längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Anonym användare
31 jul, 2011
Summer
Kvinna ·
31 jul, 2011
Jordgubbe:
När bokade du din tid?
Ska ringa proforma imorgon för att boka en tid men vill inte vänta längre än september!
Otålig.. :)
längtar
Kvinna ·
01 aug, 2011
Jag hittade. Tack det var ungefär så han förklarade oxå
Bara förstoring.
Tror att alla som lägger bakom bara får "några trådar" över. Kolla Marinas inlägg under https://plastikoperationsforum.se/forum/kropp/brostforstoring/erfarenhet-av-gunnar-kratz-fettsugningbrostforstoring
Kunde inte hitta den:(
längtar
Kvinna ·
01 aug, 2011
Va roligt att det är några som har hängt på:)
Är ni nervösa eller är det bara jag?
Nu kan man säga liksom att man opas NÄSTA månad:)
Summer
Kvinna ·
01 aug, 2011
Weeeiii, pratade nyss med en jättegullig tjej på Proforma.
Hon bokade in mig på konsultation redan nu på torsdag:D
Det blev alltså;
Klinik: Proforma
Kirurg: Örjan Gribbe
OP: 22 September :)
Hur nervös kommer man vara på OPdagen om man darrade under boknings-samtalet? ;D
gnarly
Kvinna ·
01 aug, 2011
Jag är lite nervös redan :) Men det känns som att det är sååå långt kvar :( Börjar iofs jobba igen nästan vecka så tiden därefter lär gå i ett, alltid bra!
Nån mer som ska opereras av Gunnar på PA den 26e sept.?
längtar
Kvinna ·
01 aug, 2011
Summer: Oj va snabbt du fick tid då:) Jag bokade i slutet av maj och fick 7sep
gnarly: jag ska opas av Gunnar fast 7 sep
Summer
Kvinna ·
01 aug, 2011
Längtar:
Ja verkligen, men jag tror det var en återbudstid.
Men jag klagar inte:)
Dock hade jag kunnat haft ett lite mindre mellanrum mellan konsultation och op..
kommer få gå och grubbla/tänka/oroa ihjäl mig :D
gnarly
Kvinna ·
01 aug, 2011
längtar ---> Härligt! Ska bli kul att följa dig efter din op :) Valde du Gunnar för att du bor så nära eller var det flera orsaker till att du valde PA? Han är ju onekligen en kompetent plastikkirurg ;)
längtar
Kvinna ·
01 aug, 2011
gnarly
Kvinna ·
01 aug, 2011
längtar - Jag har bara 20 minuters bilresa in till centrala Linköping så det är perfekt :) Jag valde oxå Gunnar efter bra referenser från vänner och bekanta, de är väldigt nöjda! Känner mig därför trygg i valet av kirurg och klinik!
längtar
Kvinna ·
10 aug, 2011
längtar
Kvinna ·
10 aug, 2011
Anonym användare
10 aug, 2011
Inte långt kvar nu tjejer! Ska på konsultation nästa fredag och bara drygt 1 månad till op!
längtar
Kvinna ·
10 aug, 2011
Anonym användare
10 aug, 2011
Längtar: Japp👍. Bokade så fort jag slutade amma, därav att jag inte kunde gå tidigare. (ville vänta 6 månader) Känns overkligt att det snart är dags. Har egentligen tusen andra saker jag måste göra, men kan inte hålla mig härifrån...vilket inte alltid är positivt eftersom en massa tvivel kommer upp ang placering etc hela tiden. Men nu ska jag försöka att se det som att beslutet redan är fattat och klickar jag bara med Peter Cosmo nästa fredag så kör jag på, oavsett vad hjärnan säger. 😉
harliedavie
Kvinna ·
10 aug, 2011
Weeeiii, pratade nyss med en jättegullig tjej på Proforma.
Hon bokade in mig på konsultation redan nu på torsdag:D
Det blev alltså;
Klinik: Proforma
Kirurg: Örjan Gribbe
OP: 22 September :)
Hur nervös kommer man vara på OPdagen om man darrade under boknings-samtalet? ;D
men Summer då är de du o jag som ska opas samma dag!! va roligt! då har en annan tjej som ja pratade med för ett tag sen dragit sig ur...
Fan va roligt!!!
harliedavie
Kvinna ·
10 aug, 2011
Summer- vi kommer ju att åka från samma håll oxå. jag bor strax utanför hudiksvall 👍
Anonym användare
10 aug, 2011
Någon som opas samma dag som jag eller är jag helt ensam och övergiven? :D 15 september!! :)
Anonym användare
10 aug, 2011
Någon som opas samma dag som jag eller är jag helt ensam och övergiven? :D 15 september!! :)
I opkalendern ser jag minst 3 till som ska opereras 15:e. JAG däremot är ensam och övergiven, ingen annan står reggad den 14:e😉
Spännande med september-tråd. Är ni lika taggade som jag?;) 15 september på proforma är mitt datum, när är det dags för er och är det någon som är samtidigt som jag? :D