Välkommen till nya Plastikoperationsforum
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

04 mar, 2013

Vi som gör bröstförstoring i maj 2013

Bröstförstoring

Tråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013 Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också. Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.

Sortera efter

Nyabröst 2013 profilbild

Nyabröst 2013

Kvinna ·

09 mar, 2013

Här var det tomt änsålänge. Är det fler än jag som ska göra förstoring i Maj? Hade varit kul att ha kontakt med andra.

0 Gilla

melissas profilbild

melissas

Kvinna ·

09 mar, 2013

Jaaa...den 15e maj är det äntligen dags att få tuttar=)vilken klink ska du göra på?

0 Gilla

sugarrush profilbild

sugarrush

Kvinna ·

09 mar, 2013

Har ännu inte bokat op men vill hemst gärna göra den i april eller maj, hinner man läka ordentligt så man kan visa sig i bikini under sommaren om man opererar sig under maj? Funderar på Citadellkliniken och där ska man ju ha "tortyr BH:n" i ca 4 veckor och med tanke på den svenska sommaren lär det väl ändå inte bli någon strand och sol förrän i slutet av juni början på juli... Vad har ni fått för info ang. detta?

0 Gilla

Nyabröst 2013 profilbild

Nyabröst 2013

Kvinna ·

09 mar, 2013

Jag ska opereras dagen innan dig melissas, den 14 maj! =) I helsingborg hos Marcus Gerlee. Var ska du opereras melissas?

Sugarrush jag tror som du att de inte blir någon sommar förens senare, tror att det blir perfekt i maj för då hinner det gå 4 veckor och då är vi bara i början av juni ändå. :)

0 Gilla

melissas profilbild

melissas

Kvinna ·

10 mar, 2013

Oh spännande!Jag ska opereras i Sthlm på Preforma.=)

0 Gilla

Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem