POFbrons
Kvinna ·
04 mar, 2013
Vi som gör bukplastik maj 2013
BukplastikTråd för er som gör bukplastik maj 2013
Se operationskalendern i vänstra spalten.
Sortera efter
blomman78
Kvinna ·
17 maj, 2013
Hej Julia3 jag kan inte se bilden än... Men den lilla skulle vi ha på oss över dagen å sen när vi tvätta byxgördeln skulle vi ha den lilla på...
Gilla
Anonym användare
18 maj, 2013
Jag hade en kardborregödel i lite mer än 2v+en trosgördel med ben från lindex över. Min läkare sa på återbesöket som var 2v efter op att jag bara kunde ha den fr lindex om jag ville. Så nu kör endast den. Svullnaden är densamma som med dubbel uppsättning som jag hade innan. Detta är mkt skönare och rörligare:) men klinikerna ger tydl olika info. Men att få bort svullnaden får man inte ha för tight då fastnar svullnaden. Jag drog åt klinikens gördel superhårt sen slutade jag med den och svullnaden gick ner betydligt. Jag är fortf svullen men ser nu i alla fall att jag har en platt mage till skillnad fr innan:))
Gilla
blomman78
Kvinna ·
18 maj, 2013
Hej... Ja jag tycker oxå magen svullnar mer med gördeln... Menhar den bara på när jag e uppe å går. Är mer svullen ner mot venusberget, känns som en ballong murra haha!! Alltså min rygg tar kål på mig... Är värre i ryggen än i magen...Måste snart resaof lite annars kommer min rygg gå av av allt hukande.
Gilla
Kandela
Kvinna ·
18 maj, 2013
Magdalena skrev:
Jag hade en kardborregödel i lite mer än 2v+en trosgördel med ben från lindex över. Min läkare sa på återbesöket som var 2v efter op att jag bara kunde ha den fr lindex om jag ville. Så nu kör endast den. Svullnaden är densamma som med dubbel uppsättning som jag hade innan. Detta är mkt skönare och rörligare:) men klinikerna ger tydl olika info. Men att få bort svullnaden får man inte ha för tight då fastnar svullnaden. Jag drog åt klinikens gördel superhårt sen slutade jag med den och svullnaden gick ner betydligt. Jag är fortf svullen men ser nu i alla fall att jag har en platt mage till skillnad fr innan:))Gilla
Kandela
Kvinna ·
18 maj, 2013
blomman78 skrev:
Hej... Ja jag tycker oxå magen svullnar mer med gördeln... Menhar den bara på när jag e uppe å går. Är mer svullen ner mot venusberget, känns som en ballong murra haha!! Alltså min rygg tar kål på mig... Är värre i ryggen än i magen...Måste snart resaof lite annars kommer min rygg gå av av allt hukande.Gilla
Kandela
Kvinna ·
19 maj, 2013
Hur går det för er med era nya magar?
Själv så slutade jag helt med smärtstillande igår:). Jag är även lite mindre svullen. Väntar sååå på att få kunna gå upprätt snart. Är så rädd för att lyfta för tungt att jag istället inte lyfter något.
Hoppas att ni mår bra!!
Gilla
Noob
Kvinna ·
19 maj, 2013
Här går det fint med magen, värre med brösten men det ger la med sig snart ;) min rygg tar däremot kål på mig vill såå gärna sträcka på mig men det känns inte möjligt om jag ens skulle vilja just nu! På torsdag är det återbesök för min del :)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
20 maj, 2013
Här går det kanoners med magen, har inte behövt mågen smärtstillande alls :) Inatt drömde jag att jag sov på magen...guuuu så skönt!!! Men no no no jag vakna stel halvsittandes i soffan...längtar oxå efter att få börja sträcka på mig, för precis som för er min rygg går av snart plus att man bara orkar gå korta korta stunder sen måste man stanna å luta sig å hämta andan... Det har börjat kliat på magen å det brukar väl va att det läker så hoppas det läker bra nu... Bojar för när stygnen ska tas å man behöver ta bort tejpen på snittet :( HUA!!!!!!!!
Ha det gött alla :)
Gilla
Kandela
Kvinna ·
20 maj, 2013
Vad roligt att höra att det går så bra för er:)
De bytte tejp på mig på återbesöket när det hade gått 1vecka, vart helt kallsvettig men det gick bra, kändes dock en del.
Nu börjar jag bli sugen på att förstora brösten lite, bara litegrann så att jag fyller ut min bh-kupa.
Gilla
Kandela
Kvinna ·
20 maj, 2013
Hur blir jag silvermedlem?
Gilla
blomman78
Kvinna ·
20 maj, 2013
Hej Julia3 ja jag vill oxå göra brösten, hade så gärna velat gjort dem samtidigt men ekonomin sa stopp...så dem får vänta ett tag tills jag smörat till mig dem av min ekonomiska Karl hahahaha!!!! Men är sugen på bara å lyfta men jaja vi får se när den tiden kommer..... Hur du blir silvermedlem...tror du måste fylla i så mycket du kan på din profil å sen även skrivit antal svar eller frågor i forumet.... Lycka till
Gilla
Marina
Kvinna ·
20 maj, 2013
Info om hur får alla som nya i PM från POF-redaktionen. ;-) Väldigt ofta är det signaturen folk saknar.
Men nu ser det bra ut och Julia3 har fått sitt silver.
Gilla
Kandela
Kvinna ·
20 maj, 2013
Blomman: Haha jag arbetar på den här hemma jag med, hoppas att karlen ger med sig snart!;)
Nu har jag blivit silvermedlem, tack för tipsen!
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
21 maj, 2013
Hur länge hade ni dränaget kvar och hur lång tid tog det innan ni tog stygnen? =)
Gilla
Noob
Kvinna ·
21 maj, 2013
Dränaget tog dom dagen efter op för mig, ska ta stygnen på torsdag då har det gått 10 dagar :)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
21 maj, 2013
Jag hade inge dränage :) och stygnen ska jag ta nu till helgen, har då gått ca 11 dagar.
Gilla
Kandela
Kvinna ·
21 maj, 2013
Efter ett dygn togs mina dränage bort:) det är nog olika!
Gilla
rockbitchen1
Kvinna ·
21 maj, 2013
Åh vad bra, fick för mig att ni hade gått hem med dränaget =)
Stygnen tar ni hos Vårdcentralen ellerhur?
Nu är det bara en vecka kvar.. börjar bli pirrigt =)
Gilla
blomman78
Kvinna ·
21 maj, 2013
Rockbitchen1 lycka till och det kommer gå kanoners :)
Gilla
Mamma71
Kvinna ·
21 maj, 2013
Hej,
Ny här. Gjorde min buk, full, den 15 maj och även min rygg tar kål på mig. Magen är rätt svullen på em / kvällen men på morgnarna är den supersnygg.
Imorgon ska jag vara själv m vår valp och jag får panik för han är så jobbig och inte rumsren. :O
Gilla