Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
längtar profilbild

längtar

Kvinna ·

25 jul, 2011

Septembertråden 2011

Andra bröstoperationer

Finns det nån septembertråd från detta år? Lyckas inte hitta. Skulle vara kul om vi kunde följas åt. Det börjar ju verkligen närma sig nu:)

354

Sortera efter

unoliv

Kvinna ·

25 sep, 2011

Jag ska också till Plastikakademin imorron, kl 11 ska jag vara där! Faktiskt inte nervös...det kommer väl när jag kommer fram till Linköping. 4 timmars bilresa väntar tidigt imorron!

Gilla

EeM

Kvinna ·

26 sep, 2011

4 dagar kvar tills min op!:D
Gilla

gnarly

Kvinna ·

26 sep, 2011

Sitter här hemma i soffan och har djävulskt ont, men helt otroligt nöjd! :) Längtar efter nästa måndag då jag ska på åb och få se mina nya vänner!! ;)
Gilla

längtar

Kvinna ·

26 sep, 2011

gnarly skrev:
Sitter här hemma i soffan och har djävulskt ont, men helt otroligt nöjd! :) Längtar efter nästa måndag då jag ska på åb och få se mina nya vänner!! ;)

Grattis! Hoppas smärtan försvinner snart oxå:)

Gilla

unoliv

Kvinna ·

27 sep, 2011

Underbart att det äntligen är gjort...synd bara att man måste vänta ända tills på måndag för att få se dom :)

Gilla

längtar

Kvinna ·

27 sep, 2011

unoliv skrev:

Underbart att det äntligen är gjort...synd bara att man måste vänta ända tills på måndag för att få se dom :)

Grattis till boobsen! det e bara 6 dagar kvar, det går snabbt;)

Gilla

Nemi

Kvinna ·

29 sep, 2011

Hej nu finns det lite bilder upplagda i mitt galleri på mina bröst, 10 dagar jag är supernöjd Gunnar har gjort ett bra jobb ;) visst just nu ser de sjukt stora ut naken fast med kläder på är de helt perfekt. Det tråkiga är att jag är så allergisk mot det mest så jag fick utslag av tejpen som satt över hela min bröstkorg så tuttarna är helt prickiga och även vattenblåsor, skinner försvann även på en del ställen, men jag luftar mycket på kvällen och hoppas det går över snart.

Sen måste jag bara skriva av mig lite att jag samtidigt är väldigt nojig/rädd för en massa saker nu, har svårt att sova, tänk om huden i klyftan släpper och man får symastia heter det va? eller att kroppen stöter bort implantaten, för jag är allergisk mot dom, usch hela huvet snurrar med läskiga tanker samtidigt som jag är glad attde blev så fina. Har kanske lite efter op depression....

Kram på er underbara vänner

Gilla

Gwyneth

Kvinna ·

29 sep, 2011

Hej, hoppar in här jag med. Hittade just den här sidan. Opererades i förr går, 27/9, på Akademikliniken i Malmö.

Just nu tycker jag faktiskt att de itne ser kloka ut. Jätte spända och strutiga, som ett par bröst på en Barbie... Jag vill ju ha lite häng på dem... men det kommer säkert när svullnaden lagt sig, har ju bara gått 48 timmar.

Gilla

Smulan

Kvinna ·

29 sep, 2011

gwyneth: hej! Kul att du hittat hit! Låter som dina bröst ser ut som alla andras när de är nybakta. =) lägg gärna upp lite bilder när du känner att du orkar! Fortsatt lycka till!!
Gilla

gnarly

Kvinna ·

29 sep, 2011

unoliv - När ska du på återbesök? Jag ska vara där på måndag 11.30 :) Hur har det gått för dig? Jag blir sakta men säkert bättre, smärtan är nästan obefintlig men obehagkänslan är jobbig..

Gilla

EeM

Kvinna ·

29 sep, 2011

Imon bitti är de min tur:D kommer säkert va omöjligt att sova inatt:p
Gilla

unoliv

Kvinna ·

29 sep, 2011

gnarly- Jag ska också dit på måndag, kl 12. Tiden efter dig :) Det går ganska bra för mig. Har inte ont, men det är ju obehagligt och stelt. Man är ju inte överdrivet rörlig :) Ska bli skönt att slippa tejpen på måndag!

Bra att du mår bättre nu och inte har så ont längre!

Gilla

EeM

Kvinna ·

08 okt, 2011

Hej alla snyggingar!(: nu är vi ngr dagar inne i okt vilket betyder att alla september tjejer är opade. Hur mår ni? Är ni nöjda än så länge?!:D Massa kramar till er
Gilla

Malin88

Kvinna ·

08 okt, 2011

jag känner mig nöjd och har inte ont längre :) hoppas resten av er mår bra o är nöjda än sålänge!

Gilla

Anonym användare

08 okt, 2011

Jag är super duper nöjd och är oxo helt återställd :) Jaa hoppas de gått bra för alla! Kram på er
Gilla

gnarly

Kvinna ·

08 okt, 2011

Jag är grymt nöjd än sålänge! Vill nu bara att tiden ska gå så mina bakombröst blir "färdiga" 😀

Gilla

EeM

Kvinna ·

08 okt, 2011

Härligt att höra(:jag är också väldigt nöjd o har väldigt lite smärta kvar(: väntar bara på att blåmärkena försvinner så man slipper se ut som sverige flaggan så fort sportbhn åker av(:
Gilla

längtar

Kvinna ·

09 okt, 2011

Heej tjejer. Man har ju glömt denna tråd. här mås det oxå bra. men mitt vänsta bröst har någea små sår som inte vill läka ihop än, man ser trådarna sticka ut på de ställen. Ska man försöka dra bort trådarna själv lr låta det vara? Sen har ja ganska ont i vänstra bröstvårtan om man rör den. De har blivit mkt känsligare nu än innan.
Gilla

Mymlan

Kvinna ·

09 okt, 2011

Jag är också superdupernöjd, men är inte riktigt smärtfri... åtminstone inte på nätterna..

Har också på överkänslighet så att det nästa gör ont på flera ställen av huden, bla bröstvårtorna. Och har inte fått tillbaka känseln på utsidan av hö. bröst.

Men annars så.. jagar bh:s eftersom jag blir galen av att inte ha några att ha på mig..

Gilla

längtar

Kvinna ·

09 okt, 2011

Mymlan får du använda vanlig bh än? Ser att du e opad en dag efter mig o jag går med sportbh bara
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem