countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Lillafrur
Kvinna ·
17 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017
Passionsfrukt
Kvinna ·
17 okt, 2017
STORT LYCKA TILL NU TILL ER ALLA MIN FINA BRÖSTKOMPISAR!! Hoppas ni kommer bli nöjda :D
Fritjof
Kvinna ·
17 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017
Nu ligger jag på rummet och äter godis :) Allt har gått bra men jäklar vad mycket ondare jag har den här gången!!
Fritjof
Kvinna ·
17 okt, 2017
E-A
Kvinna ·
17 okt, 2017
dinadina
Kvinna ·
17 okt, 2017
Novastar
Kvinna ·
17 okt, 2017
STORT LYCKA TILL NU TILL ER ALLA MIN FINA BRÖSTKOMPISAR!!
Hoppas ni kommer bli nöjda :D
Vilket gulligt inlägg countess! Ja det känns verkligen som att ni är mina bröstkompisar med hihi. Har sagt det förr å säger det igen, så skönt att ha detta forumet Känns som om jag kanske har glömt svara på nån fråga här i tråden, varit lite nere å disträ men jag läser och tänker på er som har gjort å ska göra operation!
Både familj och vänner vet, då både mina vänner och mamma har silisar så har kunnat prata med dom.
Sen vet ingen på jobb förutom min chef eftersom jag inte får lyfta på 4 veckor.
Har du berättat? Och någon som sagt till sina kollegor? Dom lär ju veta när man kommer tillbaka iaf haha,vi har arbetskläder/dresscode på jobb vilket är tight skjorta =)
E-A
Kvinna ·
17 okt, 2017
Anneh
Kvinna ·
17 okt, 2017
Goldengirls
Kvinna ·
17 okt, 2017
Jag har haft två dagar här nu som vart lite jobbiga (tror att den del kan vara pms iochförsig hehe), men, jag är så orolig för att mitt högra bröst inte kommer att bli bra. Det är en ganska stor skillnad på dem om man ser dem framifrån, och från sidan. Mitt vänstra är ju så runt och fint, hade det andra sett ut så så hade jag varit såååå nöjd!!
Men det gör det ju inte. Vet att det bara har gått snart 2 veckor men jag är så trött på att vänta haha. Och denna bhn ger mig en massa skavsår så jag får hålla på att sätta dit och byta plåster hela tiden. Onödigt ont känner jag.Vet inte riktigt vad jag ville med detta, antagligen bara mest att gnälla av mig. Mina nära som trodde att de skulle slippa undan allt brösttjat har nog blivit negativt överraskade haha! Usch vill bara att de ska vara läkta och klara nu.
Jag lider med dig!!! Men så skönt att läsa att jag inte är ensam.
Jag opererades den 2/10 och har denna hemska tortyr bh jag med. Första veckan hade jag en i storlek 65. Men jag fick sånna fruktansvärda sår och andningssvårigheter att jag inte kunde gå en minut utan smärtlindring. Var på återbesök 8 dagar efter op och fick byta till en bh i 70 istället. (Skönaste känslan i mitt liv, haha). Men då såg hon att ena bygeln inte hade legat rätt så bröstvecket inte skapats.
Nu har jag krigat med detta bröstveck i en vecka. Det är så envist och är inte alls så enkelt som jag skulle önska.. Denna smärta av sår och tight bh och få till bröstvecket har fått mig till många tårar dessa två veckor, haha. Smärtan efter själva operationen har jag inte ens känt av för att tortyrbh-n snott all smärta.
Har du också sår som vätskas och blöder?
Jag hittar inget bra skydd som hjälper och inte kliar.
Anneh
Kvinna ·
17 okt, 2017
Jag har haft två dagar här nu som vart lite jobbiga (tror att den del kan vara pms iochförsig hehe), men, jag är så orolig för att mitt högra bröst inte kommer att bli bra. Det är en ganska stor skillnad på dem om man ser dem framifrån, och från sidan. Mitt vänstra är ju så runt och fint, hade det andra sett ut så så hade jag varit såååå nöjd!!
Men det gör det ju inte. Vet att det bara har gått snart 2 veckor men jag är så trött på att vänta haha. Och denna bhn ger mig en massa skavsår så jag får hålla på att sätta dit och byta plåster hela tiden. Onödigt ont känner jag.Vet inte riktigt vad jag ville med detta, antagligen bara mest att gnälla av mig. Mina nära som trodde att de skulle slippa undan allt brösttjat har nog blivit negativt överraskade haha! Usch vill bara att de ska vara läkta och klara nu.
Jag lider med dig!!! Men så skönt att läsa att jag inte är ensam.
Jag opererades den 2/10 och har denna hemska tortyr bh jag med. Första veckan hade jag en i storlek 65. Men jag fick sånna fruktansvärda sår och andningssvårigheter att jag inte kunde gå en minut utan smärtlindring. Var på återbesök 8 dagar efter op och fick byta till en bh i 70 istället. (Skönaste känslan i mitt liv, haha). Men då såg hon att ena bygeln inte hade legat rätt så bröstvecket inte skapats.
Nu har jag krigat med detta bröstveck i en vecka. Det är så envist och är inte alls så enkelt som jag skulle önska.. Denna smärta av sår och tight bh och få till bröstvecket har fått mig till många tårar dessa två veckor, haha. Smärtan efter själva operationen har jag inte ens känt av för att tortyrbh-n snott all smärta.
Har du också sår som vätskas och blöder?
Jag hittar inget bra skydd som hjälper och inte kliar.
Hej Jag opererades av Patrik en dag efter dig, också 450cc. Men till mig sa dom att jag skulle ha min mjuka läk BH som jag fick på mig efter OP i 6 veckor och därefter en freya active bygel BH. Undrar varför det är så olika?
Vildängel
Kvinna ·
17 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
17 okt, 2017
Banannie
Kvinna ·
17 okt, 2017