Escan
Kvinna ·
09 aug, 2023
Operation september 2023
BröstförstoringBlev inspirerad av andra medlemmar som ska operera sig i augusti och tänkte att det kanske finns medlemmar härinne som liksom jag ska operera sig i september?! Jag ska göra en bröstförstoring den 7/9 på plastikkirurgen stockholm. Ska lägga in 500cc I höger bröst och 550cc I det vänstra. Är det fler som opererar sig i september? Var ska ni operera er? Hur mycket ska ni lägga in?
Sortera efter
Booobie23
Kvinna ·
27 aug, 2023
Booobie23
Kvinna ·
27 aug, 2023
Rebeccis
Kvinna ·
28 aug, 2023
Escan
Kvinna ·
30 aug, 2023
Operationokt
Kvinna ·
30 aug, 2023
strandenm
Kvinna ·
30 aug, 2023
Jag har bokat en tid den 19 september på nordiska kliniken hos Patrik. Lyft + implantat (mentor) vi kom fram till 325/365 men funderar på 365/405 istället. Jätte osäker!!!! Vill inte ha super stora bröst men inte för små heller. Förr var jag en 75D, nu en urammad 75C. Vill väl typ vara en D igen men fyllig! Någon mer som gör lyft oxh implantat?
Operationokt
Kvinna ·
30 aug, 2023
Biscione
Kvinna ·
30 aug, 2023
Jag har bokat en tid den 19 september på nordiska kliniken hos Patrik. Lyft + implantat (mentor) vi kom fram till 325/365 men funderar på 365/405 istället. Jätte osäker!!!! Vill inte ha super stora bröst men inte för små heller. Förr var jag en 75D, nu en urammad 75C. Vill väl typ vara en D igen men fyllig! Någon mer som gör lyft oxh implantat?
Operationokt
Kvinna ·
31 aug, 2023
roselin
Kvinna ·
31 aug, 2023
Vad roligt! Jag har också en tid den 19:e september, men hos Mattias :)
Biscione
Kvinna ·
01 sep, 2023
Madriana
Kvinna ·
03 sep, 2023
Escan
Kvinna ·
03 sep, 2023
Nu börjar det närma sig för mig. I övermorgon är det dags! Idag blir det att tvätta sängkläder och handdukar och laga matlådor. Längtar till tisdag! Men är nog samtidigt lite nervös. Lycka till alla som det snart också är dags för!
Madriana
Kvinna ·
03 sep, 2023
Nu börjar det närma sig för mig. I övermorgon är det dags! Idag blir det att tvätta sängkläder och handdukar och laga matlådor. Längtar till tisdag! Men är nog samtidigt lite nervös. Lycka till alla som det snart också är dags för!
Tiden bara springer iväg. Min OP är på torsdag. Börjar kännas I magen. Tankarna går upp och ned här. Haha.
Lycka till i övermorgon. Du får uppdatera hur det gått sen ?
bambi83
Kvinna ·
03 sep, 2023
Escan
Kvinna ·
04 sep, 2023
Jag har planerad operation 19.9 Akademikliniken, Paolo Montemurro. Ska sätta in 255cc, men är faktiskt rädd för att de ska bli för stora. Identifierar mig som ”småbrödtad” och vill fortsätta känna mig så, men med fylliga sådana.
Är väldigt pepp, men också livrädd. Ibland tänker jag äntligen! har tänkt på detta sen jag var 14, och ibland tänker jag, vad håller jag på med???
Hur
Escan
Kvinna ·
04 sep, 2023
Tiden bara springer iväg. Min OP är på torsdag. Börjar kännas I magen. Tankarna går upp och ned här. Haha.
Skönt man inte är ensam i känslorna! Ja, vi får uppdatera varandra efter operationen :) stort lycka till när det är dags!
Madriana
Kvinna ·
04 sep, 2023
Skönt man inte är ensam i känslorna! Ja, vi får uppdatera varandra efter operationen :) stort lycka till när det är dags!
Snaaart dags. Hur känns det i magen?
blueglue
Kvinna ·
04 sep, 2023
Jag har planerad operation 19.9 Akademikliniken, Paolo Montemurro. Ska sätta in 255cc, men är faktiskt rädd för att de ska bli för stora. Identifierar mig som ”småbrödtad” och vill fortsätta känna mig så, men med fylliga sådana.
Är väldigt pepp, men också livrädd. Ibland tänker jag äntligen! har tänkt på detta sen jag var 14, och ibland tänker jag, vad håller jag på med???
Hur
Tankarna går likadant hos mig. Jag försöker därför att inte tänka alls. Jag vet att jag innerst inne vill göra detta och samtidigt är jag en extrem övertänkare. Jag kan vrida och vända på minsta lilla tanke hundra gånger om. Så tänker jag för mycket finns risken att jag avblåser allt och ångrar det i framtiden.
Så lättare att bara bestämma sig för att inte tänka alls. Haha.
Jag tror att de flesta av oss oroar oss för att det ska bli för stort eller för smått. Det är I vartfall den känslan jag fått när jag surfat runt här på forumet ?
Escan
Kvinna ·
05 sep, 2023
Hur
Tankarna går likadant hos mig. Jag försöker därför att inte tänka alls. Jag vet att jag innerst inne vill göra detta och samtidigt är jag en extrem övertänkare. Jag kan vrida och vända på minsta lilla tanke hundra gånger om. Så tänker jag för mycket finns risken att jag avblåser allt och ångrar det i framtiden.
Så lättare att bara bestämma sig för att inte tänka alls. Haha.
Jag tror att de flesta av oss oroar oss för att det ska bli för stort eller för smått. Det är I vartfall den känslan jag fått när jag surfat runt här på forumet ?
Åh gud va skönt det är att läsa era tankar. Går med liknande och oroar mig/ser fram emot det. Har planerad op 17 okt!! Ska träffa min förälder i veckan och berätta. Hon brukar vara you go girl till det mesta dock. Berättade för fler vänner i helgen och dom pushade på att jag verkligen skulle tänka igenom mitt beslut under en längre tid. Men för mig känner jag detta så starkt i mig att jag inte har någon lust att vänta längre. Tänker på det varje dag och känner att the time har come.