Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Pinkroose profilbild

Pinkroose

Kvinna ·

09 dec, 2019

Operation februari 2020

Bröstförstoring

Fler som ska operera sig i februari? Tänkte det kunde va kul att dela med sig av tankar och funderingar, samt kunna följas åt efteråt?

813

Sortera efter

Trasselsudd

Kvinna ·

17 dec, 2019

Hej! Den 3/2 ska jag fixa brösten på bellakliniken i Helsingborg. Jag sitter i samma sits som de flesta andra att jag är jätte kluven på storleken ? velar mellan 400 eller 450 cc men det känns så himla stort, men det är kanske bara som man har i huvudet. Är rätt så liten men har samtidigt väldigt breda höfter så det kanske jämnar ut sig? ?
Gilla

Aet

Kvinna ·

17 dec, 2019

Pinkroose skrev:

Aet skrev:

Jag ska också operera mig i februari! Tror det blir mentor anatomiska 210cc bakom, men velar lite.... kan bli motiva Ergonomix mini också, funderar på att boka en till konsultatio. Kan inte bestämma mig. Ni som valde motiva, varför gjorde bi det? Hur gick era tankar?

Va kul!?
Valde motiva för att jag tyckte om de implantatet mest, dels efter kirurgens rekommendation och efter mitt eget tycke?
Vilken art clinic har du varit på??

Jag ska till att clinic i Mölndal ? Per Windh..?
Gilla

svanna

Kvinna ·

18 dec, 2019

Jag ska till Nordiska i februari hos Magnus Kjelsberg! :) 380cc motiva ergonomix demi blev det
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

18 dec, 2019

Trasselsudd skrev:

Hej!

Den 3/2 ska jag fixa brösten på bellakliniken i Helsingborg. Jag sitter i samma sits som de flesta andra att jag är jätte kluven på storleken ? velar mellan 400 eller 450 cc men det känns så himla stort, men det är kanske bara som man har i huvudet. Är rätt så liten men har samtidigt väldigt breda höfter så det kanske jämnar ut sig? ?

Ja det är jätte svårt, till slut stirrar man sig bara blind på storlekarna. Jag bara bestämde mig för att bestämma mig haha?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

18 dec, 2019

Aet skrev:

Pinkroose skrev:

Aet skrev:

Jag ska också operera mig i februari! Tror det blir mentor anatomiska 210cc bakom, men velar lite.... kan bli motiva Ergonomix mini också, funderar på att boka en till konsultatio. Kan inte bestämma mig. Ni som valde motiva, varför gjorde bi det? Hur gick era tankar?

Va kul!?
Valde motiva för att jag tyckte om de implantatet mest, dels efter kirurgens rekommendation och efter mitt eget tycke?
Vilken art clinic har du varit på??

Jag ska till att clinic i Mölndal ? Per Windh..?

Ah okej??
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

18 dec, 2019

svanna skrev:

Jag ska till Nordiska i februari hos Magnus Kjelsberg! :) 380cc motiva ergonomix demi blev det

Va kul!? tiden går så långsamt bara?
Gilla

Pumba86

Kvinna ·

18 dec, 2019

Aet, då ska vi till samma☺️vilket datum ska du opereras? Jag tycker jag har läst så mycket bra om Motiva och tycker deras implantat verkar ge så himla fina resultat. Att de är väldigt mjuka och ger en bra känsla när man klämmer på de tycker jag är ett plus.
Gilla

Aet

Kvinna ·

21 dec, 2019

Pumba86 skrev:

Aet, då ska vi till samma☺️vilket datum ska du opereras? Jag tycker jag har läst så mycket bra om Motiva och tycker deras implantat verkar ge så himla fina resultat. Att de är väldigt mjuka och ger en bra känsla när man klämmer på de tycker jag är ett plus.

