Pinkroose
Kvinna ·
09 dec, 2019
Operation februari 2020
BröstförstoringFler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?
Sortera efter
Trasselsudd
Kvinna ·
17 dec, 2019
Aet
Kvinna ·
17 dec, 2019
Jag ska också operera mig i februari! Tror det blir mentor anatomiska 210cc bakom, men velar lite.... kan bli motiva Ergonomix mini också, funderar på att boka en till konsultatio. Kan inte bestämma mig. Ni som valde motiva, varför gjorde bi det? Hur gick era tankar?
Va kul!?
Valde motiva för att jag tyckte om de implantatet mest, dels efter kirurgens rekommendation och efter mitt eget tycke?
Vilken art clinic har du varit på??
svanna
Kvinna ·
18 dec, 2019
Pinkroose
Kvinna ·
18 dec, 2019
Hej!
Den 3/2 ska jag fixa brösten på bellakliniken i Helsingborg. Jag sitter i samma sits som de flesta andra att jag är jätte kluven på storleken ? velar mellan 400 eller 450 cc men det känns så himla stort, men det är kanske bara som man har i huvudet. Är rätt så liten men har samtidigt väldigt breda höfter så det kanske jämnar ut sig? ?
Pinkroose
Kvinna ·
18 dec, 2019
Jag ska också operera mig i februari! Tror det blir mentor anatomiska 210cc bakom, men velar lite.... kan bli motiva Ergonomix mini också, funderar på att boka en till konsultatio. Kan inte bestämma mig. Ni som valde motiva, varför gjorde bi det? Hur gick era tankar?
Va kul!?
Valde motiva för att jag tyckte om de implantatet mest, dels efter kirurgens rekommendation och efter mitt eget tycke?
Vilken art clinic har du varit på??
Jag ska till att clinic i Mölndal ? Per Windh..?
Pinkroose
Kvinna ·
18 dec, 2019
Jag ska till Nordiska i februari hos Magnus Kjelsberg! :) 380cc motiva ergonomix demi blev det
Pumba86
Kvinna ·
18 dec, 2019
Aet
Kvinna ·
21 dec, 2019
Aet, då ska vi till samma☺️vilket datum ska du opereras? Jag tycker jag har läst så mycket bra om Motiva och tycker deras implantat verkar ge så himla fina resultat. Att de är väldigt mjuka och ger en bra känsla när man klämmer på de tycker jag är ett plus.
Jesss
Kvinna ·
22 dec, 2019
Jag ska till Nordiska i februari hos Magnus Kjelsberg! :) 380cc motiva ergonomix demi blev det
Pinkroose
Kvinna ·
22 dec, 2019
Kör också Nordiska Kliniken i februari men Mattias E :)
Fick du 3d-bilder? Tänkte om du har lust att visa hur dina ser ut?
Jesss
Kvinna ·
22 dec, 2019
Jag har 3d bilder på min sida, om du vill se hur de kan se ut?
gunnarssons
Kvinna ·
22 dec, 2019
Pinkroose
Kvinna ·
22 dec, 2019
Jag har 3d bilder på min sida, om du vill se hur de kan se ut?
Om du får såna bröst kommer du ju ha de snyggaste, ser superfina ut verkligen! Mina kommer hänga mer då de hänger mer idag. Hade gärna haft mer som dig men jag vill slippa lyfta så det får bli second best :)
Pinkroose
Kvinna ·
23 dec, 2019
Jag ska operera mig i slutet av januari på nordiska kliniken i Stockholm :)
Jkagdn
Kvinna ·
01 jan, 2020
Pinkroose
Kvinna ·
01 jan, 2020
Hej! Har bokat feb med Mattias på nordiska, blir nog motiva ergonomix demi 285cc
Ska på ytterligare en konsultation för att känna av lite mer
Jesss
Kvinna ·
02 jan, 2020
Hej! Har bokat feb med Mattias på nordiska, blir nog motiva ergonomix demi 285cc
Jkagdn
Kvinna ·
03 jan, 2020
Kul då ska vi till samma kirurg samma månad :)
Fick du 3d-bilder med dig?
zeev01
Kvinna ·
03 jan, 2020
Jkagdn
Kvinna ·
03 jan, 2020
Jag ska operera mig 13/2 på Akademikliniken hos Jonas Lundberg. Kastats senaste dagarna mellan panik ”vad har jag gett mig in i” och längtan. Är det någon annan som känner likadant?
170 cm
65 kg
Mentor high 400 cc