Trainwreck
Kvinna ·
17 jul, 2023
Operation augusti 2023
BröstförstoringHej! Jag ska operera mig för först gången nu i augusti, brösten, och tänkte kolla om det är fler som har operationstid då? Börjar närma sig nu, och jag börjar bli lite nervös
Sortera efter
Fräken
Kvinna ·
17 aug, 2023
Trainwreck
Kvinna ·
17 aug, 2023
Då var jag ute på andra sidan. Ondare än jag trodde jag skulle ha och har mått fruktansvärt illa av narkosen/morfinet. Men nu börjar det ge sig med hjälp av mediciner. De känns inte stora, har haft större under amningen men det jag kan de trots bh ser fint ut, jag är nöjd. Magen är svullen men det ser snyggt ut. Återkommer med bilder och berättelse när jag mår bra!
Är så oerhört lättad att jag tog Victoriakliniken mer övernattning. Omhändertagen till max och så skönt att inte behöva klä på mig och åka någonstans.
Emma Emma
Kvinna ·
17 aug, 2023
Då var jag ute på andra sidan. Ondare än jag trodde jag skulle ha och har mått fruktansvärt illa av narkosen/morfinet. Men nu börjar det ge sig med hjälp av mediciner. De känns inte stora, har haft större under amningen men det jag kan de trots bh ser fint ut, jag är nöjd. Magen är svullen men det ser snyggt ut. Återkommer med bilder och berättelse när jag mår bra!
Är så oerhört lättad att jag tog Victoriakliniken mer övernattning. Omhändertagen till max och så skönt att inte behöva klä på mig och åka någonstans.
Fräken
Kvinna ·
17 aug, 2023
Emma Emma
Kvinna ·
17 aug, 2023
Changes
Kvinna ·
18 aug, 2023
Fräken
Kvinna ·
18 aug, 2023
Trainwreck
Kvinna ·
18 aug, 2023
Fräken
Kvinna ·
18 aug, 2023
Trainwreck
Kvinna ·
18 aug, 2023
Vad är det för övningar ni fått? Jag fick mest direktiv om att inte röra armarna för mycket.
Fräken
Kvinna ·
18 aug, 2023
Trainwreck
Kvinna ·
18 aug, 2023
Intressant för det sa mina instruktioner nej till. Absolut inte sträcka ut bröstmuskeln på några veckor för småkärlen i kan spricka upp då man måste dränera blod. Var det för bröst resultat eller för att inte bli stel? Får fråga på onsdag när jag ska tillbaka!
Escan
Kvinna ·
18 aug, 2023
Intressant för det sa mina instruktioner nej till. Absolut inte sträcka ut bröstmuskeln på några veckor för småkärlen i kan spricka upp då man måste dränera blod. Var det för bröst resultat eller för att inte bli stel? Får fråga på onsdag när jag ska tillbaka!
Fräken
Kvinna ·
18 aug, 2023
girlypie01
Kvinna ·
18 aug, 2023
Så kan det absolut vara! Nu när jag granskat stygnen är jag lite skeptisk över hur ojämnt högt det verkar sytt. Men kirurgen sa att det ger sig. Vi får väl se.
Har återbesök på onsdag så förhoppningsvis kan jag få klarhet med rörelser etc då.
Bilder finns nu!
Emma Emma
Kvinna ·
19 aug, 2023
Lorelai
Kvinna ·
19 aug, 2023
Fräken
Kvinna ·
19 aug, 2023
Lorelai
Kvinna ·