Emela
Kvinna ·
07 apr, 2019
Op sommaren 2019
BröstförstoringHej! Några andra som sitter och är pirriga i kroppen inför operation och vill följas åt? Snart är dagen kommen för mig, i juni sker det!
Sortera efter
Pepparkakan77
Kvinna ·
22 apr, 2019
Pepparkakan77
Kvinna ·
22 apr, 2019
Minlillaponny
Kvinna ·
22 apr, 2019
Minlillaponny: är det så? Har nog inte sett någon sådan bild, men känns som en lättnad när du säger det. Någon gång i framtiden måste jag också göra om mina ärr och brösten tror jag. Jag gjorde mina hos Paolo som jag ser att du ska till. Jag kanske hade otur men jag hoppas att dina bröst blir finare än vad mina blev
Mmsmem
Kvinna ·
25 apr, 2019
BoobFlower
Kvinna ·
25 apr, 2019
Nu sitter jag och ska betala operationen men fick lite beslutsproblem.
Ska opereras på Nordiska kliniken. Har ni valt 3 eller 5 års trygghetsgaranti
Och har ni valt bh paket med 2 eller 3 bh????
ramina92
Kvinna ·
26 apr, 2019
Mmsmem
Kvinna ·
26 apr, 2019
rosa barbie
Kvinna ·
27 apr, 2019
Ralla
Kvinna ·
27 apr, 2019
wantboobiez
Kvinna ·
27 apr, 2019
Slutade med att jag valde 5 år och 2 bh. Efter lite mail-konversation där jag fick svar på mina funderingar kring bh-ar och garantier så bestämde jag mig och nu är allt betalt. Tågen är bokade och bara ev boende natten före kvar om jag behöver det.
Nu jäklar blev det verkligt hahaha
Anonym användare
28 apr, 2019
mammazita
Kvinna ·
28 apr, 2019
Thisisizz
Kvinna ·
28 apr, 2019
Mmsmem
Kvinna ·
28 apr, 2019
Spännande att ha några att följa! :) Jag har op bokat 2/7 hos Peter Zachrissin på art clinic i Göteborg!
Nästa vecka ska förstå betalningen vara inne så sen finns ingen återvändo känns det som haha! Lite nervös men inte över själva operationen egentligen..
Velar lite kring storlek osv och funderar på att åka dit en gång till innan och diskutera det.
Känner ni er helt bestämda med val av implantat?
ebkalic
Kvinna ·
28 apr, 2019
sannisen
Kvinna ·
28 apr, 2019
sannisen
Kvinna ·
28 apr, 2019
Hade en del funderingar innan jag var på konsultation men efter jag pratat med kirurgen kändes det jättebra så då försvann de flesta av mina funderingar av implantat:)
Anonym användare
29 apr, 2019
Spännande att ha några att följa! :) Jag har op bokat 2/7 hos Peter Zachrissin på art clinic i Göteborg!
Nästa vecka ska förstå betalningen vara inne så sen finns ingen återvändo känns det som haha! Lite nervös men inte över själva operationen egentligen..
Velar lite kring storlek osv och funderar på att åka dit en gång till innan och diskutera det.
Känner ni er helt bestämda med val av implantat?
Trodde jag var helt säker tills jag fick sån oväntat härlig reaktion från min mamma. Så nu kanske det blir 20 ml extra haha velat mellan 355 och 375.
Kirurgen sa att ca 50 cc ”försvinner” när man lägger under bröstmuskeln.
Pebba
Kvinna ·
29 apr, 2019
Anonym användare
29 apr, 2019
Ni som opereras nu mitt i sommaren, hur tänker ni inför sol och bad osv.? :) Jag ska opereras 9/7 men står och velar mellan att byta till 13/6 men är rädd att det påverkar semestern som är sista veckan i juni+första i juli