Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Anonym användare
18 mar, 2020
Tuss123
Kvinna ·
18 mar, 2020
Skorpan
Kvinna ·
19 mar, 2020
@skorpan vad länge. Jag skulle ha valfri bygelfri bh efter 3 mån som sagt.. Kan längden bero på ankarlyftet kanske...?
Anonym användare
19 mar, 2020
Emandm
Varför skulle de svullna efter dränen? Det skulle vel være tvert om; dränen tar jo bort blod og serum slik at det blir mindre svullnad. Dette virker merkelig. Du må ikke gi deg!
Anonym användare
19 mar, 2020
@skorpan vad länge. Jag skulle ha valfri bygelfri bh efter 3 mån som sagt.. Kan längden bero på ankarlyftet kanske...?
Ingen aning faktiskt. Har förstått iallafall att det är står skillnad på vanlig bröstförstoring och när man gör lyft. Dom ärr jag har just nu är inte att leka med, dom går hela vägen under bröstet, 20cm på varje sida plus snittet upp mot bröstvårtan och runt den.
Tur att människan glömmer snabbt, om ett år kommer det knappt synas!
Anonym användare
19 mar, 2020
Jag var på återbesök förra veckan (3 veckor sedan op) och fick då prova ut rätt storlek på bh + att jag fick köpa med bh och ta med hem direkt. Kändes så himla bra att få den hjälpen. Bästa Nordiska Kliniken!
Det blev en Abecita Kimberly som jag ska ha från 5 veckor och framåt i totalt 6 månader, dygnet runt. Köpte även en Abecita Dynamic (sport bh). Hade samma storlek i båda.
Ellas
Kvinna ·
23 mar, 2020
Jesss
Kvinna ·
25 mar, 2020
Tuss123
Kvinna ·
26 mar, 2020
Anonym användare
26 mar, 2020
Cliopatra
Kvinna ·
14 aug, 2020
Jesss
Kvinna ·
12 sep, 2020
yris
Kvinna ·
13 sep, 2020
Hej!! Ja nu har man ju varit nybystad ett tag. Jag upplever tyvärr att jag gick för stort och tänker ofta på att jag borde gått på ett mindre inplantat. Sen hade jag velat ha lite mer underpool, nu känns det som att de ser för fake ut för min smak.
Har tid för återbesök 25 september och då ska jag ta upp det med kirurgen.