örjan på proforma och fick en tid den 27 oktober. Kom fram till 400cc, högprofil bakom muskeln :D Börjar redan bli lite nojjig.. Hoppas det släpper så de här bli av nu då, haha!

Gilla

Pixel

Kvinna ·

30 sep, 2011

Då fick du nog min gamla tid! Jag hade en tid med honom bokad den 27 oktober men avbokade den när jag bestämde mig för Gunnar Kratz istället.

Gilla

Anonym användare

01 okt, 2011

Mamiilicous jo men det ska jag nog :) jag ska lägga i 475 framför med snitt under, du då?
Gilla

Anonym användare

02 okt, 2011

har fått nytt op datum när jag va på konsultationen i fredags, fick redan den 10 oktober istället, jätteskönt att få det överstökat när man bara går och längtar :)

Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Therese92: jag ska lägga 700 delvis bakom och snitt under. Men jag är fortfarande osäker på storleken.
Gilla

Anonym användare

02 okt, 2011

Okej, jo jag förstår om du känner dig lite osäker, det gör jag med o 700 e ju ganska stort, men tycker han att du borde ha så mycket för att det blir finast så blir det nog bra :)
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Therese92: Jo det är ju sant :). Vart i Sthlm bor du föresten? Kanske kan byta mobilnr med varandra så kan vi följa varandras utveckling :)?
Gilla

Anonym användare

02 okt, 2011

Mamiilicious: jag bor inte i Sthlm utan i Eskilstuna, en timme från Sthlm. Men vi kan byta nr. Skriv i pm :) är en del i Sthlm.
Gilla

Mamiilicious

Kvinna ·

02 okt, 2011

Therese92: jaha ok. Men vart i Eskilstuna? Mina svärföräldrar har landställe där. Ligger liten bit ifrån kjula om du vet vart det ligger.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem