countess
Kvinna ·
27 aug, 2017
Operation i oktober 2017, någon mer? :)
BröstförstoringHej på er! Precis som rubriken lyder ska jag opereras i Oktober, på reformkliniken hos Tuve Mårtensson! Jag ska antagligen lägga i Motiva 650 cc corsé. Någon mer som har planerad operation i Oktober? Hade varit extra kul om det var någon som också ska till Tuve! Tänkte att vi kanske kunde bolla lite tankar, kanske bara få prata av sig om operationen och följa varann i resan till våra nya bröst! Tror att de runt omkring mig börjar tröttna på allt tuttprat nu haha :) Kram på er!
Sortera efter
countess
Kvinna ·
26 okt, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
26 okt, 2017
Mosqita
Kvinna ·
26 okt, 2017
Mosqita och Lillafrur, det gick bra hos Tuve! Fick en ny, likadan bh men med hela kupor. Ska fortfarande försöka tvinga implantatet uppåt med hjälp av bygeln. Skavsåren känns inte lika jobbiga nu med denna som tur är!
Han trodde att det skulle kunna hjälpa, lät inte som att han trodde att det var helt kört än, men om det nu inte skulle fungera så fixar han det genom att sy in fickan :)
Känns lite bättre nu än vad det gjorde innan!
Tack för att ni är så söta och undrar hur det går för mig
Lillafrur, tyckte dina sista bilder va superfina! Så runda och fina skulle jag önska att mina var med!!
Mosqita, hur går det för dig nu? :)
Vildängel
Kvinna ·
27 okt, 2017
Boobs17
Kvinna ·
27 okt, 2017
Fiddelie
Kvinna ·
27 okt, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
28 okt, 2017
Boobietrap
Kvinna ·
28 okt, 2017
Grattis boobs17 till tuttarna :)
Vildängel åh spännande, ser fram emot din silverbild sen då!
Har lagt upp en ny bild på en vecka gamla bröst. Är jättenöjd överlag! de känns något stora men jag blir väl storleksblind jag med snart ;) Ska bli kul att se hur de ser ut i mina vanliga tajta kläder sen, tycker det gör för ont att ta på och av sig tröjor ännu för att ha testat det så mycket. Hoppas svullnaden uppe vid armhålorna och mellan brösten lägger sig snart samt att de sjunker liiite. Tycker redan de känns som mina och upplever inte dem så vägen som jag trodde att jag skulle. Dock är jag normalt en magsovare så det blir spännande att se om det går att fortsätta med sen hehe
kram å trevlig helg på er
Vildängel
Kvinna ·
28 okt, 2017
countess
Kvinna ·
28 okt, 2017
Men så häftigt alltså!!
Idag fick jag se dom för första gången, vilken jäkla skillnad, hängtuttar väck!! Så glad.
Håller på att lägga upp bilder nu om ni vill se.
Lägger upp lite på ärren å så också, är det fler som gjort det så man kan jämföra lite? Jag funderar lite över om det ser ”normalt” ut lixom.
countess
Kvinna ·
28 okt, 2017
Mosqita och Lillafrur, det gick bra hos Tuve! Fick en ny, likadan bh men med hela kupor. Ska fortfarande försöka tvinga implantatet uppåt med hjälp av bygeln. Skavsåren känns inte lika jobbiga nu med denna som tur är!
Han trodde att det skulle kunna hjälpa, lät inte som att han trodde att det var helt kört än, men om det nu inte skulle fungera så fixar han det genom att sy in fickan :)Känns lite bättre nu än vad det gjorde innan!
Tack för att ni är så söta och undrar hur det går för migLillafrur, tyckte dina sista bilder va superfina! Så runda och fina skulle jag önska att mina var med!!
Skönt att han va så positiv! Då borde jag spänna åt min bh lite hårdare igen och försöka kriga på jag med. Gav ju upp när såren var infekterade. Men nu är dom betydligt bättre.
Ska på återbesök imorgon igen för ny uppdatering :)
countess
Kvinna ·
28 okt, 2017
Kul å läsa allt som skrivs här!
För de som undrade ang smärta efter operationen; för mig var dag 1 och 2 värst, efter det har jag mått bättre och varit rörligare för varje dag som gått. Idag en vecka efter op har jag ingen smärta alls men är väldigt orörlig i armarna och kan inte lyfta dom speciellt högt å har ingen kraft alls.
Tycker inte smärtan i sig varit speciellt jobbig däremot har allting runtomkring varit lite påfrestande, att vara totalt hjälplös å orörlig, å illamående av morfinet, tryckkänslan över bröstet, att inte kunna hjälpa till hemma eller busa med barnen osv. Men överlag gick det mycket lättare än vad jag förväntat mig! Känner mig också lite avis på alla som har detta framför sig konstigt nog, det är en häftig resa!
Allt snack om bottom out gör mig såå nojjig, förväntar mig varje dag att ena bröstet ska ha kanat ner.. hur stor är egentligen risken??
Vildängel
Kvinna ·
28 okt, 2017
Men så häftigt alltså!!
Idag fick jag se dom för första gången, vilken jäkla skillnad, hängtuttar väck!! Så glad.
Håller på att lägga upp bilder nu om ni vill se.
Lägger upp lite på ärren å så också, är det fler som gjort det så man kan jämföra lite? Jag funderar lite över om det ser ”normalt” ut lixom.
Åh det ser verkligen jättefint ut!! :D
Grattis till dina fina bröst! ♡
Passionsfrukt
Kvinna ·
28 okt, 2017
Halvligger i soffan å funderar på om ngn mer haft ont bak i ryggen efter op?! Har ett väldigt tryck över brösten samt bak i ryggen?! Så himla nöjd med mins nya bröst iaf :D ni som gått lite längre efter op bär började värken släppa lite? :)
Passionsfrukt
Kvinna ·
28 okt, 2017
takeadeepbreath
Kvinna ·
28 okt, 2017
Mosqita
Kvinna ·
29 okt, 2017
Han trodde att det skulle kunna hjälpa, lät inte som att han trodde att det var helt kört än, men om det nu inte skulle fungera så fixar han det genom att sy in fickan :)Känns lite bättre nu än vad det gjorde innan!
Tack för att ni är så söta och undrar hur det går för migLillafrur, tyckte dina sista bilder va superfina! Så runda och fina skulle jag önska att mina var med!!
Skönt att han va så positiv! Då borde jag spänna åt min bh lite hårdare igen och försöka kriga på jag med. Gav ju upp när såren var infekterade. Men nu är dom betydligt bättre.
Ska på återbesök imorgon igen för ny uppdatering :)
Förstår att du gav upp när såren va så jobbiga!!
Hade mina inte blivit bättre så hade jag nog kastat bhn jag med haha :)
Som det känns nu tror jag inte att det kommer fixa sig helt med denna bh, kanske kommer det bli lite bättre men är mer inställd på att jag kommer få göra en korr, tänker att då blir jag inte så besviken heller om det nu skulle bli så :)
Hur gick ditt återbesök??
Koriander
Kvinna ·
29 okt, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
29 okt, 2017
Caerr1234
Kvinna ·
29 okt, 2017
Halvligger i soffan å funderar på om ngn mer haft ont bak i ryggen efter op?! Har ett väldigt tryck över brösten samt bak i ryggen?! Så himla nöjd med mins nya bröst iaf :D ni som gått lite längre efter op bär började värken släppa lite? :)
Har oxå ont i ryggen ibland och det känns som att det strålar ner ibland- ganska obehagligt. Inte pratat med kliniken om det. Någon mer som känner igen?