POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bröstförstoring i maj 2013
BröstförstoringTråd för er som skall göra bröstförstoring i maj 2013
Använd gärna Operationskalendern för att se vilka som opar sig i maj också.
Den finns i POF-menyn i vänstra spalten.
Sortera efter
Anonym användare
26 maj, 2013
Jag fick också order om läk-bh dygnet runt första veckan, sen kupad sport-bh dygnet runt i 2 veckor. Återbesök på torsdag, hoppas på att få slippa dygnet-runt-tortyr då...
Gilla
sidney83
Kvinna ·
26 maj, 2013
ok ok.
i mina papper stod d läkbh dygnet runt en v, sen topless på dagarna o läkbh under natten.
på dan har ja amningsbh, lös sportbh för känns att gå topless.
nätterna åker den hemska läkbhn på,fy va den trycker!!.
pratade med en vän som gjort o hon sa att mina är fortfarande så spända pga tränad bröstmuskel:/.
för henne tog d 6mån innan dom hitta sin plats o efter d har hon inte tränat bröst alls.
läängtar tills dom ramlar ner:D
Gilla
mazlin
Kvinna ·
26 maj, 2013
Jag har samma riktlinjer som du Sidney83, går utan bh hemma men om jag ska ut tex affären, barnkalas ect så tar jag på mig bh från kliniken. Jag har även köpt nipplecovers de gånger jag går ut utan bh. En snabbis till dagis i mjukiskläder funkar tex då jag faktiskt jobbar natt (så jag har inte ens behövt säga att jag är sjukskriven till dom) och inte stylar upp mig för att hämta på dagis..
Gilla
sidney83
Kvinna ·
26 maj, 2013
kom o tänka på en sak!
är era bröstvårtor styva hela tiden?
mina står rakt ut o syns igenom läkbhn haha.
inte så kul när man har ett tunt linne över o så syns dom.
hoppas dom blir normala igen.
Gilla
mazlin
Kvinna ·
26 maj, 2013
Jag körde bil idag, växla gick ok. Ta på bältet var svårt och att svänga mycket åt ett håll. Så jag avvaktar med att köra mera förena till nästa helgt.
Gilla
MissTitts
Kvinna ·
26 maj, 2013
Var ute på fest och dansade lite igår- och fy vad värk jag haft idag!
Har vart orolig hela dagen att jag belastat dem för mycket igår och att det blivit ngt fel.
Har gått 20 dagar sen OP och nu har smärtan liksom kommit tbka pga överansträngning..
Hoppas att ni mår bra!
:)
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
27 maj, 2013
sidney83 skrev:
kom o tänka på en sak!
är era bröstvårtor styva hela tiden?
mina står rakt ut o syns igenom läkbhn haha.
inte så kul när man har ett tunt linne över o så syns dom.
hoppas dom blir normala igen.Gilla
mazlin
Kvinna ·
27 maj, 2013
Det är silikon, sitter bra. Tvättas med tvål och vatten och enligt förpackningen ska man kunna använda dom fler än 25ggr. Döljer och syns inte på kläder.. Köpte dom på twillfit
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
27 maj, 2013
Dag 13 : Mår toppen men satan vad ärren kliar, höll på att bli tokig inatt.. Antar att d e possitivt, då det säkert läker och så, men hua mig..
Angenäma bekymmer me andra ord .. :)
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
27 maj, 2013
Är SVULLEN!!! Hoppas att det vänder snart! Är jätte lycklig över mina nya vänner:0)
Gilla
Mamaboobie
Kvinna ·
27 maj, 2013
Jo ser gravid ut om magen:0(
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
27 maj, 2013
Nu har det börjat hända grejer.. Skulle byta tejpen eftersom d kliar så att jag blir galen.. Å vet ni ? Jag fick liksom lyfta på bröstet lite för att komma åt tejpkanten... Wiihoo dom börjar ramla på plats...Coooooooolt :)
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
27 maj, 2013
Dt gjorde jag med, och gör fortfarande lite grann....men det går över :)
Gilla
sussipussi
Kvinna ·
27 maj, 2013
mazlin skrev:
Det är silikon, sitter bra. Tvättas med tvål och vatten och enligt förpackningen ska man kunna använda dom fler än 25ggr. Döljer och syns inte på kläder.. Köpte dom på twillfit👍
Jag tänkte att det var med nån tejp, och det kändes rätt ont just nu hahahaha...
Men med silicon var ju bra.
Ska kolla det
Tack
Gilla
sidney83
Kvinna ·
27 maj, 2013
idag är andra dagen utan alvedon så d e skönt att slippa!
va o cykla på morgonen o knatat runt på stan i flera timmar:).
känns som första normala dagen efter op.
Gilla
Piplisa
Kvinna ·
27 maj, 2013
Va skönt <3
Gilla
sidney83
Kvinna ·
27 maj, 2013
som fasen:)
dock e ja helt slut nu haha!.
Gilla
Nnaa86
Kvinna ·
27 maj, 2013
Samma här.. Underbara dag, har varit nästan själv med mina tvillingar på 1 år för först gången på 12dagar dock fick barnens mormor hjälpa mej köra dom andra 2 barnen till dagis... Och fixat å grejat hemma! Helt underbart. Men känner nu att de va extremt skönt å sätta sej i soffan å slappa.. :-)
Ska på återbesök på onsdag. Och har nu fått ett blåmärke på insidan av vänster bröst. Som oxå gör ont ibland..
Kan muskeln läka ihop konstigt??
Något som är kul är att man vågar lixom röra brösten mer och klämma liiiiite försiktigt på dom..
Kraam till er
Gilla
Yessica
Kvinna ·
27 maj, 2013
Kul tjejer att ni ser framsteg!!! :) Längtar också tills man kan bli mer rörlig och att de ska falla på plats :)
Jag har avklarat dag 4 nu... Har fortfarande väldigt ont, det spänner och sticks och jag är trött och känner mig lite febrig ibland. Nu har jag verkligen tagit det jättelugnt (överansträngde mig i lördags) och hoppas att värken ska gå över snart.
Btw, jag bytte tejpen igår och jag höll på och svimma!! Ärret var jättefint och så men jag klarar inte av sånt här :( Nu gör jag inte det själv igen. På ons ska jag byta igen och då får jag hjälp av en vän som inte är lika känslig :D
Mamaboobie: vad är det med magen?
Gilla
Yessica
Kvinna ·
27 maj, 2013
Kom på två frågor till er:
-har någon fått rådet att massera brösten?
-är det någon som använder bröstband för att "trycka" ner inplantaten?
Gilla