Silicon dream
Man ·
26 aug, 2014
Önskar se bilder 600-700 cc
BröstförstoringJag har sökt runt på alla möjliga sidor efter att få se bilder på kvinnor med Mentor coh 2 implantat i större storlekar för att få se hur det ser ut och bilda mig en uppfattning i mitt val av storlek och profilval. Jag står och velar mellan 600-700 cc och även mellan olika profiler. Om man väljer ultra hög sitter brösten jättehögt upp då och lite lägre ner med hög profil? Tycker ju att dom borde sitta olika så utan det beror ju på bredden och höjden. Om man har en egen bredd på 15 cm med tjock vävnad på 2 cm blir det helfel då med ett implantat på 13 cm bredd och höjd då? På min profilbild har jag test på 7 dl mjöl och Mentor i ungefär samma storlek i uhp är 13-13,4 cm är det för smalt för min egen bredd och vävnad?
Sortera efter
9April
Man ·
29 aug, 2014
Flisan69
Kvinna ·
29 aug, 2014
Anonym användare
29 aug, 2014
catlady
Kvinna ·
29 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
29 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
29 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
29 aug, 2014
catlady
Kvinna ·
30 aug, 2014
solvindvatten
Kvinna ·
30 aug, 2014
Anonym användare
30 aug, 2014
Jag tror helt enkelt det var ett missförstånd bara, jag tolkade också det som UHP först när solvindvatten skrev 700 cc Mentor high + men insåg att hon menade 700 cc Mentor high + (har inget med profilen att göra) delvis bakom placering, så det är lätt hänt. Sluta bråka och skapa dålig stämning nu. Silicone dream du missuppfattar alla här, ingen vill dig ont så sluta utgå från att allt som alla skriver här är av ondo. Du skapar dig bara ovänner genom att hålla på som du gör.
Sen kan du du 9April sluta att gå in i trådar (som denna) och bara skriva meningslösa saker som "Facebook - gilla Hallongrottan" som inte tillför NÅGONTING till diskussionen utan som bara förvärrar situationen, vi har redan fattat att många här har kommit på kant med silicone dream och det är en sån jävla onödig kommentar. Och du som dessutom VET att hon har autism och en form av Aspergeroch som påstår dig ha jobbat med ungdomar med dessa problem, borde enkelt kunna se att det blir såhär för hon har svårt med de sociala och ofta tolkar in saker som inte finns eller tolkar fel i kommunikation med andra människor... jag säger inte att det försvarar hennes beteende men jag tycker du är jävligt taskig som ska gå in och hoppa på henne... IGEN istället för att kanske lugna ner situationen så eldar du bara upp den.
Med det sagt så förstår jag varför folk blir förbannade, det är onödigt Silicone Dream att gå till personangrepp och börja skriva elaka saker till folk som du t.ex. gjorde till Hallongrottan. Om du blir arg/ledsen/upprörd över det någon skriver så säg det istället så att folk får en chans att förstå istället för att gå till motattack till den andra för det hjälper verkligen inte alls.
solvindvatten, tråkigt att du känner så men ibland så blir det tjaffs även på forum. Upplever att du har varit väldigt hjälpsam och trevlig, detta var bara ett missförstånd som gick överstyr tyvärr.
9April
Man ·
30 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
30 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
30 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
30 aug, 2014
Pygme
Kvinna ·
30 aug, 2014
9April
Man ·
30 aug, 2014
9April
Man ·
30 aug, 2014
9April
Man ·
30 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
30 aug, 2014
Anonym användare
30 aug, 2014
Fast ingen här har försvarat det silicone dream gör, det jag har sagt är att det är onödigt att fler medlemmar ger sig in och ska förvärra en redan dålig situation med inlägg som inte tillför någonting. Jag har aldrig hävdat att hon inte ska ta ansvar för sitt beteende heller. En diagnos är aldrig en ursäkt för någons beteende, men det kan vara en förklaring till varför det blir som det blir i många foruminlägg och då kan man ju faktiskt ha det i åtanke, för mig är det common sense - alla fungerar olika och uppfattar det man säger på olika sätt (oavsett diagnos).
Sen är det så att folk som har någon typ av autism ofta har svårigheter i just sociala sammanhang och att kommunicera med andra människor. Jag ser jag inte vad man har att vinna på att genom att elda på en situation där silicone dream redan känner sig påhoppad (fast ingen menade något illa), även fast det Silicone dream sa till Hallongrottan var fel så är det ju bättre om bara de två sköter de istället för att alla ska lägga sig i, för det tror jag bara förstärker känslan hon förmodligen redan har av att folk hoppar på henne.
Givetvis är vissa av de saker som Silicone dream säger till Hallongrottan, 9April m.fl. oacceptablet och hon går över en gräns, men enklast är ju då att antingen ta det på PM med henne direkt eller kontakta Marina, för att göra såhär leder verkligen ingen vart.
Angående att rätta sig efter folk, visst ska man alltid markera när någon går över gränsen men det finns olika sätt att göra det på. Sen kan ju jag själv säga att jag dagligen rättar mig efter folk. Ett exempel är när man umgås med människor som man vet är mer känsliga och har lätt för att ta åt sig så kanske jag tänker en gång extra eftersom jag tenderar att vara väldigt rak och ärlig och en del människor misuppfattar/tar illa upp, för mig handlar det om hänsyn till andra människor.