Mamiilicious
Kvinna ·
06 aug, 2011
Oktobertråden 2011
BröstförstoringÄr det några här som ska operera sig i oktober? Vart, när och vad ska ni göra?
Sortera efter
Mamiilicious
Kvinna ·
28 sep, 2011
great
Kvinna ·
28 sep, 2011
Jag tror att jag läst att det inte ska vara någon fara med mens under op, och fick du det igår så kommer det inte vara riklig om en vecka antagligen ändå, så det ska nog gå alldeles utmärkt! Du kan ju alltid ringa och höra med din klinik :)
Mamiilicious
Kvinna ·
28 sep, 2011
great: okej då vet jag, men tänkte av vakta lite och ringa dom, ifall det hinner sluta innan op :).
Malin88
Kvinna ·
28 sep, 2011
det är ingen fara att ha mens under op :) kanske lite jobbigare om man ska behöva byta efter op, man är rätt handikappad då :P men jag hade mens under min korr, det gick bra.
Mamiilicious
Kvinna ·
28 sep, 2011
malin88: okej då vet jag :). då slipper jag oroa mig över det
The__Rose
Kvinna ·
28 sep, 2011
Nu är det snart min tur att opas, 10 oktober på Proforma. Betalade idag in pengarna så nu finns det ingen återvändo :)
Börjar bli rätt nervös redan nu! Sen är jag så sjukt osäker på storleken, har provat 350cc men börjar tro att det blir för stora. Jag känner nog att jag hellre gör dom för små nu, för jag kommer förmodligen behöva göra om dom när jag fött barn och då kan jag göra dom störra då ifall jag vill de.
Sannich
Kvinna ·
28 sep, 2011
Anonym användare
28 sep, 2011
Mamilicious: åååh men va kul då!!! skönt att du slapp vänta :D Jag har kl.10 när ska du vara där?
Mamiilicious
Kvinna ·
28 sep, 2011
Mamiilicious
Kvinna ·
28 sep, 2011
Melle
Kvinna ·
29 sep, 2011
12 oktober är det min tur på citadell :)
kottbitten
Kvinna ·
30 sep, 2011
Var på min konsultation idag hos Örjan på proforma och fick en tid den 27 oktober. Kom fram till 400cc, högprofil bakom muskeln :D Börjar redan bli lite nojjig.. Hoppas det släpper så de här bli av nu då, haha!
Pixel
Kvinna ·
30 sep, 2011
Då fick du nog min gamla tid! Jag hade en tid med honom bokad den 27 oktober men avbokade den när jag bestämde mig för Gunnar Kratz istället.
Anonym användare
01 okt, 2011
Anonym användare
02 okt, 2011
har fått nytt op datum när jag va på konsultationen i fredags, fick redan den 10 oktober istället, jätteskönt att få det överstökat när man bara går och längtar :)
Mamiilicious
Kvinna ·
02 okt, 2011
Anonym användare
02 okt, 2011
Mamiilicious
Kvinna ·
02 okt, 2011
Anonym användare
02 okt, 2011
Mamiilicious
Kvinna ·
02 okt, 2011
Åååh allt löste sig, jag ska ändå op den 5 oktober :). Så det är bara en vecka kvar. Guuud va jag längtar och har fjärilar i magen.
Therese92 vilken tid har du fått?
Sen så har jag en fråga. Jag fick min mens igår och hoppas att det slutar innan op. Men gör det något om man har mens under op?