missk8
Kvinna ·
12 jan, 2020
Operation mars 2020
BröstförstoringÄr det någon som ska operera sig i mars? Tänkte att det kunde vara kul att samlas i en tråd och prata allt som rör operationen. Jag ska byta implantat från 450 cc till 725 cc samt göra en BBL samtidigt. Är ni nervösa redan nu?
Sortera efter
Boobzilla
Kvinna ·
05 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
05 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
05 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
06 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
06 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
06 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
06 feb, 2020
Emeost4842
Kvinna ·
06 feb, 2020
missk8
Kvinna ·
07 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
07 feb, 2020
Har du mkt egen bröstvävnad? Ska du lägga bakom muskeln eller framför? Dom kommer vara stora första tiden iaf hehe jag minns det väl att dom va svullna och stora sen när dom blev mer normala då va aha....då hade man vant sig typ hehe, va noga med och tejpa din ärr länge:) vad får man för typ topp på art clinic? Jag vet inte vad dom ger/säger på AK jag missade det.
Boobzilla
Kvinna ·
07 feb, 2020
Tipsar även att se Greys anatomy, Blacklist, Suits och Bones! :)
Emeost4842
Kvinna ·
07 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
07 feb, 2020
Hur gör jag så det meddelandet jag svarar på finns med ovanför ? Jag tycker typ det e lite krångligt inte riktigt fattat hehe
Emeost4842
Kvinna ·
07 feb, 2020
Har du mkt egen bröstvävnad? Ska du lägga bakom muskeln eller framför? Dom kommer vara stora första tiden iaf hehe jag minns det väl att dom va svullna och stora sen när dom blev mer normala då va aha....då hade man vant sig typ hehe, va noga med och tejpa din ärr länge:) vad får man för typ topp på art clinic? Jag vet inte vad dom ger/säger på AK jag missade det.
Svara på båda dina kommentarer här.
Haha får bo på toan typ :P jo precis, lägga in larm i mobilen när det är dags för att ta tabletterna..
Nja har lite egen vävnad men vet inte hur mycket dock.
Ska lägga bakom muskelhinnan.
Hahaha jo jag har läst och kollat på så många bilder så jag blir förhoppningsvis inte alltför chockad av hur svullna de kommer bli... skräckblandad förtjusning typ....
Vet inte riktigt vad det för topp/bh man får från artklinik. Får ju gördel till magen också..
Nästa dilemma är att jag kommer få mens lagom tills det är operations veckan! Paniken steg dessto mer nu.. haha holy shit typ.....
Bra tips med att tejpa länge! Ska hålla stenhårt i bhn länge också tänkte jag!
Boobzilla
Kvinna ·
07 feb, 2020
Svara på båda dina kommentarer här.
Haha får bo på toan typ :P jo precis, lägga in larm i mobilen när det är dags för att ta tabletterna..
Nja har lite egen vävnad men vet inte hur mycket dock.
Ska lägga bakom muskelhinnan.
Hahaha jo jag har läst och kollat på så många bilder så jag blir förhoppningsvis inte alltför chockad av hur svullna de kommer bli... skräckblandad förtjusning typ....
Vet inte riktigt vad det för topp/bh man får från artklinik. Får ju gördel till magen också..Nästa dilemma är att jag kommer få mens lagom tills det är operations veckan! Paniken steg dessto mer nu.. haha holy shit typ.....
Bra tips med att tejpa länge! Ska hålla stenhårt i bhn länge också tänkte jag!
Tack för hjälpen nu ska vi se om jag får till det då hehe....;) ja just det du kommer va helt inpackad ju haha svårt och röra sig i det hehe. Oooh nej va typiskt med mens på det :/
Emeost4842
Kvinna ·
07 feb, 2020
lillgrodis
Kvinna ·
08 feb, 2020
Boobzilla
Kvinna ·
08 feb, 2020
Idag la jag kontraktet på låda och betalade in pengarna så nu är det bara att vänta typ. Och måste bestämma storlek det känns svårt :/
Boobzilla
Kvinna ·
08 feb, 2020
Jag ska operera mig i mars, fick en tid 6 veckor efter min konsultation. Är inte nervös än men kommer såklart bli när det närmar sig.
Emeost4842
Kvinna ·
08 feb, 2020
Idag la jag kontraktet på låda och betalade in pengarna så nu är det bara att vänta typ. Och måste bestämma storlek det känns svårt :/
Härligt! Ja jag förstår att det är ett svårt val. Jag har också betalat in allt. Trots den enorma summan känns det bra.