Anonym användare
25 jul, 2013
Vi som gör bröstförstoring i augusti 2013
BröstförstoringHar inte sett en sida för oss som opereras i Augusti så jag tog initiativet att öppna en tråd för oss alla som ska opereras i Augusti.
Sortera efter
Lindén87
Kvinna ·
02 aug, 2013
Op den 8/8 byte från 700cc-1505cc på KKAB Falköping-Ivan Letterfors :-)
Gilla
Fitnessgirl
Kvinna ·
04 aug, 2013
Vilken intressant sida :) finns ju all info här =P Jag ska till Stockholm den 14 augusti på Proforma. Lite små rädd för operationen. Har aldrig varit nersövd förut...
Gilla
plommon
Kvinna ·
06 aug, 2013
Nu börjar nerverna i magen spöka, imorgon bitti ska mina pip ut och nya imp in .😛men ska bli skönt när det e gjort .
Gilla
Anonym användare
06 aug, 2013
plommon skrev:
Nu börjar nerverna i magen spöka, imorgon bitti ska mina pip ut och nya imp in .😛men ska bli skönt när det e gjort .
Härligt!!! Lycka till med op:n!!!
Gilla
plommon
Kvinna ·
06 aug, 2013
Tack😀
Gilla
Zaraa
Kvinna ·
06 aug, 2013
Lycka till plommon ;-) mina nerver har också börjat kicka in ;-)
Gilla
Lockan
Kvinna ·
06 aug, 2013
Jag opererar mig den 28/8 på Plastikkirurgiska institutet i Malmö!!
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
06 aug, 2013
Galet vad fort tiden går nu då, mindre än en vecka kvar nu! :-O
Som jag längtar men visst nervositeten ligger där med.
Kommer ni förresten att åka själva till kliniken eller ha med er någon som stötte? :-)
Gilla
Anonym användare
07 aug, 2013
Ikväll åker jag tsm med min vän till kliniken i Falköping :) hon ska oxå operera sig så vi gör varandra sällskap. Ska bli roligt att ha sin vän som lider tsm med en haha
Imon är stora dagen!
Gilla
Zaraa
Kvinna ·
07 aug, 2013
Ja det kittlar lite i magen ;-)
Jag har min sambo med som stöd. ...
Gilla
Atha
Kvinna ·
07 aug, 2013
Opererade mig i måndags (5/8) på Strandkliniken. Allt känns bra, visst har jag ont, men inte mer än ordentlig träningsvärk. Längar tills i morgon då jag får duscha och ta bort bandaget!
Rekommenderar verkligen Dr Oya!
Gilla
daniella1992
Kvinna ·
07 aug, 2013
20 aug för mig :D
Gilla
Fritte
Kvinna ·
07 aug, 2013
Jag tar med mig mamma som stöd, följer även med henne hem efter så familjen får pyssla om mig ett par dagar :)
Gilla
Anonym användare
07 aug, 2013
Grattis Atha! Hoppas att du är nöjd med storlek och allt!! Jag blev lite besviken på storlek så för min del blir det en ny op eftr min bukplastik. Tänkte förminska vårtgårdar och lyfta vid nästa op.
Hoppas läkningen fortgår bra och ser fram emot att läsa din op berättelse.....
Gilla
Pankie
Kvinna ·
07 aug, 2013
Hej , ska operera mig på colosseum klinikken i oslo på fredag!!! om 2 dagar..
har fortfarande inte bestämt storlek än, verkar som flera har problem med det,
läkaren tyckte att jag skulle välja 400 men det känns ju som att de flesta tar runt 300-350
kommer 400 bli enormt ? har en bekant som gjorde 450 och fick typ G - kupa, det känns ju fruktansvärt stort ?
men det kanske blir större kupa med silikon än när man har riktiga bröst? har en kompis som hade E och fick göra
bröstförminskning.
Jag tränar ju mycket och vill kunna fortsätta med det, samtidigt som jag inte vill ångra att jag gjorde för små..
350 eller 400... vilket dilemma ! :/ sjuuukt närvös för övrigt.. men det är väl standard
Gilla
viola
Kvinna ·
07 aug, 2013
Jag ska opa mig den 13e, ska ha 350 cc mentor hög profil och har ca 300/350 cc egen. Ska göra lyft och lägga bakom så lite "försvinner"
Men är så himla rädd att jag ska få för stora :O ska inte berätta för ngn mer än min sambo så ska vara rätt diskret.
Min sambo kommer agera taxi och hushållerska en tid efter ;)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
07 aug, 2013
Pankie: Kul med fler i Norge! Jag opererar mig på Fornebuklinikken 12 aug, på måndag alltså. Jag blev rekommenderad 255 anatomiska med 11,5 cm bredd, men vad de rekommenderar beror ju på form, bredd, egen vävnad, häng mm. Vill tro att kirurgen ger bäst rekommendation som passar till individen. Men var på en annan konsultation där de sa 220 cc anatomiska, låg profil och 10 cm bredd där de höftade fram vad jag hade mellan fingrarna. Kändes inte seriöst. Om du är osäker skulle jag ta ännu ett snack med dem innan operation och höra mer hur de tänker. Lycka till! :-)
Gilla
Wanda33
Kvinna ·
08 aug, 2013
Åh idag är det ännu närmare dagen det ska ske. Jag hoppas att vi alla slipper komplikationer och sånt. Sooom jag längtar så det bubblar och hoppar inombords.
Har det gått bra för er som gjort det? Hur mår ni? :-)
Gilla
Atha
Kvinna ·
08 aug, 2013
Idag har jag fått ta bort bandagen och duscha. Att röra sig känns mycket lättare. Har varit ute och promenerat 30 min och mår verkligen bra! Var ganska speciellt att se brösten ( har försökt spana på dem under bandagen, men det är ju svårt...) jag är jättenöjd! Att äntligen ha bröst från att inte ha haft några. Den känslan är svår att beskriva för någon som inte varit i den situationen.
Gilla
JoFi8
Kvinna ·
08 aug, 2013
Opererar mig om 1 vecka idag, den 15e! längtar sååå... :)
Gilla