LT123
Kvinna ·
Operation i November 2017, någon mer?
Ska opereras i november och letar efter andra som också ska göra det, så vi kanske kan dela tankar och peppa varandra lite! Ska opereras den 8 november på Reformkliniken av Tuve Mårtensson.
Sortera efter

Sandralk
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·
23 November!!!!
Längtar ihjäl mig!!
400cc (tror jag) framför muskeln. Går runt med ris i behån nästintill varje dag.

malinsjoberg79
Kvinna ·
Nu är det ju olika från person till person absolut. Sen kanske du har ett relativt lätt jobb. Men på dag fyra efter min första op gick jag fortfarande på morfin och hade fruktansvärt ont fortfarande. Hade aldrig kunnat jobbat då. Sen får du ju knappt lyfta en matkasse, jag skulle vara väldigt försiktig med att vara igång så snabbt efter op. Men det är ju naturligtvis upp till dig :)

SS81
Kvinna ·

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Koriander
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Hej november-tjejer! Jag såg idag att min klinik sänkt priset på bröst-op med mentor implantat. De har under sommaren haft en kampanj att de endast kostar 34.900:- men nu verkar det vara det ordinarie priset enligt hemsidan. Hur tänker ni kring detta? Jag blir själv lite nojig över varför de är så billiga jämfört med andra? Samtidigt tänker jag att jag var ju beredd att betala 39 så jag borde ju bara bli glad och se det som en bonus!
Har dock inte fått något mail om det utan såg det när jag gick in på hemsidan, någon annan Proforma-tjej som hört något om detta?

Flisalisa
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·

Sandralk
Kvinna ·
Igår betalade jag min operation så nu känns det verkligen på riktigt! Dock är det ju lite mer än en månad kvar men jag längtar sååå! Hur gör man med sjukskrivning? Jag är timanställd men har ett schema och kommer behöva vara sjukskriven då vi gör en del fysiskt arbete.

CarGirl
Kvinna ·
Hej november-tjejer! Jag såg idag att min klinik sänkt priset på bröst-op med mentor implantat. De har under sommaren haft en kampanj att de endast kostar 34.900:- men nu verkar det vara det ordinarie priset enligt hemsidan. Hur tänker ni kring detta? Jag blir själv lite nojig över varför de är så billiga jämfört med andra? Samtidigt tänker jag att jag var ju beredd att betala 39 så jag borde ju bara bli glad och se det som en bonus!
Har dock inte fått något mail om det utan såg det när jag gick in på hemsidan, någon annan Proforma-tjej som hört något om detta?
Kampanjen varade bara till september/oktober. Nu kostar det ordinarie 39.000:- igen. Det är inget jag har funderat över.. de vill väl få kunder och det var ett smart sätt... :P

malinsjoberg79
Kvinna ·
Kampanjen varade bara till september/oktober. Nu kostar det ordinarie 39.000:- igen. Det är inget jag har funderat över.. de vill väl få kunder och det var ett smart sätt... :P
Nepp kampanjen slutade sista september och går du in på deras sida nu och kollar både prislistan samt under fliken bröstoperation så är priser 34.900:- utan att det står något om erbjudande :)

LT123
Kvinna ·
Jag ska operera mig av Hanna Sveinsdottir på Vitadellkliniken i Landskrona i november.
Jag har hört gott om Tuve.
Hur tyckte du att han kändes? Jag funderade först på att gå på konsultation hos både Helena och Tuve men Helena verkar så härlig och har hört gott om henne med. Har du bestämt storlek?

LT123
Kvinna ·
LT123 Du har rätt till sjukskrivning via din klinik. Jag opereras på en onsdag och tänkte jobba igen på måndagen om jag kan, annars sjukskriver jag mig ett par dagar till. Jag har precis idag berättat för min närmaste chef att jag ska operera mig. Hon var väldigt tillmötesgående och föreslog att vi skulle säga att jag vab:ade om jag behövde fler dagar på mig. Jag har även möjlighet att jobba hemifrån så det är också ett alternativ.

LT123
Kvinna ·

CarGirl
Kvinna ·

Rabarber94
Kvinna ·

malinsjoberg79
Kvinna ·
Malinsjoberg79 >> skriv gärna här vad du får för svar! Jag kan tycka att du självklart borde få pengar tillbaka! Fråga gärna också varför de gjort den här prissänkningen. Stå på dig! :)

Mirre
Kvinna ·