Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Vivalaboobs profilbild

Vivalaboobs

Kvinna ·

22 dec, 2013

Vi som gör bröstförstoring februari 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer! Jag har inte hittat nån tråd för oss som ska göra en bröstförstoring i februari 2014 ännu, så nu kunde jag inte hålla mig Längre! Jag opererar mig den 3/2 på Art clinic, hos Per windh. Bor ner mot Malmö så det blir en lång resa, men de kommer de vara värt! Hur har de gått för andra som pendlar långt till kliniken? Per vill stt jag sover första natten i Gbg så jag är nära kliniken om nåt händer, är bara rädd att smärtan är värre dagen efter när man inte är lika "hög" från narkosen och tabletterna. Nån som har erfarenhet? Så, är de någon mer som opererar sig i februari!? Hade varit skönt att bolla lite tankar med varandra och längta tillsammans

573

Sortera efter

Fyrtornet

Kvinna ·

31 jan, 2014

Ska också opereras i februari, den 17e. På Art Clinic i Jönköping hos Karl Bremer. Är otroligt taggad! Inte långt kvar tills man har sina drömbröst (förhoppningsvis) :D Ska operera in 410 cc i vardera bröst, och valde anatomiska (Natrelle). Var inställd på runda först, men kom fram till att alla anatomiska bröst jag sett såg bättre ut. Förövrigt vill jag höja personalen där med, alla var så otroligt trevliga mot mig. Både i telefon och när jag kom dit. Fick en riktigt bra magkänsla.
Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

31 jan, 2014

Micerou skrev:
Åh med guuuuud! Jag vill också ha sms! Haha
Haha söt du är!! Känner av nervositeten lite nu.. Är lite "hypokondriker" så jag är rädd att jag ska bli sjuk och måste ställa in operationen.. Ska bara ta det lugnt hela helgen och vila upp mig :)
Gilla

Micerou

Kvinna ·

31 jan, 2014

Shewolfine, kollade dina bilder. Härligt med bröst va?! Ser jättefint ut med kläderna på..;-) Har du mycket ont med bakomplaceringen?
Gilla

Micerou

Kvinna ·

31 jan, 2014

Viva, Jag är sjuk nu. Vi har haft magsjuka och nu är alla förkylda. Känns bra då har jag inte så mycket kvar att få innan operationen.. Haha
Gilla

Micerou

Kvinna ·

31 jan, 2014

Fyrtornet, Har också varit hos Karl. Gillade honom skarpt. Mm han förstod inte riktigt vad jag var ute efter tyvärr. Men hade jag inte varit oväntat gravid förra året hade det varit hos honom jag gjort operationen. :-)
Gilla

Lillan

Kvinna ·

31 jan, 2014

Efter 3 rejäla "groggar" sedan gårdagen mår jag redan nu klart bättre!

Recept: riven vitlök + ingefära blandas med kokt lite avsvalnat vatten. 
Pressa i en halv citron och en rejäl klick honung, gör susen!
Så... det ser ut att bli op som planerat på måndag morgon!!! :)
Känner mig inte direkt nervös men förväntansfull.
Gilla

Issa1975

Kvinna ·

31 jan, 2014

Fyrtornet, jag ska opereras av samma läkare en vecka efter dig. Tycker han känns väldigt proffsig, noggrann och trygg. Spännande!
Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

01 feb, 2014

Nu är de inte länge kvar!!! :D
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

01 feb, 2014

Lycka till!!!!! Mina bröst fyllde 4 dagar idag :) värt smärtan och obehag med bröstband. Det känns awesome!! Ska bli kul att följas åt med bilder och tips!!:))
Gilla

Lillan

Kvinna ·

02 feb, 2014

Känns fortfarande lite overkligt...

Bara ett dygn kvar!
Gilla

Virva

Kvinna ·

02 feb, 2014

Shewolfine; ja verkligen! :) Lillan; visst är det så. Jag förundras över lugnet jag känner inför det här. Antar att fjärilarna kommer mer imorgonbitti då... Nu har jag kört första descutan-duschen... haha... kan ju förstå att håret inte mår så bra av det här.. ;)
Gilla

intesomduu

Kvinna ·

02 feb, 2014

Ska opas den 17/2 hos Gerlee klinik i Helsingborg. Dr Mary knudsson kommer vara min kirurg. Har blivit rekommenderad 500cc. Är väldigt nervös över att de ska bli för stora! Men det skulle bli bäst då jag hade stora bröst innan jag började träna. Ska lägga in moderate plus implantat. Vet egentligen inte varför helt. Tror det har att göra med att man behövde bredda mitt bröst lite. Rädd över att jag inte kommer få någon "klyfta" / " put". Nervös tjej!!!
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

02 feb, 2014

Intesomdu -> de är så trevliga på Gerlee! Finns en mörkhårig sköterska jsg blev helt förälskad i haha såå söt, rolig, trevlig och omtänksam :)
Gilla

intesomduu

Kvinna ·

02 feb, 2014

Aww så bra det känns att andra också är nöjda! Ja de var väldigt trevliga på konsultationen :) :) känns sim de kommer ta bra hand om mig. Men är så galet nervös ändå :S vad la du in för implantat samt storlek :)?
Gilla

intesomduu

Kvinna ·

02 feb, 2014

Vem opade dig :)? Sorry för mkt frågor haha :)
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

02 feb, 2014

Dr Gerlee och Dr Sun opererade mig :) La in 350cc bakom muskel. Runda släta HP. :) hade 74A innan. Känns lagom till min kropp :) vad ska du lägga in?
Gilla

shewolfine

Kvinna ·

02 feb, 2014

75A*
Gilla

intesomduu

Kvinna ·

02 feb, 2014

Jag blev rekommenderad 500-550cc bakom muskeln moderate plus implantat. Känns lite skumt att jag ska ha andra implantat men de vet väl bäst (:

Gilla

masven83

Kvinna ·

02 feb, 2014

Kanske jag :)

Gilla

Vivalaboobs

Kvinna ·

02 feb, 2014

Lillan skrev:

Känns fortfarande lite overkligt...

Bara ett dygn kvar!
Visst känns det overkligt! Nerverna börjar smyga sig på. .
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem