Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
undefined profilbild

Anonym användare

25 jul, 2013

Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013

Bröstförstoring
Har inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
448

Sortera efter

Anonym användare

30 jul, 2013

nu e d snart min tur för op.....pirrigt
Gilla

Wanda33

Kvinna ·

30 jul, 2013

Spännande Iris! Hoppas det går bra :-)
Alltså, det är det jag tänker att om de är lite runda i början men sedan hänger till sig så att det ser naturligt ut med åldern tror jag mer på runda än anatomiska. Jag tycker ändå inte att runda behöver se fel ut det heller med tanke på ålder och så ;-)

Samba: Jag betalade i helgen så nu är det liksom ännu mer verkligt att det ska bli av :-)

Gilla

Zaraa

Kvinna ·

30 jul, 2013

Heej den 28 är det dax för mig igen på citadell cosmo...wooohoo längtar hoppas det kommer gå bättre denna gången ;-)
Gilla

feliciaA

Kvinna ·

30 jul, 2013

Hej alla! Ska oxå opereras den 16 augusti, det är dags att plocka ut mina pip implantat :) ska även lägga in lite större implantat och byta till bakom placering istället för framför. Börjar känna mig lite nervös nu när op närmar sig och har inte riktigt bestämt mig för vilken storlek jag ska ta, velar mellan 375 och 400 vet att det inte är någon stor skillnad men känns ändå sjukt svårt att bestämma vilken :(
Gilla

Anonym användare

30 jul, 2013

feliciaA skrev:
Hej alla! Ska oxå opereras den 16 augusti, det är dags att plocka ut mina pip implantat :) ska även lägga in lite större implantat och byta till bakom placering istället för framför. Börjar känna mig lite nervös nu när op närmar sig och har inte riktigt bestämt mig för vilken storlek jag ska ta, velar mellan 375 och 400 vet att det inte är någon stor skillnad men känns ändå sjukt svårt att bestämma vilken :(

Hej
Om man går på vad nästan alla sagt angående vad du velar mellan så har dem sagt att dem ångrat att dem inte valde större....alltså det större alternativet som fanns inom deras tankar/val.....

Lycka till på op dagen, själv opereras jag på torsdag och kan inte dra mig loss härifrån då det e bara här jag  kan prata om det!!!!
Gilla

feliciaA

Kvinna ·

30 jul, 2013

Ja precis de flesta brukar ångra att de inte tog de större implantatet, men blir nojjig över att det ska va för stort, och ändå skiljer det bara någon millimeter mellan dom. Haha så knäpp man är! Åhh vad roligt då är det ju snart dags för dig, förstår att du hänger här inne blir lätt så :)
Gilla

Zaraa

Kvinna ·

31 jul, 2013

Skillnaden mellan 375 och 400 är liten kommer nog inte se nån skillnad så gå på det större ;-) lycka till
Gilla

CiaFia

Kvinna ·

31 jul, 2013

Har fått min tid för bröstförstoring ändrad från 27/8 till 13/8 .....riktigt glad!!!
Gilla

Anonym användare

31 jul, 2013

Grattis CiaFia !!!!! Snart alltså! :-)
Gilla

Zafir78

Kvinna ·

31 jul, 2013

En vecka kvar!!! 7/8 gäller det. Åker till kliniken o sover från 6/8. Sen stannar en natt efter op. Skönt o ha möjligheten o det ingår i priset. Börjar bli nervös!!!! Ångest över storlek! Framifrån ser de ok ut nu men i profil har ja en kropp som sväljer en stor byst. Har rumpa och tränar mycke så är rejäl. Gjorde ristest och 375cc syntes knappt. Men implantatet kändes ju stort på konsultation när man fick se o känna på tyngden. Åh ja vill ju helst få det gjort nu!;)
Gilla

Anonym användare

31 jul, 2013

Zafir78, jag kom på att vi kmr träffas iaf! Jag kmr åka till falköping oxå dagen innan, alltså den 7 augusti. :) 
Gilla

Zafir78

Kvinna ·

01 aug, 2013

Kul:) lär ju va lite väck dock... Den dagen. Pm mig ditt nr:-)
Gilla

Anonym användare

01 aug, 2013

Okej :) 
Gilla

Anonym användare

01 aug, 2013

Ligger här, eller rättare sagt sitter på sängen och väntar på min man. Jag mår förvånansvärt bra!!! För bra kanske som sagt! Lite, pyttelite spänning vid bröstmusklerna bara..... Den första op jag gjorde 2008 kände jag av trycket o smärtan dem första dagarna och vad jag än gjorde så högg det till o gjorde ont, oavsett smärttabletter!!! Men nu e d som om jag bara sovit för länge... Jag märker dock att jag drar upp axlar o spänner dem för mycket vilket inte e bra gör ryggen, man får liksom tänka på det. Wow vilket resultat , ska ta bild då jag kommer hem o visa er. Dem ser bättre ut än vad jag trodde, förhoppningen e ju att underpolen ska växa till dig medans dem lägger sig på plats, Patrik Höijer e en konstnär!!!!!! No doubt!
Gilla

viola

Kvinna ·

01 aug, 2013

Iris78 skrev:
Ligger här, eller rättare sagt sitter på sängen och väntar på min man. Jag mår förvånansvärt bra!!! För bra kanske som sagt! Lite, pyttelite spänning vid bröstmusklerna bara..... Den första op jag gjorde 2008 kände jag av trycket o smärtan dem första dagarna och vad jag än gjorde så högg det till o gjorde ont, oavsett smärttabletter!!! Men nu e d som om jag bara sovit för länge... Jag märker dock att jag drar upp axlar o spänner dem för mycket vilket inte e bra gör ryggen, man får liksom tänka på det. Wow vilket resultat , ska ta bild då jag kommer hem o visa er. Dem ser bättre ut än vad jag trodde, förhoppningen e ju att underpolen ska växa till dig medans dem lägger sig på plats, Patrik Höijer e en konstnär!!!!!! No doubt!

Åh vad roligt och skönt att du mår bra :) ska själv göra det om 12 dagar. Bara suger till i magen av tanken, kan knappt förstå det själv.
Hur lång tid tog operationen? :) Väntar ivrigt på bilder ;)
Gilla

Anonym användare

01 aug, 2013

Tack för respons, själva operationen tar väl lite mer än en timme .... Har satt upp med bh och ska lägga upp utan om några dagar eller kanske idag.... Lycka till på din operation, det kommer att gå underbart!!!!
Gilla

Sally1984

Kvinna ·

01 aug, 2013

Hej! Hoppar oxå på här. Ska opereras den 16/8 på kkab i Jönköping..nån mer som ska dit? Erfarenheter av dr Ivan?
Gilla

Anonym användare

01 aug, 2013

Sally1984, Jag gillar Ivan starkt och ska till han igen för andra gången :)
Gilla

Sally1984

Kvinna ·

01 aug, 2013

Å ja opereras den 16/8:/ sjukt nervös
Gilla

Sally1984

Kvinna ·

01 aug, 2013

Ahhaa, många som är av den åsikten vad det verkar..känns betryggande iaf :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem