längtar
Kvinna ·
25 jul, 2011
Septembertråden 2011
Andra bröstoperationerFinns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)
Sortera efter
Mymlan
Kvinna ·
09 okt, 2011
längtar
Kvinna ·
09 okt, 2011
Mymlan
Kvinna ·
09 okt, 2011
Ja absolut, större framför allt. Så decon använder jag inte på jobbet än, eftersom jag inte vill att det direkt ska synas, så tänkte jag att jag nu i början använder såna som inte gör att det syns så tydligt.
Så Curvy Kate i princessmodell som är helt ovadderad är kanon att använda när man inte vill framhäva, men den är jättefin och ger en fin rund form.
EeM
Kvinna ·
09 okt, 2011
Anonym användare
09 okt, 2011
Opererades också i september och idag är mina bröst 3 veckor "nya" och jag är så galet nöjd. Känns alldeles lagom. Har lagt upp bild på min profil. Har än så länge inte haft några komplikationer eller andra konstigheter och de har blivit något mjukare och mindre ömma.
unoliv
Kvinna ·
09 okt, 2011
Hej hej! Jag är också nöjd, 2 veckor sen op imorron. Dock så har jag problem med sår som inte vill läka speciellt bra, är lite orolig över att få fula ärr...
Men annars är jag nöjd!
längtar
Kvinna ·
09 okt, 2011
unoliv
Kvinna ·
09 okt, 2011
Det är tråkigt, känns lite hopplöst när det aldrig vill bli bra. Men tror du Gunnar är villig till lite ärrkorrigering om vi nu får fula är? Jag har inte diskuterat nått sånt alls med han.
längtar
Kvinna ·
09 okt, 2011
Nemi
Kvinna ·
09 okt, 2011
Mymlan
Kvinna ·
09 okt, 2011
Det finns bla en BH-tipstråd här! Men tex Brastop, Bravissimo.
Har bara beställt från Bravissmo än så länge.. har varit i butik och handlat, blir snordyrt när en bh kostar runt 500 spänn och man måste ju köpa på sig några nu när man inte har nån. Men jag tycker att det är krångligt med att hålla koll på engelska storlekar, och olika modeller är ju olika stora. Så det är värt det lite nu i början att gå till en butik och prova.
EeM
Kvinna ·
09 okt, 2011
Smulan
Kvinna ·
10 okt, 2011
Anonym användare
10 okt, 2011
Kul att höra att ni är nöjda! Jag är också väldigt nöjd. Har lite rippling på utsidan av ena bröstet när jag böjer mig framåt, men det är bara kännbar, inte synbar, så det är okej för mig. Känner mig också nästan som vanligt förutom att jag har stora bröst👍 Väldigt skönt. Nu hoppas jag att ripplingen inte blir värre och att inget annat uppstår.
Var på Change igår...har storlek 60G (!) Tyvärr hade dom inte 60G så det fick bli 65F. Galet.
Japp, var på återbesök tidigare i veckan, och då sa Örjan att jag skulle gå och köpa bygelbh :)
Jag trodde ju inte att jag skulle vilja använda det, eftersom jag fortfarande har ont.
Men det var verkligen superskönt med riktig bh faktiskt! Har köpt två stycken, en Freya Deco som är väldigt tight, och en Curvy Kate som är underbar!! Men känner nu efter nån dag att Decon börjar ge med sig.
Måste ju handla lite linnen och tighta topar också, eftersom han sa att man ska använda stöd dygnet om helst... klart man kan fuska ibland, men det gäller att ha bra stöd, för nu har du stora bröst sa han hahaha....
Man kan ju inte fatta det...