POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Celinee
Kvinna ·
15 mar, 2013
Jag har bokat op den 13maj:)
Gilla
Noob
Kvinna ·
15 mar, 2013
Celinee är det citadellkliniken i Landskrona? Ska opereras av Tuve 13 maj där :)
Gilla
Celinee
Kvinna ·
15 mar, 2013
Noob: Aa det är det :) vilken tid ska du vara där? :)
Gilla
Noob
Kvinna ·
16 mar, 2013
Jag har inte fått nån tid ännu, hon sa att det skulle skickas hem när det är 1 månad kvar till op :) själv då? Jag ska ju tekniskt sett göra en helrenovering så tror op kommer ta 3-4 timmar !
Gilla
Celinee
Kvinna ·
16 mar, 2013
Ne jag ska också få tiden hemskickat, men jag tror jag var tredje eller fjärde patienten sa hon så hon trodde det skulle bli runt tolv tiden. Ojdå, hur känns det då? Nervös? Kram
Gilla
Noob
Kvinna ·
16 mar, 2013
Nej mest förväntansfull just nu faktiskt, vill att det blir maj nu helst! Blev så himla taggad efter konsultationen, men har haft mailkontakt med Tuve idag och gjort lite ändringar gällande implantat!
Vad ska du ha? Kram
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
16 mar, 2013
Va roligt att vi är endel som ska göra operation i Maj. ja hoppas ju förstås varje dag att dom ska ringa och säg att det finns tidigare tider som kommit :) Hoppas kan man ju alltid, har ju redan ändrat tiden 2 gånger :)
Gilla
Celinee
Kvinna ·
16 mar, 2013
Jag önskar också att jag kunde göra tidigare men måste hålla mig till det bokade datumet pga jobbet :( så nu räknar jag ner dagarna ;) Är jag ensam om att tänka på bröst varenda minut? Haha tror nästan att jag har blivit knäpp :p
Gilla
Noob
Kvinna ·
16 mar, 2013
Absolut, bröst är det enda jag har i huvudet! Det och så gör jag ristest hemma ;)
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
17 mar, 2013
ja jag räknar med ner =) Längtar så obeskrivligt mycket. Ja har sagt till på båda mina jobb att det kan komma återbud och dom har båda accepterat det så det känns ju jätte skönt. Men tror inte det kommer tidigare tider nu tyvärr.
Risteset har jag aldrig testat, hur gör man? 1dl ris 100cc eller?
Gilla
sugarrush
Kvinna ·
17 mar, 2013
Jag kan inte heller tänka på annat än bröst och vill ha maj nu! :) just nu är det det här med storlek som jag tänker mest på, får nog ta och försöka mig på ristestet någon dag :)
Gilla
Noob
Kvinna ·
17 mar, 2013
Ja precis :) fick en liten boost av längtan när jag fyllde bh:n med 375cc igår he he
Gilla
Linsen
Kvinna ·
18 mar, 2013
Hej! Jag ska också på konsultation på proforma den 5/4 :) Bokade tiden idag, har väntat på att få göra detta i flera år och nu när jag äntligen är 18 så blir det av. Känns helt overkligt och jag hoppas på en snabb operationstid! :)
Gilla
Linsen
Kvinna ·
18 mar, 2013
Skulle vara kul och veta vad du tyckte om ristestet, jag prövade detta men jag tyckte inte det gav en ärlig syn och det var även svårt att stoppa i "påsarna" i en bh eller liknande, jag prövade att ha "sporttopp" på mig och lägga de där i men de såg väldigt litet ut. Jag prövade med 4,5 dl i vardera, nu innan är jag en A kupa. Så jag är lite splittrad med vad jag ska välja för storlek.
Gilla
Noob
Kvinna ·
18 mar, 2013
Jag fick ganska liknande känsla som när jag provade implantat hos Tuve MEN den större mängden 440cc här hemma i ris kändes inte lika stor som den gjorde där, så helt rättvist är det nog inte! Svårt att få till "fastheten" eller profilen på en rispåse med!
Gilla
Linsen
Kvinna ·
18 mar, 2013
Okej, tack för svaret! :) Vilken tur! Men jag antar att jag får en bättre bild av hur stora de blir efter konsultationen! :)
Gilla
Anonym användare
18 mar, 2013
Jag hänger också på här! Ska opereras 8/5 av Peter Cosmo på Citadellkliniken Cosmo. Det är tur att jag har skola och jobb som tar upp lite tid och energi för annars hade jag nog längtat ihjäl mig. Är inte jättekänd för att ha ett bra tålamod :P
Någon annan som ska dit den 8/5? :)
Gilla
SkevaLisa
Kvinna ·
20 mar, 2013
Har också haft svårt att få till ristestet. Ser lagom ut när jag prövar hemma, men när jag ser de som haft liknande mått som mig och sen lagt in samma cc, ser det himla stort ut.
Gilla
Noob
Kvinna ·
20 mar, 2013
Ja Tuve sa också att mina bröst kommer se mycket större ut beroende på vad jag har för bh för den jag fick prova inläggen i tryckte ju verkligen till brösten!
Men efter att tittat här så vacklar jag ifrån att ena dagen tro att jag kommer få för små bröst och nästa dag tro att dom blir för stora! Dom kommer ju att landa på runt 675cc ihop med min egna bröstvävnad och så försvinner ju lite bakom muskeln, det låter ju jättestort verkligen då jag är ganska liten men det såg jättebra ut på konsultationen så man ska nog inte stirra sig för blind på cc eller bh storlekar!
Gilla
Nyabröst 2013
Kvinna ·
21 mar, 2013
Mindre än 2 veckor kvar nu till konsultation, kan knappt bärga mig :) Va ska man göra för att få tiden att gå fortare. Jag jobbar så mycket som möjligt nu fram tills dess =)
Gilla