POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bukplastik maj 2013
BukplastikTråd för er som gör bukplastik maj 2013
Se operationskalendern i vänstra spalten.
Sortera efter
dagge
Kvinna ·
07 jun, 2013
Noob skrev:
Har uppdaterat med lite nya bilder på min sida :)Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
09 jun, 2013
Känner mig gnällig och det är inte likt mig.. hmhm. =)
Det "bränner" på insidan under brösten, är det fler som kännt/känner samma sak?
Gördeln skaver och jag har lagt in tyg på sidorna.. Frågade syrran sist vad jag skulle göra och om det var okej att jag lättade
upp vid sidorna, hon sa: Andningen är viktigast.. tur det! =)
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
09 jun, 2013
Vad fin du är!
Härligt att bli som ny! =)
Kram
Gilla
Kandela
Kvinna ·
09 jun, 2013
blomman78 skrev:
Julia har du inga före å efter bilder??Gilla
blomman78
Kvinna ·
09 jun, 2013
Hej Julia3!
Jag förstår... Känns lite vemodigt men som du säger det hjälper oss å se hur det blir :) Är nöjd men ångrar att jag inte fett sög höfterna som sagt... men men får köra stenhårt på gymmet å sen får vi se om det blir nå fett sugning senare... Vill ju som sagt fixa brösten oxå :)
Kram
Gilla
Kandela
Kvinna ·
09 jun, 2013
blomman78 skrev:
Hej Julia3!
Jag förstår... Känns lite vemodigt men som du säger det hjälper oss å se hur det blir :) Är nöjd men ångrar att jag inte fett sög höfterna som sagt... men men får köra stenhårt på gymmet å sen får vi se om det blir nå fett sugning senare... Vill ju som sagt fixa brösten oxå :)
KramGilla
rockbitchen1
Kvinna ·
11 jun, 2013
Hej Igen!
Hur mår ni?
Har ni kommit igång och börjar bli "som folk" igen?
Jag var på sista "avstämningen" idag hos en syrra och kollade såren & naveln och det fick "godkänt", så nu har jag inga
fler återbesök inbokade förrän i december då jag ska träffa Jonas på 6 månaders kontrollen.
Gjorde en "dammsugningsbehandling" idag, (den ingick i priset), skum känsla. Hon "dammsög" kroppen på vätska & slaggprodukter
så att läkningen ska gå fortare. Och det kändes märkligt nog en skillnad dirrekt. Efteråt kändes det som om jag gått en match mot Tyson,
men med mkt vätska & lite vila, blev det bättre =)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
13 jun, 2013
Jihoooo idag 4 v efter stor buk op så var jag på gymmet :) var så skönt att äntligen få komma igång...magen kändes ok och blev Inge svullen alls. Körde väldigt lätt men var så skönt och behövligt efter allt liggandes i soffan ;)
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
13 jun, 2013
Åh vad härligt Blomman.. skönt att komma i någotsånär vardag igen.
På tisdag har det gått tre veckor och jag slipper gördeln på heltid..haha Ett delmål!
Men jag känner mig mycker mera rörlig än tidigare.. Kan du känna dina magmuskler nu?
Jag tycker att jag känner mina..haha och det var läääänge sedan =)
Gilla
Noob
Kvinna ·
14 jun, 2013
Rockbitchen1 hur är det sagt att du ska ha din gördel nu efter 3 veckor?
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
14 jun, 2013
De sa att jag ska ha den på heltid de 3 första veckorna, sen bara ha den på dagtid i ytterligare 3 veckor.
Vad jag fattade det som, så kunde jag då varva den med någon annan liknande.
Vad har ni fått för dirrektiv?
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
23 jun, 2013
Hallå..
Inga som har tid att kolla in här? =)
Måste kolla med er hur naveln fungerar hos er?
Min har envist suttit kvar, men nyss när jag klev ut ur duschen så var den som kola.. ska det vara så?
Haha, kändes hur skumt som helst.. =)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
24 jun, 2013
Hej! Hur menar du med naveln?
Gilla
Noob
Kvinna ·
24 jun, 2013
Ja hur menar du? Min navel beter sig som en navel ;) sitter där den sitter! He he
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
24 jun, 2013
Hahaha.. vilken tur att den sitter kvar..:-P
Nu tänkte jag mest på den där lilla "skorpan" som ska ramla av..har era ramlat?
Den var som lakriskola..seeeg.. Förstår ni hur jag menar? =)
Gilla
Noob
Kvinna ·
24 jun, 2013
Jag har inte haft någon skorpa i naveln direkt , lite lite runt om bara! Har du bild? Blev himla nyfiken..
Gilla
Kandela
Kvinna ·
24 jun, 2013
Min navel är inte helt läkt men på god väg har en skorpa på halva sidan längs snittet. Verkar inte riktigt vilja läka ännu men jag hoppas att den gör det snart! Hur går det för dig rockbitchten?
Gilla
blomman78
Kvinna ·
24 jun, 2013
Hel! Nej jag har inte heller haft nån skorpa, min kirurg sa att jag skulle tvätta å torka varje dag så den läkte snabbt :) hoppas den läker snart å att det inte strular.
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
25 jun, 2013
Jag se om jag får till en bild..
Det är en liten svart "seg skorpa" och när jag har duschat så torkar jag ur den med en tops, och då fastnar den lite i bommulen
och dras med..svårt att förklara.. =)
Annars tror jag att den ser "normal" ut under, men som sagt svårt att se.. =)
Jo det går framåt, om än för sakta i min smak..tålamod är inte min bästa gren.. Det spänner & drar i ärret men det betyder väl bara att
det håller på att läka. Ser framemot när man får byta gördel till något med kortare ben, försökte mig på en kjol men då kryper benen på gördel fram..haha I-lands problem =) När har ni börjat använda andra gördlar?
Har gjort någon form av "dammsugning" av kroppen på AK, det ingick i Op och det var en skum upplevelse men troligen bra. Hon sa att jag kommer att kuta på toa & kissa efteråt.. och jäklar vad jag fick springa.. det var alla slaggprodukter som skulle drivas ut och vätskesamlingen skulle bli mindre, vilket det blev. Så jag ska göra detta några ggr till.. Har ni gjort samma sak?
Hur mår ni annars? Och hur mår magarna? =)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
25 jun, 2013
De sa samma sak till mig och efter de 6v tyckte hon att man kunde ha en trosgördel
Gilla