Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
längtar profilbild

längtar

Kvinna ·

25 jul, 2011

Septembertråden 2011

Andra bröstoperationer

Finns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)

354

Sortera efter

Anonym användare

25 jul, 2011

Jag hänger gärna på här annars! 🙂

Gilla

harliedavie

Kvinna ·

25 jul, 2011

Ja är på ja med! va skojsigt med en "egen" tråd!

börjar bli lite nervös faktiskt då ja inte har bestämt mig för framför eller bakom 😕

De känns som de är en evighet ändå, men rätt som de är så sitter man i bilen på väg...

Gilla

längtar

Kvinna ·

25 jul, 2011

Ja med är jättenervös samtidigt som jag längtar ihjäl mig. ja ska ha delvisbakom bara har ganska mycket egen vävnad o då som jag har förstått så ska man inte ha bakom. jag ska ju även göra ett lyft. är fortfarande osäker på storleken. 250 eller 275? Vill inte ha jättestora bröst.
Gilla

Anonym användare

25 jul, 2011

Jag hänger gärna med er. Har varit på konsulation idag hos Jörg på Citadell. Han rekommenderade 300 - 345... tror jag bestämt mig för 345 (el. mer) iaf... ska dit och prova en gång till faktiskt i mitten av augusti. Fick optid 8 sep :-)

Gilla

Anonym användare

25 jul, 2011

längtar -> spontant säger jag 275 utan att ha sett dig!

Gilla

längtar

Kvinna ·

25 jul, 2011

Haha...a alla säger att man ska ta det större alt om man tvekar mellan2. O vill ju få så fint lyft som möjligt o ja yror ju större inlägg dessto fastare o rundare bröst. mardrömmen är ju att de fortfarande hänger efter op. Va roligt att vi är några här!
Gilla

Anonym användare

25 jul, 2011

Ja, det lilla det skiljer mellan 250 o 275 så tycker jag absolut 275 :-) Om inte 300 tom.. ;-)

Gilla

längtar

Kvinna ·

25 jul, 2011

Hahah. njaaa inga bomber här. ja tror att ja skulle ångra mig mer om de blir för stora än om de blir lite mindre
Gilla

Anonym användare

26 jul, 2011

Längtar: 

Skönt att höra att det är någon mer som inte vill ha stora. Jag har gjort ristestet hemma och 300cc känns som absolut max, ser nästan tjock ut i det. Men får se efter konsultationen.

Men det där med delvis bakom undrar jag vad du menar med. Alla har ju delvis bakom som har bakom muskeln. Sen kan man ha under själva muskelfascian eller framför både fascia och muskel. Bara så du inte missförstår kirurgen eller så.

Gilla

längtar

Kvinna ·

26 jul, 2011

Han skulle bara lägga några trådar över implantaten som jag fördtod honom. har en till kons innan det är dags så ja hoppas att allt klarnar då:-). Ska du höra ett lyft också eller bara förstoring?
Gilla

Anonym användare

27 jul, 2011

längtar skrev:
Han skulle bara lägga några trådar över implantaten som jag fördtod honom. har en till kons innan det är dags så ja hoppas att allt klarnar då:-). Ska du höra ett lyft också eller bara förstoring?

Bara förstoring.

Tror att alla som lägger bakom bara får "några trådar" över. Kolla Marinas inlägg under https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/erfarenhet-av-gunnar-kratz-fettsugningbrostforstoring

Gilla

gnarly

Kvinna ·

30 jul, 2011

Jag är oxå en september-tjej :) 26e september är det dax för mig, åhh va jag längtar!!!

Gilla

Mymlan

Kvinna ·

30 jul, 2011

Bra, hänger på här!! Fick förresten en kort men bra beskrivning på placeringar av min kirurg när jag mailade honom!!!

Jag klippte ut från en tråd här på POF, och så skrev han lite om dem.

Gilla

längtar

Kvinna ·

31 jul, 2011

2-barnsmamma skrev:

längtar skrev:

Bara förstoring.

Tror att alla som lägger bakom bara får "några trådar" över. Kolla Marinas inlägg under https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/erfarenhet-av-gunnar-kratz-fettsugningbrostforstoring

Kunde inte hitta den:(

Gilla

längtar

Kvinna ·

31 jul, 2011

5 veckor kvar heeelt sjuukt...tänk om man skulle fega ur?

jag är så rädd att bli sövd. har 2 barn så man tänker hela tiden tänk om det skulle hända dem nåt under tiden? ushh men så ska man inte tänka.

hoppas att jag får gå på en ny konsultation innan op..känner att jag har fortfarande funderingar kring allt.

Gilla

längtar

Kvinna ·

31 jul, 2011

gnarly: ser att du oxå ska opas av Gunnar:)

har du kanske varit i kontakt me dem på PA de senaste veckorna?

ja har mailat camilla flera gånger men inte fått nåt svar

Gilla

Anonym användare

31 jul, 2011

längtar skrev:

2-barnsmamma skrev:

längtar skrev:

Bara förstoring.

Kunde inte hitta den:(

https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/erfarenhet-av-gunnar-kratz-fettsugningbrostforstoring

Funkar det inte att bara klicka på länken? Annars kan du klippa och klistra in den i adressfältet. Ser du det nu? Tycker det är bra förklaringar och bilder.

Tycker absolut att du ska gå på en konsultation till om du är osäker!

Gilla

Nemi

Kvinna ·

31 jul, 2011

Hej! ska opas den 7 sept hos Gunnar Kratz Plastikakademin. Har nog inte riktigt fattat det än =) Som ni nämnt så sa han att han skulle lägga under några trådar på mig med, jag ska ha 350cc framför...fast med några trådar. Har inte riktigt fattat det heller med Gunnar ska ringa veckan innan op och då ska jag fråga honom. helst vill jag inte ha under muskeln men han ska få förklara allt då. Jag har mailat massor av frågor till Camilla nu under sommaren och hon sa bara att jag skulle ta alla frågor på telefonen och att en andra konsultation inte behövdes.....vet fortfarande inte vilket implantat jag ska ha, hög, medium osv..men hoppas jag får veta allt då.  Gunnar känns trygg och han gör snygga bröst så jag hoppas det blir bra =)

Gilla

gnarly

Kvinna ·

31 jul, 2011

längtar ---> Jag fick mejl från Camilla förra veckan där hon bekräftade min op.tid.. Hon skrev att Gunnar skulle ha semester till mitten av augusti, så jag ska försöka boka in en andra konsultation så fort jag kan ;)

Nemi ---> Kul att du oxå ska opas av Gunnar, då blir vi ett par stycken! :)

Gilla

Summer

Kvinna ·

31 jul, 2011

Hej på er tjejer, spännande att det inte är så långt kvar för er=)

Jag har ingen op-tid ännu men ska ringa till Proforma imorgon och boka..hoppas på att få em tid i september!

Hoppas det inte är så lång kö, är det någon annan i den här tråden som ska opas där?=)

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem