missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
lindaaoo
Kvinna ·
28 jan, 2020
missk8
Kvinna ·
30 jan, 2020
Jag har idag bokat tid till 5/3.... Nervös! Nu mest nervös över vilken storlek jag ska ta!
Dafne92
Kvinna ·
30 jan, 2020
Jag har idag bokat tid till 5/3.... Nervös! Nu mest nervös över vilken storlek jag ska ta!
Spännande! Har du kommit fram till storlek ännu? :)
Edmw
Kvinna ·
30 jan, 2020
Edmw
Kvinna ·
30 jan, 2020
Ellas
Kvinna ·
31 jan, 2020
Nej jag har ju inte det.... Velar fortfarande mellan 380 demi och 310 mini :) Vill ha ett diskret, väldigt naturligt resultat och det är såå svårt att veta hur stort 380 demi blir tycker jag! :) Kanske får boka in en ny tid och prova igen.
Dafne92
Kvinna ·
01 feb, 2020
Nej jag har ju inte det.... Velar fortfarande mellan 380 demi och 310 mini :) Vill ha ett diskret, väldigt naturligt resultat och det är såå svårt att veta hur stort 380 demi blir tycker jag! :) Kanske får boka in en ny tid och prova igen.
Jag har också en bröstbredd på 13,5cm och velar mellan precis samma implantat! 310 Mini eller 380 Demi :) Ser att vi har ganska lika kroppar också men att du är aningen längre och lättare än mig (jag är 170cm/56 kg ca). Har kollat igenom alla trådar i forumet där både Demi och Mini nämns, kollat igenom alla bilder på medlemmarna som svarat i trådarna osv. Vissa med Mini får lite väl små för min smak medan vissa med Mini får jättestora och runda. Samma sak med Demi, vissa blir små och nätta och vissa blir enorma. Jag vill ha precis som de större Mini eller de mindre Demi blir, frågan är bara vilket av dem det är som ger mig det resultatet med mina förutsättningar... Skulle bli precis lika besviken om jag vaknade upp med för små Mini eller alldeles för stora Demi, så för mig kan jag inte heller göra den uteslutningsmetoden. Skall också operera mig hos Patrik och han säger att båda kommer att bli precis lika bra och fina på min kropp, så det blev jag inte mer klok av heller. Men jag har mailat honom inspobilder och han behöver se mig irl igen för att se vilket av dem som kommer att ge mig närmast det resultatet jag önskar sa han. Så vi tar beslutet på op-dagen, har redan varit på två konsultationer hos honom så vågar inte boka in en till innan haha...
Hur går dina tankar? Har du hittat några medlemmar här som har ditt drömresultat? Jag gillar verkligen storleken på dessa som har Mini: nugget, Noa, Rebecca2, Softspot, Diver77, FiaPia, Frökentrubbel, Dot, Orange, Elisaa, Maj95 och Bröstbella. Och dessa som har Demi: Smilla87, Pipilotti, Mariaspång, vicciz, Annie96, Thisisizz, Redbull, Alice11och lillan82. Precis lagom fylliga men ändå ganska låg profil, enkla att dölja i kläder men stora utan kläder. Precis så vill jag ha! Superfina allihop
Ratyieta
Kvinna ·
01 feb, 2020
Mandarin
Kvinna ·
01 feb, 2020
Laura84
Kvinna ·
04 feb, 2020
Dafne92
Kvinna ·
04 feb, 2020
Jag har oxå bokad tid 5/3. Jag är nervös över hundra saker känns det som! Storlek, ärr, smärtan, sjukskrivning, träning osv men tänker att allt löser sig.. kommer man kunna ha bikini i sommar? Eller är det stödbh eller halvår framöver ?
Boobzilla
Kvinna ·
05 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
05 feb, 2020
Nedräkningen pågår för fullt här. 27 dagar kvar, känns som en evighet typ... Jag vill bara ha dagen med stort d här så jag kan påbörja läkningen och sen förhoppningsvis börja leva och få må bra i mig själv..
Är ni nå nervösa än?
:)
Emeost4842
Kvinna ·
05 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
05 feb, 2020
Hej tjejer ? jag ska med operera mig 4/3 ? va inte tanken riktigt än egentligen men mitt högra implantat har gått sönder och har typ silikon upp i armhålan. Så nu blir det städa upp och göra nytt, hade inte riktigt räknat in denna kostnaden just nu ? taggade? ?
Boobzilla
Kvinna ·
05 feb, 2020
Nedräkningen pågår för fullt här. 27 dagar kvar, känns som en evighet typ... Jag vill bara ha dagen med stort d här så jag kan påbörja läkningen och sen förhoppningsvis börja leva och få må bra i mig själv..
Är ni nå nervösa än?
:)
Vad spännande! Hur länge kommer du vara sjukskriven?
Jag har 35 dagar kvar, är SÅÅÅ nervös redan.
Emeost4842
Kvinna ·
05 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
05 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
05 feb, 2020
Nån mer som tränar styrketräning? Funderar på när det är ok att börja sen försiktigt? Tänker kan man köra lite lättare benträning typ i maskin efter ett tag? Herregud abstinensen/ångesten över att inte kunna träna känns tung för mig.
Emeost4842
Kvinna ·
05 feb, 2020
Jag upplevde 925 väldigt stort, kände att det var inte riktigt jag. Jag trodde att jag skulle bli nöjd med 450, men kände att det var för litet men 925 för stort. Så lägger mig i mitten denna gång. Och hoppas jag trivs haha :)