countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
Banannie
Kvinna ·
22 okt, 2017
Novastar
Kvinna ·
22 okt, 2017
Jag fick ha genomskinlig akryl hos Tuve nu när jag opererades sist, ingen färg fick man ha. Detta för att de kollar syresättning i naglarna under narkosen ♡
Caerr1234
Kvinna ·
22 okt, 2017
Lillafrur
Kvinna ·
22 okt, 2017
Anneh
Kvinna ·
22 okt, 2017
Hjälp! Ska opas nästa måndag och måste bestämma mig för storlek senast imorgon. Tänker mig antingen 375cc eller 400. Är 163 lång och väger 60kg. Är ganska bredaxlad och tränar mycket.. vill inte se ut som två stora bröst men vill heller inte ångra att jag tog för små.. Vad skulle ni valt..?
Är också så nervös inför narkos även om jag arbetar på en kirurgisk avdelning själv... tänk om jag dör ifrån min son för jag ville ha större bröst....:o (haha)...
Boobietrap
Kvinna ·
22 okt, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
22 okt, 2017
Vildängel
Kvinna ·
22 okt, 2017
Kul å följa er andra!
Här har det gått drygt 3 dygn sen op och tycker det känns lite bättre för varje dag. Känns som om någon satt ett gäng skärp runt min bröstkorg å dragit åt till max! Har haft svårt å andas men det har blivit bättre, har en läkbh som är något för liten å det gör väl inte saken bättre.
Fick duscha idag å se mina nya bröst å tycker dom är sååå fina :) tycker dom blev större än "ristestet" för motsv storlek men tänker att jag snart vänjer mig å då kommer det kännas perfekt! De ska ju svälla av å falla ner lite med innan de är färdiga.. lycka till ni som har op i dagarna :)
Boobietrap
Kvinna ·
23 okt, 2017
Novastar
Kvinna ·
23 okt, 2017
Snacka om att man har sovit som en påse skit inatt. Nu är jag dock påväg till kliniken. Har inte varit nervös förns nu, iiiiih!! Lycka till alla andra som opas idag!
Fiddelie
Kvinna ·
23 okt, 2017
Koriander
Kvinna ·
23 okt, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
23 okt, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
23 okt, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
23 okt, 2017
Koriander: tack!! Stackare att vänta så länge! Tyckte 3 dagar var hemskt å kände mig verkligen som en ny människa efter duschen!!
Boobietrap: härligt att det är gjort! För mig var dag 1 och 2 hemskt men sen blev det bättre å bättre. Idag är dag 5 å jag har i princip inte ont alls bara stel å orörlig. Lycka till med återhämtningen!
Vaneve
Kvinna ·
23 okt, 2017
Hjälp! Ska opas nästa måndag och måste bestämma mig för storlek senast imorgon. Tänker mig antingen 375cc eller 400. Är 163 lång och väger 60kg. Är ganska bredaxlad och tränar mycket.. vill inte se ut som två stora bröst men vill heller inte ångra att jag tog för små.. Vad skulle ni valt..?
Är också så nervös inför narkos även om jag arbetar på en kirurgisk avdelning själv... tänk om jag dör ifrån min son för jag ville ha större bröst....:o (haha)...
Boobietrap
Kvinna ·
23 okt, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
23 okt, 2017
Så snygga bröst, Fiddelie! Ser ut att vara alldeles perfekt på dig!
Skönt att få duschat också, jag har fortfarande nedräkning till min första dusch, 10 dagar kvar...haha
Novastar
Kvinna ·
23 okt, 2017
Nu har jag varit hemma i några timmar. Har svårt att kolla på tv då jag hela tiden vill nicka till men ändå inte sova x)
Har ont på höger sida. Antar att det är för att jag är högerhänt och att det är den mindre tutten.
Vet inte riktigt vad jag tycker om storleken än, har inte sett brösten i någon annan vinkel än uppifrån, och uppifrån ser dom små ut medans min sambo tycker att dom är jättestora haha.
Hur mår ni andra som opat idag?
Sassabrassa
Kvinna ·
23 okt, 2017