Silicon dream
Man ·
26 aug, 2014
Önskar se bilder 600-700 cc
BröstförstoringJag har sökt runt på alla möjliga sidor efter att få se bilder på kvinnor med Mentor coh 2 implantat i större storlekar för att få se hur det ser ut och bilda mig en uppfattning i mitt val av storlek och profilval. Jag står och velar mellan 600-700 cc och även mellan olika profiler. Om man väljer ultra hög sitter brösten jättehögt upp då och lite lägre ner med hög profil? Tycker ju att dom borde sitta olika så utan det beror ju på bredden och höjden. Om man har en egen bredd på 15 cm med tjock vävnad på 2 cm blir det helfel då med ett implantat på 13 cm bredd och höjd då? På min profilbild har jag test på 7 dl mjöl och Mentor i ungefär samma storlek i uhp är 13-13,4 cm är det för smalt för min egen bredd och vävnad?
Sortera efter
9April
Man ·
30 aug, 2014
solvindvatten
Kvinna ·
30 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
30 aug, 2014
solvindvatten
Kvinna ·
30 aug, 2014
Anonym användare
30 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
30 aug, 2014
Pygme
Kvinna ·
31 aug, 2014
Marina
Kvinna ·
31 aug, 2014
Jag tolkade inte Silicon Dreams fråga efter en länk om ett ifrågasättande av vad Hallongrottan sa, utan som en undran över var det fanns mer info om det aktuella implantatet, eftersom hon nu inte lyckades hitta det själv. Att då få det bemött med sarkasm var väl det sista hon väntade sig och helt onödigt och orättvist. Detta är ju en tråd som hon själv har startat. Varje tråd får ges en ny chans, tycker jag, har man varit i luven på varandra nånstans får det inte följa med och förpesta nya trådar. Man är i sin fulla rätt att ignorera frågor och trådar, men att bete sig illa är inte okej.
Det gäller ALLA. Det vill jag understryka.
Snusmumriken
Kvinna ·
31 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
31 aug, 2014
loonette
Kvinna ·
31 aug, 2014
Jag tolkade inte Silicon Dreams fråga efter en länk om ett ifrågasättande av vad Hallongrottan sa, utan som en undran över var det fanns mer info om det aktuella implantatet, eftersom hon nu inte lyckades hitta det själv. Att då få det bemött med sarkasm var väl det sista hon väntade sig och helt onödigt och orättvist. Detta är ju en tråd som hon själv har startat. Varje tråd får ges en ny chans, tycker jag, har man varit i luven på varandra nånstans får det inte följa med och förpesta nya trådar. Man är i sin fulla rätt att ignorera frågor och trådar, men att bete sig illa är inte okej.
Nog för att man kan tolka saker olika, men:
Vem ska jag tro på en erfaren kirurg eller en medlem?
INGEN har skrivit att NÅGON har 700 cc uhp i coh 2, det där med uhp hittade hon ju på helt själv. Är inte det här ifrågasättande utan bara en stillsam undran, då vet inte jag.
Jag vet inte om du läser alla trådar, Marina, men jag har gjort det och nog för att tålamodet tagit slut för några men generellt har vi alla verkligen vänt ut och in på oss själva för att hjälpa Silicon dream utan att få något annat än skit tillbaka. Det är dags att ta tag i situationen, annars finns det risk för att forumet självdör när ingen längre ids skriva något.
9April
Man ·
31 aug, 2014
Anonym användare
31 aug, 2014
Nog för att man kan tolka saker olika, men:
INGEN har skrivit att NÅGON har 700 cc uhp i coh 2, det där med uhp hittade hon ju på helt själv. Är inte det här ifrågasättande utan bara en stillsam undran, då vet inte jag.
Jag vet inte om du läser alla trådar, Marina, men jag har gjort det och nog för att tålamodet tagit slut för några men generellt har vi alla verkligen vänt ut och in på oss själva för att hjälpa Silicon dream utan att få något annat än skit tillbaka. Det är dags att ta tag i situationen, annars finns det risk för att forumet självdör när ingen längre ids skriva något.
Hittade på gjorde hon väl inte... solvindvatten skrev såhär i sin beskrivning:
700 cc mentor high profile + delvis bakom och just det där plustecknet skapade lite förvirring hos mig också tills jag insåg att hon menade "och"🙂Tycker ni ska sluta hetsa upp situationen och bara lägga ner, varför ödsla tid på något som inte kommer leda någon vart? Skit i att gå in i trådar som silicone dream skriver i så är problemet ganska enkelt löst.. tycker det känns överdrivet att säga att forumet skulle dö pga detta för jag har varit medlem i ungefär 2 år och det är inte första gången som det blir tjafs och forumet lever än😉Och ifall ni känner så starkt för att avregga er pga. EN medlem så gör det, då kanske ni inte ska vara medlemmar på ett forum från början (jag menar inte att vara elak eller låta hård) men om jag skulle avregga mig varje gång det blir tjafs eller dylikt så skulle jag ha försvunnit från detta forum för läääänge sen🙂Det är trots allt upp till admin att lösa detta på de sättet hon anser är bäst. Om hon sedan fortsätter så PM:a Marina så är jag väldigt säker på att hon tar tag i det.
Tycker som jag skrev innan att silicone dream gick över gränsen och skrev elaka saker, men det gjorde flera andra också, men det var i grund och botten ett missförstånd som urartade och jag tycker det bästa är att bara släppa det och gå vidare... det finns ju trots allt flera trådar och fler medlemmar😉🙂
Snusmumriken
Kvinna ·
31 aug, 2014
Snusmumriken
Kvinna ·
31 aug, 2014
Anonym användare
31 aug, 2014
Skriv till Marina i PM istället för att ta det på forumet för det hjälper ingen. Sen tror jag inte Marina kommer banna SD från forumet eller något, en varning kanske hon får men oavsett är det ju upp till admin och de som äger forumet att driva det som de vill, även om man kanske inte alltid håller med så är det något man får ta (även fast det är kasst ibland). Så funkar det på alla forum. Tycker som sagt inte heller det är okej någonstans att uttrycka sig på det viset som hon gjorde.
Silicon dream
Man ·
31 aug, 2014
loonette
Kvinna ·
31 aug, 2014
Silicon dreamskrev:
"som du påstår", vilket hon inte alls gjorde, inte någonstans. Du ställde henne mot väggen när hon försökte vara hjälpsam, och då är det väl inte så konstigt om någon annan reagerar?
Jag tänker att det skulle ju kunna vara bra om du åtminstone försökte förstå att alla hela tiden har försökt hjälpa dig, istället för att du ska ta på dig offerkoftan och skylla på någon diagnos. Jag tycker inte att någon ska behöva lämna forumet egentligen, och jag tycker att du på något sätt är rätt underhållande, men det finns ju de som på riktigt blir ledsna av det du skriver och det behöver du faktiskt ta ansvar för, att inte vara så självcentrerad och bara kräva att alla ska ta hänsyn till dig utan tvärtom också. Då kan det här bli bra.
9April
Man ·
31 aug, 2014
Silicon dream
Man ·
31 aug, 2014