Åh vad kul!! Jag har bokat måndag 10/2 :-) Jag tycker också Motiva verkar så naturliga, har bokat en till konsultation med Per i januari för att diskutera Motiva lite mer, vi pratade bara om Mentor första konsultationen eftersom jag då var så bestämd att jag ville ha anatomiska, men nu det senaste har jag läst lite mer om Motiva, tror det kan bli riktigt bra!
Gilla

Jesss

Kvinna ·

22 dec, 2019

svanna skrev:

Kör också Nordiska Kliniken i februari men Mattias E :) Fick du 3d-bilder? Tänkte om du har lust att visa hur dina ser ut?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

22 dec, 2019

Jesss skrev:

svanna skrev:

Kör också Nordiska Kliniken i februari men Mattias E :)

Fick du 3d-bilder? Tänkte om du har lust att visa hur dina ser ut?

Jag har 3d bilder på min sida, om du vill se hur de kan se ut?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

22 dec, 2019

Pinkroose skrev:

Jesss skrev:

svanna skrev:

Om du får såna bröst kommer du ju ha de snyggaste, ser superfina ut verkligen! Mina kommer hänga mer då de hänger mer idag. Hade gärna haft mer som dig men jag vill slippa lyfta så det får bli second best :)
Gilla

gunnarssons

Kvinna ·

22 dec, 2019

Jag ska operera mig i slutet av januari på nordiska kliniken i Stockholm :)
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

22 dec, 2019

Jesss skrev:

Pinkroose skrev:

Jesss skrev:

svanna skrev:

Om du får såna bröst kommer du ju ha de snyggaste, ser superfina ut verkligen! Mina kommer hänga mer då de hänger mer idag. Hade gärna haft mer som dig men jag vill slippa lyfta så det får bli second best :)

Åh tack så mycket!❤ Ja jag hoppas att de kommer bli likande? Ja de förstår jag att du vill slippa, skönt om man bara behöver göra en typ av ingrepp?
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

23 dec, 2019

gunnarssons skrev:

Jag ska operera mig i slutet av januari på nordiska kliniken i Stockholm :)

Va kul!?
Gilla

Jkagdn

Kvinna ·

01 jan, 2020

Hej! Har bokat feb med Mattias på nordiska, blir nog motiva ergonomix demi 285cc Ska på ytterligare en konsultation för att känna av lite mer
Gilla

Pinkroose

Kvinna ·

01 jan, 2020

Jkagdn skrev:

Hej! Har bokat feb med Mattias på nordiska, blir nog motiva ergonomix demi 285cc
Ska på ytterligare en konsultation för att känna av lite mer

Va kul! Ja är svårt de där med storleken?
Gilla

Jesss

Kvinna ·

02 jan, 2020

Jkagdn skrev:

Hej! Har bokat feb med Mattias på nordiska, blir nog motiva ergonomix demi 285cc

Kul då ska vi till samma kirurg samma månad :) Fick du 3d-bilder med dig?
Gilla

Jkagdn

Kvinna ·

03 jan, 2020

Jesss skrev:

Jkagdn skrev:

Kul då ska vi till samma kirurg samma månad :)

Fick du 3d-bilder med dig?

Jag fick 3d bilder med men kroppen ser deformerad ut i sidovyn och jag tänkte inte på att ta bilder i provbhn så jag vet inte om jag tycker att 3d-bilderna säger så mycket
Gilla

zeev01

Kvinna ·

03 jan, 2020

Jag ska operera mig 13/2 på Akademikliniken hos Jonas Lundberg. Kastats senaste dagarna mellan panik ”vad har jag gett mig in i” och längtan. Är det någon annan som känner likadant? 170 cm 65 kg Mentor high 400 cc
Gilla

Jkagdn

Kvinna ·

03 jan, 2020

zeev01 skrev:

Jag ska operera mig 13/2 på Akademikliniken hos Jonas Lundberg. Kastats senaste dagarna mellan panik ”vad har jag gett mig in i” och längtan. Är det någon annan som känner likadant?
170 cm
65 kg
Mentor high 400 cc

Jag har ingen panik hittills utan snarare bara längtan. Om det är någon oro jag har alls så är det för att jag ska välja ”fel” storlek eller placering (bakom/framför muskeln).
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem