Emela
Kvinna ·
07 apr, 2019
Op sommaren 2019
BröstförstoringHej! Några andra som sitter och är pirriga i kroppen inför operation och vill följas åt? Snart är dagen kommen för mig, i juni sker det!
Sortera efter
Mmsmem
Kvinna ·
29 apr, 2019
Mattipatti
Kvinna ·
02 maj, 2019
Jag ska opereras av Patrik Höijer den 16/5, såååå nervös och taggad!
Anonym användare
02 maj, 2019
Spännande att ha några att följa! :) Jag har op bokat 2/7 hos Peter Zachrissin på art clinic i Göteborg!
Nästa vecka ska förstå betalningen vara inne så sen finns ingen återvändo känns det som haha! Lite nervös men inte över själva operationen egentligen..
Velar lite kring storlek osv och funderar på att åka dit en gång till innan och diskutera det.
Känner ni er helt bestämda med val av implantat?Trodde jag var helt säker tills jag fick sån oväntat härlig reaktion från min mamma. Så nu kanske det blir 20 ml extra haha velat mellan 355 och 375.
Kirurgen sa att ca 50 cc ”försvinner” när man lägger under bröstmuskeln.Okej där ser man :) Hur var hennes reaktion?
Jsg har läst det med fast det var ingen kirurgen nämnde till mig :)
Trodde jag skulle få höra hela repertoaren om nackdelar men icke utan helt positiv och inställningen du gör det du vill och inte ens en liten invändning. Inte likt min mamma om man säger så. Så någonstans har jag nog valt storlek i huvudet efter reaktion, men nu är jag helt med på mitt eget spår. Låter konstigt men vissa personers åsikt betyder mer.
Ne jag maila faktiskt en drös frågor efter konsultationen och dör ibland detta om att en viss mängd försvinner.
jazzet
Kvinna ·
18 maj, 2019
Minlillaponny: är det så? Har nog inte sett någon sådan bild, men känns som en lättnad när du säger det. Någon gång i framtiden måste jag också göra om mina ärr och brösten tror jag. Jag gjorde mina hos Paolo som jag ser att du ska till. Jag kanske hade otur men jag hoppas att dina bröst blir finare än vad mina blev
Varför blev inte dina bröst bra? Funderade på ak ett tag men tvekar på det.
So-L
Kvinna ·
19 maj, 2019
So-L
Kvinna ·
19 maj, 2019
gasp
Kvinna ·
19 maj, 2019
Minlillaponny
Kvinna ·
21 maj, 2019
Minlillaponny: är det så? Har nog inte sett någon sådan bild, men känns som en lättnad när du säger det. Någon gång i framtiden måste jag också göra om mina ärr och brösten tror jag. Jag gjorde mina hos Paolo som jag ser att du ska till. Jag kanske hade otur men jag hoppas att dina bröst blir finare än vad mina blev
Varför blev inte dina bröst bra? Funderade på ak ett tag men tvekar på det.
Nä.. därför att mina bröst är ojämna plus ful form och har fula ärr. Fattar inte hur de kunde bli så? Ångrar att jag gick dit.
Noremi
Kvinna ·
21 maj, 2019
Poolly
Kvinna ·
21 maj, 2019
Ni som opereras nu mitt i sommaren, hur tänker ni inför sol och bad osv.? :) Jag ska opereras 9/7 men står och velar mellan att byta till 13/6 men är rädd att det påverkar semestern som är sista veckan i juni+första i juli
Jag är mammaledig men valde att boka på 2/7 då sambon går på semester veckan efter och tar ut föräldraledighet dagarna innan. Vi tänkte att jag får som mest hjälp hemma med barnet då när han är ledig ? Kommer ju inte få lyfta på ett tag efter.. barnet kommer vara 8 månader när jag ska op.. det är nästan det som känns mest jobbigt med att göra ingreppet.
Sola och bada är inget jag gillar ändå så det tänker jag inte på alls, kommer väl sitta i skuggan med barnet hela tiden ändå haha! :)
Anonym användare
27 maj, 2019
Ni som opereras nu mitt i sommaren, hur tänker ni inför sol och bad osv.? :) Jag ska opereras 9/7 men står och velar mellan att byta till 13/6 men är rädd att det påverkar semestern som är sista veckan i juni+första i juli
Jag är mammaledig men valde att boka på 2/7 då sambon går på semester veckan efter och tar ut föräldraledighet dagarna innan. Vi tänkte att jag får som mest hjälp hemma med barnet då när han är ledig ? Kommer ju inte få lyfta på ett tag efter.. barnet kommer vara 8 månader när jag ska op.. det är nästan det som känns mest jobbigt med att göra ingreppet.
Sola och bada är inget jag gillar ändå så det tänker jag inte på alls, kommer väl sitta i skuggan med barnet hela tiden ändå haha! :)
Du vet om att din man/sambo får ta VAB istället för semester elelr föräldrarledighet va ? :) så gjorde vi iaf i december. Jag blev sjukskriven och då fick mannen vabba :)
Poolly
Kvinna ·
27 maj, 2019
Sola och bada är inget jag gillar ändå så det tänker jag inte på alls, kommer väl sitta i skuggan med barnet hela tiden ändå haha! :)Du vet om att din man/sambo får ta VAB istället för semester elelr föräldrarledighet va ? :) så gjorde vi iaf i december. Jag blev sjukskriven och då fick mannen vabba :)
Lite sent svar! Men nej det visst jag inte! :) Hur gjorde ni då? Funkar det för mannen att vabba även om barnet är under 1 år? Fått för mig att det inte går.. men vet inte vart jag läst/hört det!
Noremi
Kvinna ·
28 maj, 2019
Emela
Kvinna ·
29 maj, 2019
Idag skrev jag kontraktet och betalade första fakturan. Så himla nervös. Jag som nojat över att 400cc skulle bli för litet har nu efter dagens andra konsultation börjat noja över att det är för mycket istället. Ni som är silver redan, finns det mkt bilder på motiva ergonomix ~400cc? Blir tokig på det här velandet ?
Okej där ser man :) Hur var hennes reaktion?
Jsg har läst det med fast det var ingen kirurgen nämnde till mig :)